Localitatea Magura Ierii (judetul Cluj) Resedinta: Iara. Denumire maghiara: Járamagura.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Magura Ierii, judetul Cluj

Biserica catolica din Turda
Actuala biserica romano-catolica din Turda a fost construita intre anii 1475-1504, pe amplasamentul unei biserici mai vechi, atestata documentar deja în anul 1342.
Universitatea de Arta si Design Universitatea de Arta si Design
Merita de vazut - Am gasit aceasta geocutie. Geocutie flexibila - O geocutie foarte flexibila.
Copacul Cerbul Minune Copacul Cerbul Minune Padurea Faget
Succes - Am gasit si aceasta geocutie.
Dealul Cetatii Dealul Cetatii Mera
Sambata - Cu ocazia unei excursie cu bicicleta, am gasit aceasta geocutie. Mera - Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.
Taul Bujorului Taul Bujorului Zau de Campie
Lacul Bujorului se afla intre satele Botei si Bujor, localitati apartinand comunei Zau de Campie.
Salina Turda
Salina Turda - In momentul vizitarii salinei, nu am stiut ca exista o cutie in acest loc, dar cele vazute m-au incantat si consider acest loc o realizare a statului roman, fiind unica in tara.
Sfinxul Carnic Rosia Montana
Sfinxul Carnic, Rosia Montana
Biserica reformata Biserica reformata Vistea
Sambata - Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta. Pana la urma - Locul cutiei este oarecum expus.
Lumea pierduta din gradina botanica Lumea pierduta din gradina botanica
I am just curious - How did you found this cache? It is not published anywhere else, and you just registered here today.
Gradina zoologica Turda
Gradina Zoologica Turda
Castelul Banffy Castelul Banffy Rascruci
Castelul Banffy este cladire monument istoric, apare cu codul CJ-II-a-A-07742 pe lista monumentelor istorice din judetul Cluj.
Statuia Sfantului Donath Parcul Etnografic Romulus Vuia
Statuia Sfantului Donath este amplasata in cadrul Parcului Etnografic Romulus Vuia, sectia in aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei.
Salasul Boarilor Muntii Trascau
In apropiere de varful Dambau gasim 3 avene, carora localnicii le spun sunatori sau cantatori.
Laguna Albastra Laguna Albastra Aghiresu
Autentic peisaj selenar - Speram sa ne astepte Brooke Shields. Brooke Shields - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Un pic de verde - Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer.
Cimitirul evreiesc Cimitirul evreiesc Bogata
Cimitirul evreiesc se afla in partea de nord-est a localitatii, langa drumul care duce spre Cipaieni, imediat pe dealul care se afla deasupra raului si a caii ferate.
Piramida mortuara Mauksch-Hintz Cluj-Napoca
Cripta piramidala a lui Mauksch-Hintz se afla in cimitirul Hajongard din Cluj, cimitirul central al orasului.
Cetatea Coltesti Cetatea Coltesti
O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct). La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Baile Someseni Baile Someseni
Efectele terapeutice ale namolului din Someseni au fost identificate de cercetatori inca din anii 1880.
Stufarisul de la Sic Stufarisul de la Sic
Stufarisul de la Sic se afla la sud-est de sat, si se intinde pe o suprafata de 505 hectare.
Plop negru Parcul Rozelor Cluj-Napoca
Plop negru cu circumferinta de 9,45 m, situat in parcul Rozelor, Cluj-Napoca.
Turnul cu pantofi Turnul cu pantofi
Turnul cu pantofi - Am gasit usor aceasta geocutie.
Izvorul Recea Izvorul Recea
Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta. Izvoare faine - Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Multumim - Am gasit geocutia, dar nu am semnat carnetelul, deoarece lipsea creionul.
Bastionul Croitorilor Bastionul Croitorilor Cluj
Gasita - Am gasit cutiuta. Bastionul Croitorilor - Este un ascunzis foarte fain :)) Greu de ajuns daca nu esti inalt. Bastionul croitorilor - Este un privilegiu ca am mai prins acest turn in piciore dupa atata amar de vreme.
Fagul imparatului Muncelu
Fagul imparatului, Muncelu
Varful Ugerului Varful Ugerului
Am gasit azi geocutia - Mihaela si Robert.
Biserica unitariana Biserica unitariana Sabed. Biserica unitariana din Sabed, sat apartinand de comuna Ceuasu de Campie, se afla pe un deal la sud-est de localitate.
Calcarele de la Valea Mica Calcarele de la Valea Mica. Calcarele de la Valea Mica sunt o rezervatie geologica constituita din doua blocuri calcaroase sub forma a doi piloni masivi, cu inaltimi de 30 m si 16 m, ce domina majestuos depozitele de flis intens erodate.
Case din piatra Ceru-Bacainti. Comuna Ceru Bacainti, din judeþul Alba, este singura localitate din tarã unde se mai gãsesc locuinte construite integral din piatra, de la fundatie pana la acoperis.
Refugiul Saruni Muntii Trascau. Refugiul Saruni este un ansamblu de constructii situat in Masivul Dambau - Muntii Trascau, la altitudinea de 1250 m.
Lavanda di Maria Tarnaveni. In 2023, Lavanda di Maria asteapta vizitatorii intre 23 iunie si 9 iulie, luni-vineri 16-20, sambata-duminica 9-21.
Biserica reformata Biserica reformata Band. Biserica reformata Band
Rapa Rosie Rapa Rosie. Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc. Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Varful Mamut Varful Mamut. Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Biserica de lemn din Zimbor. Biserica de lemn din Zimbor este monument istoric, dateaza din mijlocul secolului al XVII-lea.
Buteasa Buteasa Muntii Bihor. Cutia de pe Buteasa - Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita.
Piatra Bulbuci Piatra Bulbuci. Piatra Bulbuci este o rezervatie geologica si geomorfologica, constituita dintr-un bloc masiv de calcar cu aspect de turn de cetate, inalt de 78 m.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.