Localitatea Poienita (judetul Alba) Resedinta: Vintu de Jos. Denumire maghiara: Pojenica.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Poienita, judetul Alba

Refugiul Saruni Muntii Trascau
Refugiul Saruni este un ansamblu de constructii situat in Masivul Dambau - Muntii Trascau, la altitudinea de 1250 m.
Salistioara Salistioara Brad
Mersi - Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane. Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie ascunsa.
Cetatea Deva Cetatea Deva
Mare grija cu cosmeticele - In geocutia Stanca Soimilor din Tusnad Bai a pus cineva un tub cu crema pentru maini. Simplu de gasit - E foarte simplu de gasit, trebuie retinuta imaginea copacului. Cetatea Deva - Cine nu a vizitat macar o data cetatea Devei.
Cetatea Scurta Orlat
Riesenberg, Dealul Cetatea Scurta sau Dealul Lidii se afla la vest de comuna Orlat.
Salasul Boarilor Muntii Trascau
In apropiere de varful Dambau gasim 3 avene, carora localnicii le spun sunatori sau cantatori.
Muzeul de icoane pe sticla din Sibiel Muzeul de icoane pe sticla din Sibiel
Muzeul de icoane pe sticla Zosim Oancea se afla langa biserica din Sibiel, si cuprinde cea mai mare colectie de icoane pe sticla din Ardeal (secolul XVIII-XIX).
Calcarele de la Ampoita Calcarele de la Ampoita
Am gasit-o in stare buna - Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate.
Fagul imparatului Muncelu
Fagul imparatului, Muncelu
Piatra Despicata Piatra Despicata
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Podul minciunilor Blaj
Numit de localnici Podul Minciunilor, pasajul rutier peste calea ferata linia 300 este situat in zona centrala a municipiului Blaj.
Cibinburg Cibinburg
Comuna Orlat se afla la 15 km vest de orasul Sibiu.
Treptele romane Ruda-Brad
Celebra galerie cu trepte romane, monument istoric, se afla la est de satul Ruda (orasul Brad) si vest de localitatea Valea Arsului.
Piatra Corbului Piatra Corbului Rosia Montana
Piatra Corbului - Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona.
Biserica de lemn Ghioncani
Biserica de lemn, monument istoric din Ghioncani, care apartine de comuna Intregalde, a fost construita in anul 1878.
Castelul Izvorul Ampoiului Botesti
Castelul Izvorul Ampoiului este un monument arhitectonic situat pe drumul national DN74, care leaga Alba Iulia de Brad.
Piatra Cetii Piatra Cetii
Fluier rosu - Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Geokret - Am depus geokretul geokopacz03.
Cetatea Coltesti Cetatea Coltesti
O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct). La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.
Sfinxul Carnic Rosia Montana
Sfinxul Carnic, Rosia Montana
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Taul Tarinii Taul Tarinii Rosia Montana
Taul Tarinii sau Iazu Tarinei - Rosia Montana
Pestera Huda lui Papara Pestera Huda lui Papara
Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Pestera Cainilor Bacaia
Pestera Cainilor se afla la nord de Bacaia, o localitate aflata aproape de iesirea din Cheile Cibului.
Cheile Runcului Cheile Runcului. Am ales impreuna ascunzisul - Cheile Runcului - Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Parcul Petofi Sandor Parcul Petofi Sandor Sibiu. Parc - Am gasit cutia ascunsa in zid.
Lacul Ocnita Ocna Sibiului. Lacul Ocnita de la Ocna Sibiului s-a format pe seama salinei Fodina Minor (Kleine Grube), exploatata in sistem clopot pana la adancimea de 136 m, prin doua puturi, si abandonata in anul 1817, datorita infiltratiei apelor.
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus. Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Lacul Austel Ocna Sibiului. Lacul Austel de la Ocna Sibiului s-a format pe locul unei vechi saline neatestate documentar.
Biserica catolica Sibiu. Biserica catolica Sibiu, la a doua incercare - Prima data am incercat gasirea acestei geocutii cu ocazia festivalului Artmania. Biserica Catolica - Sibiu - Aceasta este foarte bine ascunsa, trebuie sa fii foarte agil pentru a reusi in a extrage cutia.
Turnul Olarilor Turnul Olarilor Sibiu. Gasita - Am gasit cutiuta. Gasita - I found the small box, right like in the description. Bine fixata - Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
Lac Jiet. Taul Jiet, Lacul Popii
Rosen Garten Rosen Garten. Necesita intretinere - Am gasit cutia.
Grupul de case Rusesti Merisor. Grupul de case Rusesti, apartinand satului Merisor, este dispersat de-a-lungul paraului Rusesti, afluent al paraului Rachita.
Cetatea feudala Salasu de Sus Cetatea feudala Salasu de Sus. Cetate - Am ajuns in acest loc, am vizitat cetatea.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Bogata. In mijlocul cimitirului reformat din Bogata exista cateva locuri de veci neingrijite si acoperite cu buruieni.
Daia Daia. Gasita - Am gasit cutiuta in copac.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.