Localitatea Radesti (judetul Alba) Resedinta: Radesti. Denumire maghiara: Tompaháza. Denumire germana: Thomaskirch.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Radesti, judetul Alba

Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut
Gasita - Gasita.
Sfinxul Carnic Rosia Montana
Sfinxul Carnic, Rosia Montana
Taul Tarinii Taul Tarinii Rosia Montana
Taul Tarinii sau Iazu Tarinei - Rosia Montana
Biserica reformata Biserica reformata Bogata
Vechimea bisericii este semnalata si de faptul ca la constructia zidurilor au fost folosite caramizi, care poarta sigla legiunii a cincea din Macedonia.
Calcarele de la Valea Mica Calcarele de la Valea Mica
Calcarele de la Valea Mica sunt o rezervatie geologica constituita din doua blocuri calcaroase sub forma a doi piloni masivi, cu inaltimi de 30 m si 16 m, ce domina majestuos depozitele de flis intens erodate.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Bogata
In mijlocul cimitirului reformat din Bogata exista cateva locuri de veci neingrijite si acoperite cu buruieni.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Salina Turda
Salina Turda - In momentul vizitarii salinei, nu am stiut ca exista o cutie in acest loc, dar cele vazute m-au incantat si consider acest loc o realizare a statului roman, fiind unica in tara.
Cheile Borzesti Cheile Borzesti
Gasita - Am gasit geocutia. Zona este rezervatie naturala - Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti. Cheile Borzesti - nu aveam GPS cand umblam pe acolo.
Biserica reformata Turda-Veche
Biserica reformata-calvina din Turda-Veche, cel mai vechi monument pastrat in Turda, este situata in centrul orasului, in vecinatatea Pietei Republicii, a Lapidariului si a fostului Palat Princiar.
Sub Piatra Corbului Sub Piatra Corbului Rosia Montana
Excursie la Rosia Montana - Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Izvorul Bilascu Izvorul Bilascu Padurea Faget
N-am reusit sa fiu primul nici macar astazi - Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Am gasit cutia impreuna cu dadfac - Are nevoie de mentenanta.
Cheile Valisoarei
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Lavanda di Maria Tarnaveni
In 2023, Lavanda di Maria asteapta vizitatorii intre 23 iunie si 9 iulie, luni-vineri 16-20, sambata-duminica 9-21.
Varful Mamut Varful Mamut
Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Castelul Degenfeld Castelul Degenfeld Cuci
Primul castel din Cuci a fost construit de catre contele Pekry Lorinc si sotia sa, baronesa Petroczi Kata Szidonia, in secolul al XVII-lea.
Cheile Galzii Cheile Galzii Muntii Trascau
Drumul 107K dinspre Galda de Sus spre Poiana Galdei trece si prin Cheile Galzii.
Biserica catolica din Turda
Actuala biserica romano-catolica din Turda a fost construita intre anii 1475-1504, pe amplasamentul unei biserici mai vechi, atestata documentar deja în anul 1342.
Varful Ugerului Varful Ugerului
Am gasit azi geocutia - Mihaela si Robert.
Biserica reformata Biserica reformata Cuci
Biserica reformata din Cuci, construita in secolul al XV-lea, renovata in secolul al XIX-lea, se remarca prin cele doua porti gotice.
Case din piatra Ceru-Bacainti
Comuna Ceru Bacainti, din judeþul Alba, este singura localitate din tarã unde se mai gãsesc locuinte construite integral din piatra, de la fundatie pana la acoperis.
Piatra Corbului Piatra Corbului
Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Cireasa de pe tort - Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv.
Lavanda Garden Calarasi
In localitatea Calarasi din judetul Cluj, familia Kiraly cultiva pe o suprafata de 50 de ari lavanda, populara planta medicinala si ornamentala.
Piatra Secuilor Nord Piatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Gasita - Gasita azi de Acasenii. De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Am gasit-o - Am gasit-o azi.
Pestera Huda lui Papara Pestera Huda lui Papara
Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Lacul Randunica. Lacul Randunica, sau lacul Sfantul Ioan de la Ocna Sibiului - la originea acestui lac sta abandonarea salinei Nepomuceni Johann Grube.
Biserica reformata de pe strada Lupului. Biserica reformata de pe strada Lupului este monument istoric si de arhitectura religioasa in stil gotic tarziu.
Biserica evanghelica fortificata Biserica evanghelica fortificata Zagar. Biserica evanghelica-luterana din Zagar a fost construita intre anii 1723-24, pe turnul din nordvest apare data de 1653.
Lacul Verde Lacul Verde Sancraiu de Mures. Lacul Verde se afla foarte aproape de Targu Mures, in spatele primariei din Sancraiu de Mures.
Pomi cu coroana cubica Sibiu. In strada Otelarilor, cartierul Lazaret din Sibiu, coroanele a 40 de pomi vor fi prinse in structuri din bambus pentru a primi forma cubica.
Lacul Vrajitoarelor Ocna Sibiului. Lacul Vrajitoarelor de la Ocna Sibiului este un lac mic, pe cale de inmlastinire cu apa dulce provenita din precipitatii, cu adancimea de 0,25 m.
Taul Bujorului Taul Bujorului Zau de Campie. Lacul Bujorului se afla intre satele Botei si Bujor, localitati apartinand comunei Zau de Campie.
Biserica Sfantul Nicolae Biserica Sfantul Nicolae Fantanele. In ultimul loc, ca de obicei - Era deja trecut de miezul noptii, cand am ajuns la Fantanele.
Podul de pe linia ingusta Cristesti Podul de pe linia ingusta Cristesti. Geocutie neagra - Ascunzisul poate fi gasit chiar si fara gps, numai pe baza instructiunii ajutatoare.
Nou Nou Neudorf. Gasita - Am gasit cutiuta.
Valchid Valchid. Valchid este o localitate in judetul Sibiu.
Lacul Kalman-t Lacul Kalman-t Sancraiu de Mures. Lacul Kalman-t - Sancraiu de Mures.
Ferma de lavanda si baie sarata Cojocna. In localitatea Cojocna, renumita pentru baile sarate, familia Valkai a infiintat o ferma de lavanda, doua bazine cu apa sarata, si o casa de oaspeti.
Casolt Casolt. Am gasit cutiuta - Am gasit cutiuta in geam.
Biserica reformata Biserica reformata Band. Biserica reformata Band
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.