Localitatea Santimbru (judetul Alba) Resedinta: Santimbru. Denumire maghiara: Marosszentimre. Denumire germana: Emrichsdorf.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Santimbru, judetul Alba

Lacul Verde Ocna Sibiului
Lacul Verde, sau lacul Poporului de la Ocna Sibiului.
Poiana Inimii Poiana Inimii Bucerdea Vinoasa
Poiana Inimii se afla la 2,4 km distanta de Piatra Craivei, in directia sud-est.
La Pietri La Pietri Cetea
Locul numit La Pietri de langa localitatea Cetea cuprinde 3 formatiuni calcaroase invecinate, ce domina, incepand cu Baile Romane in aval, malul stang al vaii Cetea.
Biserica din Grossau Biserica din Grossau Cristian
Gasita - Am gasit cutiuta.
Calnic Calnic
Gasita - Am gasit cutia.
Fagul imparatului Muncelu
Fagul imparatului, Muncelu
Baile termale romane Germisara Baile termale romane Germisara Geoagiu Bai
Situl arheologic Germisara cuprindea in antichitate castrul militar cu asezarea civila si termele.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Piatra Secuilor Nord Piatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Gasita - Gasita azi de Acasenii. De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Am gasit-o - Am gasit-o azi.
Pietrele Caprei Cheile Fenesului
Cheile Fenesului, cunoscuta dupa numele raului care o strabate, este numita impropriu Cheile Caprei, dupa numele celor doua turnuri de stanca de la intrarea in chei dinspre Fenes.
Biserica fortificata Axente Sever
Biserica fortificata din Axente Sever
Rapa Rosie Rapa Rosie
Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc. Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Castelul Izvorul Ampoiului Botesti
Castelul Izvorul Ampoiului este un monument arhitectonic situat pe drumul national DN74, care leaga Alba Iulia de Brad.
Cheile Valisoarei
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Padurea Barcul Rosu Sibiel
Padurea Barcul Rosu este o padure de stejar aflata langa Sibiel, cu o legenda interesanta.
Belvedere Cheile Fenesului Muntii Trascau
Punctul de belvedere situat deasupra Cheilor Fenesului se afla pe versantul estic al Dealului Dambau.
Lacul Ocnita Ocna Sibiului
Lacul Ocnita de la Ocna Sibiului s-a format pe seama salinei Fodina Minor (Kleine Grube), exploatata in sistem clopot pana la adancimea de 136 m, prin doua puturi, si abandonata in anul 1817, datorita infiltratiei apelor.
Taul Mare Taul Mare Rosia Montana
Rosia Montana - Taul Mare
Podul minciunilor Blaj
Numit de localnici Podul Minciunilor, pasajul rutier peste calea ferata linia 300 este situat in zona centrala a municipiului Blaj.
Biserica reformata Turda-Veche
Biserica reformata-calvina din Turda-Veche, cel mai vechi monument pastrat in Turda, este situata in centrul orasului, in vecinatatea Pietei Republicii, a Lapidariului si a fostului Palat Princiar.
Varful Ugerului Varful Ugerului
Am gasit azi geocutia - Mihaela si Robert.
Rezervatia de stepa Dealul Zackel
Dealul Zackel este o rezervatie naturala de tip mixt, situata pe teritoriul administrativ al comunei Slimnic.
Cetatea Salgo Cetatea Salgo Sibiel
Unii pe jos, altii motorizati - M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
Traseul celor 3 Fortificatii Traseul celor 3 Fortificatii
Geocutie lipsa la Traseul celor 3 Fortificatii - Prima data am incercat sa caut acest ascunzis anul trecut, in iulie.
Sub Piatra Corbului Sub Piatra Corbului Rosia Montana
Excursie la Rosia Montana - Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Cheile Runcului Cheile Runcului
Am ales impreuna ascunzisul - Cheile Runcului - Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Cheile Galzii Cheile Galzii Muntii Trascau
Drumul 107K dinspre Galda de Sus spre Poiana Galdei trece si prin Cheile Galzii.
Lacul Matelor Ocna Sibiului
Lacul Matelor (Pisicilor) de la Ocna Sibiului.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Bogata. In mijlocul cimitirului reformat din Bogata exista cateva locuri de veci neingrijite si acoperite cu buruieni.
Parcul Natural Dumbrava Sibiului Parcul Natural Dumbrava Sibiului. Parcul Natural Dumbrava noaptea - In drum spre Paltinis, noaptea.
Biserica reformata Biserica reformata Cuci. Biserica reformata din Cuci, construita in secolul al XV-lea, renovata in secolul al XIX-lea, se remarca prin cele doua porti gotice.
Parcul de sculpturi Arkhai Vlaha. Parcul de sculpturi Arkhai a fost creat de artistul plastic Bartha Ernõ, in curtea proprie, unde a expus sculpturi din fan, de dimensiuni monumentale, fiind astfel unic in lume.
Calcarele cretacice de la Cisnadioara Calcarele cretacice de la Cisnadioara. Gasita - Am gasit cutia ascunsa. Am gasit cutia - Am gasit cutia. Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB.
Lumea pierduta din gradina botanica Lumea pierduta din gradina botanica. I am just curious - How did you found this cache? It is not published anywhere else, and you just registered here today.
Piramida mortuara Mauksch-Hintz Cluj-Napoca. Cripta piramidala a lui Mauksch-Hintz se afla in cimitirul Hajongard din Cluj, cimitirul central al orasului.
Pod nou peste Cibin Sibiu. Pod nou peste Cibin - Sibiu
Biserica reformata Biserica reformata Bogata. Vechimea bisericii este semnalata si de faptul ca la constructia zidurilor au fost folosite caramizi, care poarta sigla legiunii a cincea din Macedonia.
Turnul Zincarilor. De doua ori la Turnul Zincarilor - Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Rosen Garten Rosen Garten. Necesita intretinere - Am gasit cutia.
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus. Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Casolt Casolt. Am gasit cutiuta - Am gasit cutiuta in geam.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.