Localitatea Uioara de Sus (judetul Alba) Resedinta: Ocna Mures. Denumire maghiara: Felsőmarosújvár.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Uioara de Sus, judetul Alba

Cheile Ampoitei Cheile Ampoitei
Paraul Ampoitei izvoreste din Muntii Trascau, pe care ii strabate transversal pe directia nord-vest - sud-est pana mai jos de satul Lunca Ampoitei.
Piatra Cetii Piatra Cetii
Fluier rosu - Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Geokret - Am depus geokretul geokopacz03.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Izvorul Bilascu Izvorul Bilascu Padurea Faget
N-am reusit sa fiu primul nici macar astazi - Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Am gasit cutia impreuna cu dadfac - Are nevoie de mentenanta.
Crucea Sindului Crucea Sindului Cheile Turzii
Crucea Sindului se afla pe partea dreapta Cheilor Turzii, la marginea Culmei Sandulesti.
Baile Someseni Baile Someseni
Efectele terapeutice ale namolului din Someseni au fost identificate de cercetatori inca din anii 1880.
Biserica reformata de pe strada Lupului
Biserica reformata de pe strada Lupului este monument istoric si de arhitectura religioasa in stil gotic tarziu.
Parcul Colina Parcul Colina Cluj
First geocache - Searched and founded. Continut umed - Am gasit cutia azi, intreg continutul era foarte umed, credem ca ar fi nevoie de un pic de mentenanta. Colina - Nu e un loc extraordinar de interesant, dar totusi multumim pentru cutie .
Baile Turda
Baile Turda, Lacul Roman.
Rapa Datesului Rapa Datesului Dataseni
Zona este alcatuita din doua parti - pe partea vestica se afla o prapastie de dimensiuni mari, sub Dealul Ranta.
Copacul Cerbul Minune Copacul Cerbul Minune Padurea Faget
Succes - Am gasit si aceasta geocutie.
Biserica lui Stefan cel Mare Biserica lui Stefan cel Mare Feleac
In drum spre Oradea - Am oprit pentru scurt timp pe Feleac, autostrada ocolitoare a Clujului fost inchisa temporar, din cauza unui accident. Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie. Un loc minunat - Deplasandu-ma la Cluj am atacat si aceasta cutie si am descoperit-o.
Lavanda di Maria Tarnaveni
In 2023, Lavanda di Maria asteapta vizitatorii intre 23 iunie si 9 iulie, luni-vineri 16-20, sambata-duminica 9-21.
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Coloana Infinitului Coloana Infinitului Bogata
Pe strada principala a localitatii, care strabate Bogata in directia nord-sud, inainte de a trece pe sub autostrada, in curte casei cu numarul 429, atentia ne este atrasa de o opera de arta cunoscuta.
Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut
Gasita - Gasita.
Cheile Borzesti Cheile Borzesti
Gasita - Am gasit geocutia. Zona este rezervatie naturala - Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti. Cheile Borzesti - nu aveam GPS cand umblam pe acolo.
Istan tau Istan tau
Istan tau (Taul Domnului).
Calcarele de la Ampoita Calcarele de la Ampoita
Am gasit-o in stare buna - Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate.
Fabrica de pensule
Fabrica de Pensule este un spatiu de creatie si promovare a artei contemporane, si functioneaza ca un centru cultural independent.
Biserica de lemn Ghioncani
Biserica de lemn, monument istoric din Ghioncani, care apartine de comuna Intregalde, a fost construita in anul 1878.
Lumea pierduta din gradina botanica Lumea pierduta din gradina botanica
I am just curious - How did you found this cache? It is not published anywhere else, and you just registered here today.
Salina Turda
Salina Turda - In momentul vizitarii salinei, nu am stiut ca exista o cutie in acest loc, dar cele vazute m-au incantat si consider acest loc o realizare a statului roman, fiind unica in tara.
Manastirea franciscana Alverna Manastirea franciscana Alverna Cluj-Napoca
Manastirea franciscana Alverna se afla la marginea din sud-est a orasului Cluj-Napoca, pe dealul Becas, la inceputul strazii Fagului.
Castelul Kemeny-Banffy Castelul Kemeny-Banffy Luncani
Castelul Kemeny-Banffy din Luncani se afla la aproximativ 200 m distanta de biserica reformata, spre nord-est, aproape de malul raului Aries.
Concretiuni de Feleac Concretiuni de Feleac
Plimbare - O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Multumesc - Am gasit cutia impreuna cu dadfac. Intr-o excursie cu bicicleta - Impreuna cu copiii mei am gasit comoara.
Poiana Inimii Poiana Inimii Bucerdea Vinoasa
Poiana Inimii se afla la 2,4 km distanta de Piatra Craivei, in directia sud-est.
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Castelul Ugron Castelul Ugron Zau de Campie
Daca cineva calatoreste intre Ludus si Sarmas, trecand prin zona, va remarca imediat neglijata, dar frumoasa cladire de pe dealul de deasupra satului.
Podul de pe linia ingusta Cristesti Podul de pe linia ingusta Cristesti
Geocutie neagra - Ascunzisul poate fi gasit chiar si fara gps, numai pe baza instructiunii ajutatoare.
Pestera de la Poarta Zmeilor Pestera de la Poarta Zmeilor
Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Castrul de pamant Podmoale Sighisoara. Castrul si asezarea civila de la Podmoale (Burgstadel) Sighisoara, se afla la aproximativ 3 km nordvest de oras, la nord de soseaua Sighisoara-Medias.
Cheile Baciului Cheile Baciului. Cel mai frumos loc pentru clujeni - Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni. Noroc cu poza despre copac - Am gasit cutia, noroc cu poza despre copac. Cheile Baciului - Am gasit usor .
Zoo Targu Mures Zoo Targu Mures Platoul Cornisa Targu Mures. GeoKrety out - Am gasit cutia la locul indicat. Weekend la Targu Mures - Am fost in weekend in Targu Mures la Campionatul National de Dans Sportiv. Zoo Targu Mures - Ascunzisul era foarte tare.
Casa Prieteniei Casa Prieteniei Zagar. Casa parohiala construita in 1794, precum si fostele locuinte ale profesorilor au fost partial reconstruite si renovate intre anii 2007-2008.
Castelul Banffy Castelul Banffy Rascruci. Castelul Banffy este cladire monument istoric, apare cu codul CJ-II-a-A-07742 pe lista monumentelor istorice din judetul Cluj.
Biertan Biertan. Gasita - Am gasit cutia.
Taul Tarinii Taul Tarinii Rosia Montana. Taul Tarinii sau Iazu Tarinei - Rosia Montana
Lavanda Corunca. Lavanda din Corunca este soiul Sevastopolis, cunoscut si ca levendula bulgara, una dintre soiurile cu cel mai mare continut de uleiuri esentiale.
Johanniskirche Johanniskirche Sibiu. Asteptand momentul potrivit - Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. Sibiu - In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Lavanda Leda Murgesti. Programe si activitati de timpul liber, pentru familii si copii.
Casa pian Casa pian Ceuasu de Campie. Intre Ceuasu de Campie si Voiniceni, aproximativ la jumatatea drumului, calatorul atent va putea vedea doua case interesante.
Biserica baptista neterminata Harul Biserica baptista neterminata Harul Targu Mures. Biserica crestina baptista Harul - Targu Mures.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.