Localitatea Oiejdea (judetul Alba) Resedinta: Galda de Jos. Denumire maghiara: Vajasd.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Oiejdea, judetul Alba

Varful Ugerului Varful Ugerului
Am gasit azi geocutia - Mihaela si Robert.
Pietrele Caprei Cheile Fenesului
Cheile Fenesului, cunoscuta dupa numele raului care o strabate, este numita impropriu Cheile Caprei, dupa numele celor doua turnuri de stanca de la intrarea in chei dinspre Fenes.
Case din piatra Ceru-Bacainti
Comuna Ceru Bacainti, din judeþul Alba, este singura localitate din tarã unde se mai gãsesc locuinte construite integral din piatra, de la fundatie pana la acoperis.
Biserica Sfanta Treime Biserica Sfanta Treime Sibiel
Crucea, fantana, si cantarul - Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Lacul fara fund Ocna Sibiului
Lacul fara Fund, sau lacul Lemnelor de la Ocna Sibiului s-a format pe locul salinei Francisc Grube, parasita in 1775 datorita infiltratiilor de apa.
Biserica catolica din Turda
Actuala biserica romano-catolica din Turda a fost construita intre anii 1475-1504, pe amplasamentul unei biserici mai vechi, atestata documentar deja în anul 1342.
Calnic Calnic
Gasita - Am gasit cutia.
Biserica reformata Turda-Veche
Biserica reformata-calvina din Turda-Veche, cel mai vechi monument pastrat in Turda, este situata in centrul orasului, in vecinatatea Pietei Republicii, a Lapidariului si a fostului Palat Princiar.
Castelul Kemeny-Banffy Castelul Kemeny-Banffy Luncani
Castelul Kemeny-Banffy din Luncani se afla la aproximativ 200 m distanta de biserica reformata, spre nord-est, aproape de malul raului Aries.
Stejarul lui Avram Iancu Blaj
Stejarul lui Avram Iancu, 600 ani - Blaj.
Poiana Inimii Poiana Inimii Bucerdea Vinoasa
Poiana Inimii se afla la 2,4 km distanta de Piatra Craivei, in directia sud-est.
Santurile Cetatii Santurile Cetatii
Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Lacul Inului Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Piatra Corbului Piatra Corbului Rosia Montana
Piatra Corbului - Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona.
Cheile Runcului Cheile Runcului
Am ales impreuna ascunzisul - Cheile Runcului - Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Rapa Rosie Rapa Rosie
Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc. Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Taul Tarinii Taul Tarinii Rosia Montana
Taul Tarinii sau Iazu Tarinei - Rosia Montana
Pestera de la Poarta Zmeilor Pestera de la Poarta Zmeilor
Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Cetatea Salgo Cetatea Salgo Sibiel
Unii pe jos, altii motorizati - M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Pestera Huda lui Papara Pestera Huda lui Papara
Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
La Pietri La Pietri Cetea
Locul numit La Pietri de langa localitatea Cetea cuprinde 3 formatiuni calcaroase invecinate, ce domina, incepand cu Baile Romane in aval, malul stang al vaii Cetea.
Lacul Brancoveanu Ocna Sibiului
Lacul Brancoveanu de la Ocna Sibiului este situat pe locul unei saline ce se afla in exploatare pana in anul 1699, cand infiltratiile de apa au determinat parasirea ei, la adancimea de 140 m.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Bogata
In mijlocul cimitirului reformat din Bogata exista cateva locuri de veci neingrijite si acoperite cu buruieni.
Lavanda Garden Calarasi
In localitatea Calarasi din judetul Cluj, familia Kiraly cultiva pe o suprafata de 50 de ari lavanda, populara planta medicinala si ornamentala.
Piatra Cetii Piatra Cetii
Fluier rosu - Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Geokret - Am depus geokretul geokopacz03.
Cetatea Scurta Orlat
Riesenberg, Dealul Cetatea Scurta sau Dealul Lidii se afla la vest de comuna Orlat.
Lacul Ocnita Ocna Sibiului
Lacul Ocnita de la Ocna Sibiului s-a format pe seama salinei Fodina Minor (Kleine Grube), exploatata in sistem clopot pana la adancimea de 136 m, prin doua puturi, si abandonata in anul 1817, datorita infiltratiei apelor.
Rezervatia de stepa Dealul Zackel. Dealul Zackel este o rezervatie naturala de tip mixt, situata pe teritoriul administrativ al comunei Slimnic.
Pomi cu coroana cubica Sibiu. In strada Otelarilor, cartierul Lazaret din Sibiu, coroanele a 40 de pomi vor fi prinse in structuri din bambus pentru a primi forma cubica.
Cheile Baciului Cheile Baciului. Cel mai frumos loc pentru clujeni - Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni. Noroc cu poza despre copac - Am gasit cutia, noroc cu poza despre copac. Cheile Baciului - Am gasit usor .
Baile Someseni Baile Someseni. Efectele terapeutice ale namolului din Someseni au fost identificate de cercetatori inca din anii 1880.
Lavanda di Maria Tarnaveni. In 2023, Lavanda di Maria asteapta vizitatorii intre 23 iunie si 9 iulie, luni-vineri 16-20, sambata-duminica 9-21.
Nou Nou Neudorf. Gasita - Am gasit cutiuta.
Gura Raului Gura Raului. Gasita - Am gasit cutiuta.
Biserica lui Stefan cel Mare Biserica lui Stefan cel Mare Feleac. In drum spre Oradea - Am oprit pentru scurt timp pe Feleac, autostrada ocolitoare a Clujului fost inchisa temporar, din cauza unui accident. Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie. Un loc minunat - Deplasandu-ma la Cluj am atacat si aceasta cutie si am descoperit-o.
Lumea pierduta din gradina botanica Lumea pierduta din gradina botanica. I am just curious - How did you found this cache? It is not published anywhere else, and you just registered here today.
Plop negru Parcul Rozelor Cluj-Napoca. Plop negru cu circumferinta de 9,45 m, situat in parcul Rozelor, Cluj-Napoca.
Biserica evanghelica fortificata Biserica evanghelica fortificata Mosna. Biserica - Am cautat de mai multe ori (degeaba) cutiuta de aici.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.