Localitatea Uricea (judetul Mures) Resedinta: Hodac. Denumire maghiara: Uricse.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Uricea, judetul Mures

Cascada Lomasita Cascada Lomasita Muntii Calimani
Domnisoara Lomasita si Domnul Lomasel - Ne-am apropiat de locatie de-a lungul paraului Lomasul, trecand prin Poiana Izvor si Poiana Puturosul. La cascada Lomasitei, apa multa in cutie - Dupa ce am ascuns o cutie la Manastirea de la Gura Izvorului, am gasit-o pe cea a Domnului Lomasel, i-a venit randul celei de la Cascada Lomasitei.
Troita Sfanta Maria Regina Troita Sfanta Maria Regina Lupeni
O jumatate de ora dus-intors - Am coborat din varful dealului Gordon la statuia Mariei, pe jos.
Belvedere Veresvirag Belvedere Veresvirag Ciumani
Ciumani se afla la altitudinea medie de 745-770, la 9 km vest de Gheorgheni, pe DJ 126, la 3 km de Joseni si 12 km de Valea Stramba (DN 12).
Parcul dendrologic Gurghiu Parcul dendrologic Gurghiu
Dupa o ploaie zdravana - Timp in care am stat sub un pavilion, am gasit poteca ce duce sus pe deal. Hot Spicy Geocoin - Salut, am mentionat faptul ca ai gasit ascunzisul si ai pus un Hot Spicy Geocoin in cutie. In intuneric - Era deja intuneric cand am ajuns acolo.
Grota Ursilor Grota Ursilor Borsec
Grota Ursilor este o formatiune naturala cu stanci uriase si fisuri adanci.
Piatra Pacurarului Piatra Pacurarului
Piatra Pacurarului se ridica deasupra vaii paraului Iuhodul Praidului, la poalele sudic al muntelui Coltul lui Elemer, la nord-est de cetatea Rabsonne.
Eremitu Eremitu
Eremitu este o localitate in judetul Mures.
Izvorul Pierre Curie Izvorul Pierre Curie Borsec
Justificare gasire cu dovada foto - Am acceptat poza atasata comentariului.
Barajul Rastolita
Constructia barajului Rastolita, cu o inaltime proiectata de 105 m, a inceput in anul 1989 - lucrarea aflata la un stadiu de executie de 95 la suta, este inca neterminata.
Lacul Alunis Lacul Alunis Sovata
Comoara de dupa zid - Chiar daca lacul Mierlei si lacul Alunis sunt foarte aproape, la aproximativ 150-200 m distanta, intre cele doua lacuri nu calea dreapta este drumul cel mai bun.
Pestisorul de Aur Pestisorul de Aur Sancraiu de Mures
Complexul Pestisorul de Aur se afla in Sancraiu de Mures, la 5 minute de Targu Mures.
Gradinile fermecate ale dragonilor Gradinile fermecate ale dragonilor Gaiesti
Program de vizitare: zilnic intre orele 10:00-18:00, fara animale de companie.
Casa Turta Dulce Casa Turta Dulce Targu Mures
Casa Vamos se afla pe Piata Trandafirilor la numarul 18, la coltul strazii Bartok Bela.
Biserica de lemn Sacalu de Padure
Biserica de lemn din Sacalu de Padure, comuna Brancovenesti, a fost ridicata in anul 1809.
Izvorul Secuilor Martiri Targu Mures
Izvorul Secuilor Martiri din Targu Mures se afla langa monumentul Secuilor Martiri, sub serpentinele drumului.
Cetatea Vityal Cetatea Vityal
Excursie de tabara - Am gasit cutia cu ocazia unei excursii de tabara cu copiii (cca 45 persoane).
Harta palpabila Harta palpabila Cetatea Targu Mures
Macheta cetatii din bronz, realizata pentru nevazatori, se afla langa cladirea muzeului din cetatea Targu Mures.
Moara de apa Tinka
Moara de apa Tinka, Gheorgheni
Biserica baptista neterminata Harul Biserica baptista neterminata Harul Targu Mures
Biserica crestina baptista Harul - Targu Mures.
Izvorul Doisprezece Izvorul Doisprezece Bucin
Pe DN13B dintre Praid si Joseni, drumul din valea Tarnavei Mici, care trece peste Pasul Bucin, gasim mai multe izvoare cu apa potabila.
Piatra Ves Piatra Ves Muntele Becheci
Geocutie recomandata pentru familii cu copii - Am urcat pe muntele Becheci din Silea Nirajului.
Scena in aer liber Scena in aer liber Platoul Cornesti Targu Mures
In partea de vest a Platoului Cornesti, aproape de statia de sud a trenuletului pentru copii, gasim o scena amenajata in aer liber.
Cariera de nisip Paraul de Jos Cariera de nisip Paraul de Jos
Cariera de nisip Paraul de Jos, Campu Cetatii.
Cariera de travertin Cariera de travertin Borsec
Exploatarea travertinului de la Borsec a fost inceputa in anul 1819.
Varful Bistriciorul
A fost o revelatie - Faptul ca am gasit aceasta geocutie, pentru ca am gasit-o intamplator in timp de adunam servetelele si alte gunoaie lasate de altii pe Varful Bistriciorul, la 1990 m. Felicitari - Acu multi ani si eu intamplator am gasit primul ascunzis pe Padis. Voi folosi gps-ul - Multumesc.
Muzeul palariilor de paie Criseni
Szocs Lajos, al carui familie de trei generatii se ocupa de fabricarea de palarii de paie, s-a hotarat sa infiinteze primul Muzeu al Palariilor din Paie din tara la Criseni.
Cocosul de Aur Cocosul de Aur Targu Mures
Scormoneala de sambata - In drumul meu spre casa, am trecut pe langa Cocosul de Aur, si mi-am amintit de geocutia care se ascunde aici.
Lacul din spatele castelului Teleki
Lacul din spatele castelului Teleki, Posmus
Mausoleul Eroilor Romani Mausoleul Eroilor Romani Toplita
Geocutie lipsa - Eram in drum spre muntii Rarau.
Izvorul Postaret Izvorul Postaret Targu Mures
Izvorul Postarét din Targu Mures se afla langa blocul D11 de pe strada Constantin Romanu-Vivu.
Izvorul Borcut Valea Borca Muntii Bistritei. In jurul localitatii Borca abunda apele minerale, cea mai renumita fiind Borcut, care se afla la confluenta paraului Sabaseni cu Borca.
Turnul Fierarilor Turnul Fierarilor Sighisoara. Turnul Fierarilor a fost construit in anul 1631, in locul vechiului turn al barbierilor, avea rolul de protejare a Bisericii Manastirii.
Turnul Cizmarilor Turnul Cizmarilor Sighisoara. Turnul Cizmarilor din cetate, cu toate ca dateaza din timpuri mai vechi (a fost construit in 1521), si-a capatat forma de azi in anul 1681.
Castelul Ugron Castelul Ugron Zau de Campie. Daca cineva calatoreste intre Ludus si Sarmas, trecand prin zona, va remarca imediat neglijata, dar frumoasa cladire de pe dealul de deasupra satului.
Liceul Joseph Haltrich Liceul Joseph Haltrich Sighisoara. Scoala din Deal a fost construita in anul 1792.
Castrul de pamant Podmoale Sighisoara. Castrul si asezarea civila de la Podmoale (Burgstadel) Sighisoara, se afla la aproximativ 3 km nordvest de oras, la nord de soseaua Sighisoara-Medias.
Baile Dugas 2 Baile Dugas 2 Danesti. Geodomeniul furnicilor - Cand am ajuns la fata locului, prima data m-am plimbat putin in jurul bailor.
Baile Sfanta Ana Baile Sfanta Ana Tomesti. Baile Sfanta Ana sunt situate la marginea vestica a comunei Tomesti, langa Lacul Fara Fund si in apropiere de Turnul Ciuntit.
Casa Virgil Marzea Casa Virgil Marzea Sighisoara. Casa de mestesugari din secolul al XVI-lea, cu modificari in secolul al XVIII-lea, de pe strada Scolii numarul 8.
Primaria Sighisoara Primaria Sighisoara. Denumita in trecut Palatul comitatului Tarnava Mare, a fost construita pe locul chiliilor manastirii dominicane.
Parcul de aventura Balu Parcul de aventura Balu Harghita Bai. Mareszka 4 GeoKret - Am pus in geocutie un GeoKret, Mareszka 4. A fost foarte fain - Am gasit cutia. La ciot am ajuns pe malul lacului - Fiind un impatimit de ski, am vazut crescand statiunea - tubbingul, patinoarul, Balu Park.
Ruinele forjei Ruinele forjei Vlahita. La iesirea din sud-vest a orasului Vlahita, in partea sudica a localitatii, Mina Sfanta Cruce, se pot vedea si azi ruinele unei forje.
Budvar. Cavitatile de langa Budvar
Belvedere cu cruce Belvedere cu cruce Hetiur. La vest de satul Hetiur, deasupra curbei in ac de par a drumului DN13, se inalta un varf de deal ascutit.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.