Localitatea Pischinti (judetul Hunedoara) Resedinta: Romos. Denumire maghiara: Piskinc.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Pischinti, judetul Hunedoara

Castelul Izvorul Ampoiului Botesti
Castelul Izvorul Ampoiului este un monument arhitectonic situat pe drumul national DN74, care leaga Alba Iulia de Brad.
Casa Andrei Otetea Sibiel
Casa de creatie si odihna Andrei Otetea, Sibiel
Varful Mamut Varful Mamut
Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Cetatea Salgo Cetatea Salgo Sibiel
Unii pe jos, altii motorizati - M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
Salistioara Salistioara Brad
Mersi - Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane. Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie ascunsa.
Piatra Cetii Piatra Cetii
Fluier rosu - Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Geokret - Am depus geokretul geokopacz03.
Padurea Barcul Rosu Sibiel
Padurea Barcul Rosu este o padure de stejar aflata langa Sibiel, cu o legenda interesanta.
Grupul de case Rusesti Merisor
Grupul de case Rusesti, apartinand satului Merisor, este dispersat de-a-lungul paraului Rusesti, afluent al paraului Rachita.
Turnul Kendeffy Turnul Kendeffy Muntele Orlea Subcetate
Azi am gasit Turnul - Salut, dupa ce am urcat amandoi, 30 min, (Lore si Gigelush) pe acest munte am gasit Turnul care, pt noi a fost un mister. Felicitari primului gasitor - Felicitari pentru gasirea geocutiei.
Oul Arsitei Oul Arsitei
Oul Arsitei este o rezervatie geologica care se afla in partea de nord-est a Muntilor Sureanu, pe versantul estic al dealului Arsitei si se intinde pe o suprafata de 0,20 ha.
Rapa Rosie Rapa Rosie
Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc. Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Cetatea Deva Cetatea Deva
Mare grija cu cosmeticele - In geocutia Stanca Soimilor din Tusnad Bai a pus cineva un tub cu crema pentru maini. Simplu de gasit - E foarte simplu de gasit, trebuie retinuta imaginea copacului. Cetatea Deva - Cine nu a vizitat macar o data cetatea Devei.
Pietrele Caprei Cheile Fenesului
Cheile Fenesului, cunoscuta dupa numele raului care o strabate, este numita impropriu Cheile Caprei, dupa numele celor doua turnuri de stanca de la intrarea in chei dinspre Fenes.
Cetatea feudala Salasu de Sus Cetatea feudala Salasu de Sus
Cetate - Am ajuns in acest loc, am vizitat cetatea.
Biserica Sfanta Treime Biserica Sfanta Treime Sibiel
Crucea, fantana, si cantarul - Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Santurile Cetatii Santurile Cetatii
Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Podul roman Podul roman Ohaba de sub Piatra
Ruinele podului roman de la Ohaba de sub Piatra.
Podul natural Banita Podul natural Banita
Podul de piatra de la cariera Banita se afla la aproximativ 5 km distanta de Cheile Banita.
Calnic Calnic
Gasita - Am gasit cutia.
Biserica Sfantul Nicolae Biserica Sfantul Nicolae Fantanele
In ultimul loc, ca de obicei - Era deja trecut de miezul noptii, cand am ajuns la Fantanele.
Piatra Despicata Piatra Despicata
Piatra Despicata, Rosia Montana.
La Pietri La Pietri Cetea
Locul numit La Pietri de langa localitatea Cetea cuprinde 3 formatiuni calcaroase invecinate, ce domina, incepand cu Baile Romane in aval, malul stang al vaii Cetea.
Cindrel. Am gasit geocutia - Am luat o moneda de 10 coroane cehe si o bricheta. Bomboane si alte alimente - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Gasita - Am gasit cutia de pe virful Cindrel.
Biserica Reformata Ocna Sibiului. Biserica Reformata - Ocna Sibiului - Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale.
Taul Custura Mare Muntii Retezat. Lacul Mare al Custurii, sau Taul Custura Mare.
Piatra Crinului Piatra Crinului Muntii Parang. Aici se ajunge din Petrosani, cu masina pana la statia de telescaun Parang, apoi se urca cu telescaunul si de acolo se merge pe jos spre Varful Parangul Mic.
Lacurile Vidal-Pencu Muntii Parang. Lacurile Vidal-Pencu se afla deasupra lacului Galcescu, in caldarea Galcescu, la peste 1987 m altitudine.
Johanniskirche Johanniskirche Sibiu. Asteptand momentul potrivit - Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. Sibiu - In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Lacul Austel Ocna Sibiului. Lacul Austel de la Ocna Sibiului s-a format pe locul unei vechi saline neatestate documentar.
Pod natural pe Cerna. Pod natural pe Cerna, Bolta apei, Tunel raul Cerna
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.