Localitatea Chesler (judetul Sibiu) Resedinta: Micasasa. Denumire maghiara: Keszlér.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Chesler, judetul Sibiu

Rapa Rosie Rapa Rosie
Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc. Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Casa cu cerb Casa cu cerb Sighisoara
Curiozitate arhitecturala, Casa cu cerb se afla pe strada Scolii 1.
Cetatea Dealu Frumos Cetatea Dealu Frumos
Cutia din padure - Am gasit cutia in padure.
Biserica evanghelica Maldorf Biserica evanghelica Maldorf Viisoara
Localitatea Viisoara s-a format din satele Hundorf, respectiv Maldorf atestat documentar in 1420 sub numele Domald.
Turnul Croitorilor Turnul Croitorilor Sighisoara
Turnul Croitorilor, care se afla in partea de nord-vest a cetatii, a fost ridicat in secolul al XIV-lea.
Canionul Mihaileni Canionul Mihaileni
Ascunzis devastat? - Poate nu am ales cea mai buna metoda de a ma apropia de canion. Geocutie lipsa - Din pacate geocutia nu mai e la locul ei.
Copsa Mare Copsa Mare
Greseala - Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text).
Casa Breslelor Sighisoara
Muzeul Casa Breslelor se afla pe strada Turnului numarul 1.
Lacul Matelor Ocna Sibiului
Lacul Matelor (Pisicilor) de la Ocna Sibiului.
Cetatea Salgo Cetatea Salgo Sibiel
Unii pe jos, altii motorizati - M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut
Gasita - Gasita.
Muzeul de farmacie Sighisoara
In prima parte a secolului al 18-lea, in Sighisoara, au functionat 3 farmacii - farmacia La Coroana (Apotheke zur Krone), La Leul (Apotheke zum Löwen), si La Vulturul (Apotheke zum Adler).
Primaria Sighisoara Primaria Sighisoara
Denumita in trecut Palatul comitatului Tarnava Mare, a fost construita pe locul chiliilor manastirii dominicane.
Marpod Marpod
Marpod (in germana Marpod, Marpolden, Maierpod, in maghiara Márpod) este un sat din judetul Sibiu.
Lacul Negru Ocna Sibiului
Lacul Negru de la Ocna Sibiului are originea in trei lacuri mici carstosaline.
Turnul Zincarilor
De doua ori la Turnul Zincarilor - Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Monumentul Skariatin Monumentul Skariatin Sighisoara
In gradinile din spatele strazii Dumbravei, in spate la pompieri, gasim o interesanta statuie, care prezinta un leu care doarme.
Cibinburg Cibinburg
Comuna Orlat se afla la 15 km vest de orasul Sibiu.
Stejarul lui Avram Iancu Blaj
Stejarul lui Avram Iancu, 600 ani - Blaj.
Biserica evanghelica fortificata Biserica evanghelica fortificata Zagar
Biserica evanghelica-luterana din Zagar a fost construita intre anii 1723-24, pe turnul din nordvest apare data de 1653.
Lacul Verde Ocna Sibiului
Lacul Verde, sau lacul Poporului de la Ocna Sibiului.
Biserica Reformata Ocna Sibiului
Biserica Reformata - Ocna Sibiului - Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale.
Lacul Ocnita Ocna Sibiului
Lacul Ocnita de la Ocna Sibiului s-a format pe seama salinei Fodina Minor (Kleine Grube), exploatata in sistem clopot pana la adancimea de 136 m, prin doua puturi, si abandonata in anul 1817, datorita infiltratiei apelor.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Johanniskirche Johanniskirche Sibiu
Asteptand momentul potrivit - Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. Sibiu - In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Casa Fetter Casa Fetter Sighisoara
Casa Fetter de pe strada Zidul Cetatii numarul 11, este monument istoric din secolul XVIII-lea.
Calcarele cretacice de la Cisnadioara Calcarele cretacice de la Cisnadioara
Gasita - Am gasit cutia ascunsa. Am gasit cutia - Am gasit cutia. Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB.
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului
Lacurile Horea, Closca, Crisan de la Ocna Sibiului s-au format prin inundarea a sase saline neatestate documentar.
Biertan Biertan
Gasita - Am gasit cutia.
Biserica din Deal Biserica din Deal Sighisoara
Efectul-oglinda - Urmand exact instructiunea ajutatoare initial am cautat geocutia pe partea stanga a pilonului zidului.
Turnul cu ceas Turnul cu ceas Sighisoara
Un ascunzis si un loc deosebit - A trecut deja de ora 8 seara, cand am trecut prin Sighisoara.
Biserica reformata Biserica reformata Cuci
Biserica reformata din Cuci, construita in secolul al XV-lea, renovata in secolul al XIX-lea, se remarca prin cele doua porti gotice.
Turnul Cojocarilor Turnul Cojocarilor Sighisoara
Turnul Cojocarilor se afla in partea de sud-vest a cetatii.
Apold Apold
Gasita - Am gasit cutiuta.
Belvedere cu cruce Belvedere cu cruce Hetiur
La vest de satul Hetiur, deasupra curbei in ac de par a drumului DN13, se inalta un varf de deal ascutit.
Biserica reformata Biserica reformata Bogata
Vechimea bisericii este semnalata si de faptul ca la constructia zidurilor au fost folosite caramizi, care poarta sigla legiunii a cincea din Macedonia.
Biserica Manastirii Biserica Manastirii Sighisoara
Biserica Manastirii a fost construita in secolul al XIII-lea, si transformata la sfarsitul secolului al XV-lea.
Lac Tocile
Lacurile Tocile
Santurile Cetatii Santurile Cetatii
Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Casa Turta Dulce Casa Turta Dulce Targu Mures. Casa Vamos se afla pe Piata Trandafirilor la numarul 18, la coltul strazii Bartok Bela.
Glimeele de la Craiesti Glimeele de la Craiesti. Glimeele sunt piramide de pamant care au luat nastere prin alunecari de teren.
Lespezi Star Lespezi Star. Pe varful Lespezi de la Piscul Negru - Pentru a ajunge pe varful Lespezi am urcat pe piciorul Lespezilor. Oau felicitari - Cred ca sunteti primi. La steaua care a rasarit, e o cale atat de lunga - Am ajuns aici dupa o tura pe Acoperisul Romaniei, nimic planificat.
Cetatea Talmaciu Cetatea Talmaciu. Geocutie cu soareci - Am gasit cutia + 2 soareci. Dupa zgarieturi si urzicaturi - Am gasit cutia, dar dupa o cautare amanuntita si dupa cateva zgarieturi de spini si urzicaturi. La vanatoare fara pusca - Cand am ajuns sus la cetate am constatat ca ne lipseste gps-ul (uitat jos la masina).
Piatra Bulbuci Piatra Bulbuci. Piatra Bulbuci este o rezervatie geologica si geomorfologica, constituita dintr-un bloc masiv de calcar cu aspect de turn de cetate, inalt de 78 m.
Biserica unitariana Biserica unitariana Sabed. Biserica unitariana din Sabed, sat apartinand de comuna Ceuasu de Campie, se afla pe un deal la sud-est de localitate.
Biserica catolica Biserica catolica Band. Biserica catolica Band
Gara de linie ingusta Targu Mures Gara de linie ingusta Targu Mures. Locatie in stare deplorabila - Locul este plin cu gunoi, este locuinta si toaleta boschetarilor. Depozit de gunoi - Ultima data nu am reusit sa ma apropii de ascunzis.
Cocosul de Aur Cocosul de Aur Targu Mures. Scormoneala de sambata - In drumul meu spre casa, am trecut pe langa Cocosul de Aur, si mi-am amintit de geocutia care se ascunde aici.
Bazinul de acumulare si statia de pompare Bazinul de acumulare si statia de pompare Targu Mures. Bazinul de acumulare numarul 1 si statia de pompare din Targu Mures se afla pe strada Verii, la numarul 4.
Treptele Rakoczi Treptele Rakoczi Targu Mures. Cutiuta a disparut - Cutiuta nu mai e la locul ei si nu e nici in vecinatatea ascunzisului. Transformat in punct de interes - Ascunzisul a fost transformat in punct de interes anul trecut, in noiembrie. Raspuns - Am gasit 10 cutiute in oras.
Parcul portilor inchise Parcul portilor inchise Ernei. Parcul Baron, parcul castelului Balintitt - Ernei.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.