Localitatea Vistieru (judetul Prahova) Resedinta: Sotrile.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Vistieru, judetul Prahova

Varful Gropsoarele Varful Gropsoarele Muntii Ciucas
Varf cu vedere - Tura din septembrie s-a nimerit sa fie intr-o sambata frumoasa, dupa prima fulguiala din an. Gropsoara mai inalta - Ciucas-Relaxare de la munte.
Vama Verde Vama Verde Telega
Lacul cu o mare salinitate, numit neoficial Vama Verde, se afla in spatele vechiului complex turistic Baile Sarate Telega, peste deal.
Poarta Doamnei Poarta Doamnei Poiana Brasov
Am găsit cutia - Este in stare excelenta, am pus in ea un omulet verde si o bricheta.
Canionul Sapte Scari Canionul Sapte Scari Muntii Piatra Mare
Verificare cutie Sapte Scari - Am verificat geocutia, care este in stare buna. 9 din cele 7 scari - Desi am fost si vara, nu puteam rata peisajele unice de iarna.
Panorama spre castel Panorama spre castel Bran
Panorama spre castelul Bran
Muntele de sare Slanic
Monument al naturii, rezervatia naturala de tip geologic Muntele de sare Slanic Prahova.
Cheile Paraului Alb Cheile Paraului Alb Muntii Ciucas
Cheile Paraului Alb sunt lungi de aproximativ 300 m, avand pereti verticali, inalti de 70-100 m, care ingusteaza valea pana la 7-8 m.
Trambulinele din Valea Carbunari Rasnov
Trambulinele din Valea Carbunari, Rasnov
Izvorul Rece Izvorul Rece Sinaia
Lucrarea de la Izvorul Rece a fost executata de Nestor Urechia, inginer dirigent al caii nationale Campina-Predeal, in anul 1906, din indemnul ministrului lucrarilor publice Ion C Gradisteanu.
Poteca de sub Coltii lui Barbes Poteca de sub Coltii lui Barbes Muntii Bucegi
Poteca de sub Coltii lui Barbes este parte a traseului turistic marcat cu punct rosu.
Belvedere Groapa de Aur Muntii Postavarul
Punct de belvedere langa Avenul Groapa de Aur - Muntii Postavarul.
Cetatea Oratia Cetatea Oratia
Cetatea Oratia se afla in imediata apropiere a soselei care urca din localitatea Podu Dambovitei spre Moeciu, la o curba a drumului, acolo unde exista si o parcare langa sosea.
Piatra Dudului Piatra Dudului Muntii Ciucas
Piatra Dudului se prezinta ca un perete calcaros, inalt de vreo 20 de metri, ce strajuie poteca turistica ce tocmai iese din padure - venind dinspre Saua Tigailor prin Saua Teslei - si incepe sa suie spre Muntele Tesla (marcaj, banda rosie).
Varful Baiul Mic Varful Baiul Mic Muntii Baiului
Baiu Mic (1827 m) este unul dintre varfurile de pe culmea principala a Muntilor Baiului, cel mai adesea, ocolite.
Casa lui Paul Everac Podu Dambovitei
Casa lui Paul Everac, Podu Dambovitei
Poiana suspendata Poiana suspendata Paraul Sterp
Poiana suspendata de pe valea paraului Sterp.
Varful Ciucas Varful Ciucas
Irezistibila cutie - M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia.
Curtea Domneasca Curtea Domneasca Targoviste
Gaina moarta din parc - Dupa ce am vizitat Curtea Domneasca (am platit 6 RON pentru intrare), am ocolit zidurile si am vizitat si parcul.
Gradina de lavanda Tiparesti
Gradina de lavanda se afla in satul Tiparesti, comuna Cocorastii Mislii, judetul Prahova, la doar 21 km de Ploiesti si 85 km de Bucuresti.
Dealurile biciclistilor Cocorastii Mislii Dealurile biciclistilor Cocorastii Mislii
Efortul a meritat - Am gasit cutita mergand dinspre Bordeienii Mari.
Cetatea Rasnov Cetatea Rasnov
Am gasit - Multumesc pentru geocutie. Am gasit cutia - Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi. Totusi, ai reusit sa gasesti ascunzisul - Am incercat sa descriem cat mai exact locatia geocutiei.
Stanca Sfanta Ana Stanca Sfanta Ana
Stanca Sfanta Ana se gaseste aproape de intersectia dintre drumul spre Cota 1400 si drumul care duce spre Poiana Stanii.
Poarta Schei Poarta Schei
Intr-o zi cu ploaie - Intr-o zi cu ploaie m-am plimbat prin Brasov, si am gasit si aceasta geocutie. A treia cutie gasita astazi - Nu am gasit-o din prima, dupa cautari destul de insistente am renuntat, ne-am retras pe o terasa in Piata Sfatului, pe urma am mers la Turnul Negru, unde am gasit geocutia si am hotarat sa cautam din nou la Poarta Schei. Bun venit in Scheii Brasovului - Trafic intens, taximetristi parcati in apropiere, si doi nebuni care sar parapetii sa caute o cutiuta.
Biserica fostei Manastiri Bradu Biserica fostei Manastiri Bradu. Manastirea Bradu din satul Hales, comuna Tisau, se afla pe DJ 100H de pe valea Niscovului, la cca 20 km de Buzau.
Piatra cu belvedere Piatra cu belvedere Magura Codlei. Traseul turistic, marcat cu punct rosu, de pe culmea sudica a Magurii Codlei, are doua puncte cu belvederi ce nu trebuie ratate.
Izvorul Capitanului Orlowski Izvorul Capitanului Orlowski Muntii Piatra Craiului. Izvorul Capitanului Orlowski se afla in Padina lui Calinet, sub peretele Malul Galben.
Biserica fortificata saseasca Biserica fortificata saseasca Harman. Geocutie probabil disparuta - Am sosit in Harman, la primele ore ale diminetii, sperand ca voi reusi sa caut, fara a fi deranjat.
Saua Crapaturii Saua Crapaturii Piatra Craiului. In Saua Crapaturii se afla intersectia a patru trasee turistice, respectiv dinspre Turnul Pietrei Craiului, Valea Crapaturii, Piatra Mica, si cabana Curmatura.
Dealul Lisnau Dealul Lisnau. Dealul Csere sau Lisnau (dupa localnici), cu altitudinea de 718 m, ofera o panorama extraordinara spre Muntii Pilisca (1222 M), Muntii Ciucas (1951 m), Muntii Piatra Mare (1848 m), Bucegi, Piatra Craiului.
Iesirea din Poiana Inchisa la ora 14 Iesirea din Poiana Inchisa la ora 14 Muntii Piatra Craiului. Poiana Inchisa este un loc greu accesibil, dar nu chiar atat de inchis.
Ariusd Ariusd. Cutie noua pe Dealul Ciocas - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe, m-am plimbat prin zona comunei Valcele, satul Ariusd.
Petersberg Petersberg Sanpetru. Spre Dealul Cetatii dinspre Sanpetru - M-am apropiat de Dealul Cetatii dinspre Sanpetru, pe unul dintre numeroasele drumuri de pamant. Cetatea de pe Dealul Lempes - Am urcat la cetatea de pe Dl Lempes plecand din capatul nord-vestic al dealului, numit pe o veche harta Bergeck (?).
Chilia lui Dionisie Nucu. Chilia lui Dionisie Torcatorul - Nucu
Valea Zimbrilor Valea Zimbrilor. Valea Zimbrilor din satul Acris, comuna Vama Buzaului, judetul Brasov, este cea de-a patra rezervatie naturala de zimbri (Bison bonasus) din Romania, dupa cele existente in Neagra-Bucsani, Vanatori-Neamt si Hateg.
Sura cu fereastra Holbav. Punctul de belvedere Fereastra Holbav se afla la vest - nord-vest de centrul comunei, pe creasta dealului Stimbav, deasupra vaii paraului Stimbav (Stimbach?
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.