Localitatea Tartaria (judetul Alba) Resedinta: Salistea. Denumire maghiara: Alsótatárlaka.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Tartaria, judetul Alba

Cetatea Deva Cetatea Deva
Mare grija cu cosmeticele - In geocutia Stanca Soimilor din Tusnad Bai a pus cineva un tub cu crema pentru maini. Simplu de gasit - E foarte simplu de gasit, trebuie retinuta imaginea copacului. Cetatea Deva - Cine nu a vizitat macar o data cetatea Devei.
Calcarele de la Ampoita Calcarele de la Ampoita
Am gasit-o in stare buna - Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate.
Cetatea Blidaru
Situl arheologic Costesti-Blidaru
Cetatea Scurta Orlat
Riesenberg, Dealul Cetatea Scurta sau Dealul Lidii se afla la vest de comuna Orlat.
Muzeul de icoane pe sticla din Sibiel Muzeul de icoane pe sticla din Sibiel
Muzeul de icoane pe sticla Zosim Oancea se afla langa biserica din Sibiel, si cuprinde cea mai mare colectie de icoane pe sticla din Ardeal (secolul XVIII-XIX).
Cheile Galzii Cheile Galzii Muntii Trascau
Drumul 107K dinspre Galda de Sus spre Poiana Galdei trece si prin Cheile Galzii.
Cimitirul animalelor Ramas Bun Hunedoara
Cimitirul animalelor de companie Ramas Bun se afla in Hunedoara, in zona Valea Seaca, pe strada Latureni, peste drum de Cimitirul Particular Uman.
Refugiul Saruni Muntii Trascau
Refugiul Saruni este un ansamblu de constructii situat in Masivul Dambau - Muntii Trascau, la altitudinea de 1250 m.
Cetatea Salgo Cetatea Salgo Sibiel
Unii pe jos, altii motorizati - M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
Podul minciunilor Blaj
Numit de localnici Podul Minciunilor, pasajul rutier peste calea ferata linia 300 este situat in zona centrala a municipiului Blaj.
Belvedere Cheile Fenesului Muntii Trascau
Punctul de belvedere situat deasupra Cheilor Fenesului se afla pe versantul estic al Dealului Dambau.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Salistioara Salistioara Brad
Mersi - Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane. Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie ascunsa.
Case din piatra Ceru-Bacainti
Comuna Ceru Bacainti, din judeþul Alba, este singura localitate din tarã unde se mai gãsesc locuinte construite integral din piatra, de la fundatie pana la acoperis.
Biserica de lemn Ghioncani
Biserica de lemn, monument istoric din Ghioncani, care apartine de comuna Intregalde, a fost construita in anul 1878.
Varful Mamut Varful Mamut
Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Sub Piatra Corbului Sub Piatra Corbului Rosia Montana
Excursie la Rosia Montana - Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Castelul Izvorul Ampoiului Botesti
Castelul Izvorul Ampoiului este un monument arhitectonic situat pe drumul national DN74, care leaga Alba Iulia de Brad.
Taul Mare Taul Mare Rosia Montana
Rosia Montana - Taul Mare
Palma lui Dumnezeu Palma lui Dumnezeu Fundatura Ponorului
In loc de dojana - Am fost foarte dezamagit sa nu gasesc geocutia ascunsa aici, deoarece pentru un loc atat de frumos ar fi fost potrivit si sentimentul oferit de gasirea cu succes a unei geocutii.
Taul Tarinii Taul Tarinii Rosia Montana
Taul Tarinii sau Iazu Tarinei - Rosia Montana
Casa Andrei Otetea Sibiel
Casa de creatie si odihna Andrei Otetea, Sibiel
Biserica Reformata Ocna Sibiului
Biserica Reformata - Ocna Sibiului - Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale.
Piatra Corbului Piatra Corbului
Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Cireasa de pe tort - Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv.
Salasul Boarilor Muntii Trascau
In apropiere de varful Dambau gasim 3 avene, carora localnicii le spun sunatori sau cantatori.
Cetatea Malaiesti Cetatea Malaiesti Salasu de Sus. Inainte si dupa renovare - Am fost si inainte de renovare, cat si dupa renovare.
Pestera Bolii Pestera Bolii. Pestera Bolii - Am ajuns la pestera, am vizitat-o dar cu parere de rau, nu am reusit sa gasesc cutia. Geocutie care apare si pe alt site - Obisnuiesc sa verific fiecare comentariu.
Cetatea Cisnadioara Cetatea Cisnadioara. Super locatia - Imi pare rau ca nu am citit cum trebuie comentariile postate anterior. Poze cu pietrele rotunde - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Geocutia - Geocutia este/era in partea dreapta, cum stam fata in fata cu poarta.
Pestera de la Poarta Zmeilor Pestera de la Poarta Zmeilor. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Lacul Mandra Lacul Mandra Muntii Parang. Lacul Mandra se afla la est - nordest de varful Parangul Mare, are o suprafata de 1,12 hectare.
Lacul Inului Ocna Sibiului. Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Parcul Petofi Sandor Parcul Petofi Sandor Sibiu. Parc - Am gasit cutia ascunsa in zid.
Cheile Valisoarei. Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Nou Nou Neudorf. Gasita - Am gasit cutiuta.
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului. Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Casa Pravaliei Gusterita Sibiu. Casa Pravaliei Gusterita este o casa veche din 1857, care inca pastreaza forma ei originala.
Varful Dengheru aronbv Varful Dengheru aronbv. Geocutia din apropierea varfului Papusa - Am ajuns in statiunea Ranca intr-o zi de duminica, dupa masa. Placerea noastra - Placerea este de partea noastra, a celor care am ascuns-o. Loc spectaculos - Foarte spectaculos loc.
Cisnadie Cisnadie. Orasul Cisnadie este asezat intr-o pitoreasca depresiune la poalele dealului Magura.
Balta cu namol Ocna Sibiului. Lacul Balta cu Namol de la Ocna Sibiului s-a format intr-o excavatie in acoperamantul sarii.
Cetatea feudala Salasu de Sus Cetatea feudala Salasu de Sus. Cetate - Am ajuns in acest loc, am vizitat cetatea.
Lac Jiet. Taul Jiet, Lacul Popii
Lacul Austel Ocna Sibiului. Lacul Austel de la Ocna Sibiului s-a format pe locul unei vechi saline neatestate documentar.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.