Localitatea Vai (judetul Alba) Resedinta: Lupsa. Denumire maghiara: Völgyek.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Vai, judetul Alba

Salistioara Salistioara Brad
Mersi - Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane. Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie ascunsa.
Cucurbata Mare Cucurbata Mare Muntii Bihor
Cucurbata Mare
Lacul Somesul Cald
Lacul de acumulare Somesul Cald
Cetatea Coltesti Cetatea Coltesti
O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct). La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.
Poiana Inimii Poiana Inimii Bucerdea Vinoasa
Poiana Inimii se afla la 2,4 km distanta de Piatra Craivei, in directia sud-est.
Baile termale romane Germisara Baile termale romane Germisara Geoagiu Bai
Situl arheologic Germisara cuprindea in antichitate castrul militar cu asezarea civila si termele.
Fagul imparatului Muncelu
Fagul imparatului, Muncelu
Biserica de lemn Ghioncani
Biserica de lemn, monument istoric din Ghioncani, care apartine de comuna Intregalde, a fost construita in anul 1878.
Calcarele de la Valea Mica Calcarele de la Valea Mica
Calcarele de la Valea Mica sunt o rezervatie geologica constituita din doua blocuri calcaroase sub forma a doi piloni masivi, cu inaltimi de 30 m si 16 m, ce domina majestuos depozitele de flis intens erodate.
Pestera Coiba Mare Pestera Coiba Mare
Pestera Coiba Mare se afla in Valea Gardisoara.
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Taul Mare Taul Mare Rosia Montana
Rosia Montana - Taul Mare
Hornul Magura Dudasului Zlatna
La nord-est de orasul Zlatna, pe dealul Magura Dudasului, se afla o interesanta ramasita a industriei comuniste din Romania, cea mai inalta constructie din judetul Alba.
Piatra Secuilor Nord Piatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Gasita - Gasita azi de Acasenii. De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Am gasit-o - Am gasit-o azi.
Cheile Galzii Cheile Galzii Muntii Trascau
Drumul 107K dinspre Galda de Sus spre Poiana Galdei trece si prin Cheile Galzii.
Varful Mamut Varful Mamut
Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Case din piatra Ceru-Bacainti
Comuna Ceru Bacainti, din judeþul Alba, este singura localitate din tarã unde se mai gãsesc locuinte construite integral din piatra, de la fundatie pana la acoperis.
Taul Tarinii Taul Tarinii Rosia Montana
Taul Tarinii sau Iazu Tarinei - Rosia Montana
Pestera de la Poarta Zmeilor Pestera de la Poarta Zmeilor
Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Biserica de sub lac Belis-Fantanele
Biserica de sub lac, Belis-Fantanele
Traseul celor 3 Fortificatii Traseul celor 3 Fortificatii
Geocutie lipsa la Traseul celor 3 Fortificatii - Prima data am incercat sa caut acest ascunzis anul trecut, in iulie.
Crucea Sindului Crucea Sindului Cheile Turzii
Crucea Sindului se afla pe partea dreapta Cheilor Turzii, la marginea Culmei Sandulesti.
Dealul Cetatii Dealul Cetatii Mera. Sambata - Cu ocazia unei excursie cu bicicleta, am gasit aceasta geocutie. Mera - Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.
Biserica reformata Biserica reformata Vistea. Sambata - Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta. Pana la urma - Locul cutiei este oarecum expus.
Turnul cu pantofi Turnul cu pantofi. Turnul cu pantofi - Am gasit usor aceasta geocutie.
Biserica catolica din Turda. Actuala biserica romano-catolica din Turda a fost construita intre anii 1475-1504, pe amplasamentul unei biserici mai vechi, atestata documentar deja în anul 1342.
Podul minciunilor Blaj. Numit de localnici Podul Minciunilor, pasajul rutier peste calea ferata linia 300 este situat in zona centrala a municipiului Blaj.
La Plese Dancu. La aproximativ 300 m nord-est de satul Dancu, pe Dealul Plesa Dancului, se afla formatiunile geologice La Plese.
Biserica lui Stefan cel Mare Biserica lui Stefan cel Mare Feleac. In drum spre Oradea - Am oprit pentru scurt timp pe Feleac, autostrada ocolitoare a Clujului fost inchisa temporar, din cauza unui accident. Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie. Un loc minunat - Deplasandu-ma la Cluj am atacat si aceasta cutie si am descoperit-o.
Universitatea Babes-Bolyai Universitatea Babes-Bolyai. On the way back from trekking in Muntii Rodnei - We have visited Cluj for some sightseeing. Duminica dupa masa - Felicitari pentru ascunzis. Am gasit cutia - Dar a durat ceva pina am scos-o de la locul ei.
Baile Someseni Baile Someseni. Efectele terapeutice ale namolului din Someseni au fost identificate de cercetatori inca din anii 1880.
Manastirea franciscana Alverna Manastirea franciscana Alverna Cluj-Napoca. Manastirea franciscana Alverna se afla la marginea din sud-est a orasului Cluj-Napoca, pe dealul Becas, la inceputul strazii Fagului.
Buteasa Buteasa Muntii Bihor. Cutia de pe Buteasa - Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita.
Salina Turda. Salina Turda - In momentul vizitarii salinei, nu am stiut ca exista o cutie in acest loc, dar cele vazute m-au incantat si consider acest loc o realizare a statului roman, fiind unica in tara.
Cetatea Deva Cetatea Deva. Mare grija cu cosmeticele - In geocutia Stanca Soimilor din Tusnad Bai a pus cineva un tub cu crema pentru maini. Simplu de gasit - E foarte simplu de gasit, trebuie retinuta imaginea copacului. Cetatea Deva - Cine nu a vizitat macar o data cetatea Devei.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.