Localitatea Almasu Mic de Munte (judetul Hunedoara) Resedinta: Balsa. Denumire maghiara: Kisalmás.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Almasu Mic de Munte, judetul Hunedoara

Cetatea Deva Cetatea Deva
Mare grija cu cosmeticele - In geocutia Stanca Soimilor din Tusnad Bai a pus cineva un tub cu crema pentru maini. Simplu de gasit - E foarte simplu de gasit, trebuie retinuta imaginea copacului. Cetatea Deva - Cine nu a vizitat macar o data cetatea Devei.
Taul Teliucului Teliucu Inferior
Vechea cariera a minei de fier din Teliucu Inferior, inchisa in urma cu un deceniu, a fost inundata de apele izvorite din subteran, iar locul s-a transformat intr-un imens lac.
Pietrele Caprei Cheile Fenesului
Cheile Fenesului, cunoscuta dupa numele raului care o strabate, este numita impropriu Cheile Caprei, dupa numele celor doua turnuri de stanca de la intrarea in chei dinspre Fenes.
Case din piatra Ceru-Bacainti
Comuna Ceru Bacainti, din judeþul Alba, este singura localitate din tarã unde se mai gãsesc locuinte construite integral din piatra, de la fundatie pana la acoperis.
Baile termale romane Germisara Baile termale romane Germisara Geoagiu Bai
Situl arheologic Germisara cuprindea in antichitate castrul militar cu asezarea civila si termele.
Hornul Magura Dudasului Zlatna
La nord-est de orasul Zlatna, pe dealul Magura Dudasului, se afla o interesanta ramasita a industriei comuniste din Romania, cea mai inalta constructie din judetul Alba.
Oul Arsitei Oul Arsitei
Oul Arsitei este o rezervatie geologica care se afla in partea de nord-est a Muntilor Sureanu, pe versantul estic al dealului Arsitei si se intinde pe o suprafata de 0,20 ha.
Treptele romane Ruda-Brad
Celebra galerie cu trepte romane, monument istoric, se afla la est de satul Ruda (orasul Brad) si vest de localitatea Valea Arsului.
Salistioara Salistioara Brad
Mersi - Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane. Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie ascunsa.
Calcarele de la Ampoita Calcarele de la Ampoita
Am gasit-o in stare buna - Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate.
Piatra Corbului Piatra Corbului Rosia Montana
Piatra Corbului - Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona.
Traseul celor 3 Fortificatii Traseul celor 3 Fortificatii
Geocutie lipsa la Traseul celor 3 Fortificatii - Prima data am incercat sa caut acest ascunzis anul trecut, in iulie.
Piatra Despicata Piatra Despicata
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Rapa Rosie Rapa Rosie
Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc. Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Cimitirul animalelor Ramas Bun Hunedoara
Cimitirul animalelor de companie Ramas Bun se afla in Hunedoara, in zona Valea Seaca, pe strada Latureni, peste drum de Cimitirul Particular Uman.
Sfinxul Carnic Rosia Montana
Sfinxul Carnic, Rosia Montana
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Sub Piatra Corbului Sub Piatra Corbului Rosia Montana
Excursie la Rosia Montana - Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Fagul imparatului Muncelu
Fagul imparatului, Muncelu
Gurasada Fun Park
Gurasada Fun Park - Gothatea.
Cheile Ardeului Cheile Ardeului
Pe o lungime mai mica de 4 km paraul Ardeului, apartinand bazinului Geoagiului, formeaza chei epigenetice adancite in calcare jurasice pe care le strapunge transversal in raport cu directia de orientare a acestora de la vest la est.
Poiana Inimii Poiana Inimii Bucerdea Vinoasa
Poiana Inimii se afla la 2,4 km distanta de Piatra Craivei, in directia sud-est.
Taul Mare Taul Mare Rosia Montana
Rosia Montana - Taul Mare
Varful Mamut Varful Mamut
Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Pestera Huda lui Papara Pestera Huda lui Papara
Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Piatra Cetii Piatra Cetii
Fluier rosu - Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Geokret - Am depus geokretul geokopacz03.
Cheile Ampoitei Cheile Ampoitei
Paraul Ampoitei izvoreste din Muntii Trascau, pe care ii strabate transversal pe directia nord-vest - sud-est pana mai jos de satul Lunca Ampoitei.
Biserica de lemn Ghioncani
Biserica de lemn, monument istoric din Ghioncani, care apartine de comuna Intregalde, a fost construita in anul 1878.
Stejarul lui Avram Iancu Blaj. Stejarul lui Avram Iancu, 600 ani - Blaj.
Turnul Kendeffy Turnul Kendeffy Muntele Orlea Subcetate. Azi am gasit Turnul - Salut, dupa ce am urcat amandoi, 30 min, (Lore si Gigelush) pe acest munte am gasit Turnul care, pt noi a fost un mister. Felicitari primului gasitor - Felicitari pentru gasirea geocutiei.
Grupul de case Rusesti Merisor. Grupul de case Rusesti, apartinand satului Merisor, este dispersat de-a-lungul paraului Rusesti, afluent al paraului Rachita.
Piatra Secuilor Nord Piatra Secuilor Nord Muntii Trascaului. Gasita - Gasita azi de Acasenii. De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Am gasit-o - Am gasit-o azi.
Ruinele fostei scoli din Merisor. Ruinele fostei scoli primare, construita in anul 1897, se afla peste drum de biserica ortodoxa din Merisor.
Taul fara fund Pesteana. Rezervatia botanica Taul fara fund - Pesteana.
Pestera Coiba Mare Pestera Coiba Mare. Pestera Coiba Mare se afla in Valea Gardisoara.
Tacla Gavrii Tacla Gavrii Marisel. Tacla Gavrii este un punct de belvedere stancos, care se afla langa localitatea Marisel.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.