Localitatea Lupu (judetul Alba) Resedinta: Cergau. Denumire maghiara: Farkastelke.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Lupu, judetul Alba

Santurile Cetatii Santurile Cetatii
Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului
Lacurile Horea, Closca, Crisan de la Ocna Sibiului s-au format prin inundarea a sase saline neatestate documentar.
Calcarele cretacice de la Cisnadioara Calcarele cretacice de la Cisnadioara
Gasita - Am gasit cutia ascunsa. Am gasit cutia - Am gasit cutia. Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB.
Biserica din Grossau Biserica din Grossau Cristian
Gasita - Am gasit cutiuta.
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Biserica evanghelica Cisnadioara
Biserica Evanghelica din Cisnadioara, situata in centrul satului, a fost construita in stil baroc si a fost finalizata in 1764.
Rosen Garten Rosen Garten
Necesita intretinere - Am gasit cutia.
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Casa Pravaliei Gusterita Sibiu
Casa Pravaliei Gusterita este o casa veche din 1857, care inca pastreaza forma ei originala.
Biserica catolica Sibiu
Biserica catolica Sibiu, la a doua incercare - Prima data am incercat gasirea acestei geocutii cu ocazia festivalului Artmania. Biserica Catolica - Sibiu - Aceasta este foarte bine ascunsa, trebuie sa fii foarte agil pentru a reusi in a extrage cutia.
Rapa Rosie Rapa Rosie
Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc. Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Biserica reformata Biserica reformata Cuci
Biserica reformata din Cuci, construita in secolul al XV-lea, renovata in secolul al XIX-lea, se remarca prin cele doua porti gotice.
Poiana Inimii Poiana Inimii Bucerdea Vinoasa
Poiana Inimii se afla la 2,4 km distanta de Piatra Craivei, in directia sud-est.
Biserica fortificata Axente Sever
Biserica fortificata din Axente Sever
Turnul Zincarilor
De doua ori la Turnul Zincarilor - Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Marpod Marpod
Marpod (in germana Marpod, Marpolden, Maierpod, in maghiara Márpod) este un sat din judetul Sibiu.
Calcarele de la Ampoita Calcarele de la Ampoita
Am gasit-o in stare buna - Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate.
Johanniskirche Johanniskirche Sibiu
Asteptand momentul potrivit - Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. Sibiu - In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Biserica evanghelica Turnisor Biserica evanghelica Turnisor Sibiu
Frumos - Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Cetatea Coltesti Cetatea Coltesti
O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct). La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.
Biserica Sfanta Treime Biserica Sfanta Treime Sibiel
Crucea, fantana, si cantarul - Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Copsa Mare Copsa Mare
Greseala - Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text).
Cetatea Scurta Orlat
Riesenberg, Dealul Cetatea Scurta sau Dealul Lidii se afla la vest de comuna Orlat.
Lavanda Garden Calarasi
In localitatea Calarasi din judetul Cluj, familia Kiraly cultiva pe o suprafata de 50 de ari lavanda, populara planta medicinala si ornamentala.
Lacul Randunica
Lacul Randunica, sau lacul Sfantul Ioan de la Ocna Sibiului - la originea acestui lac sta abandonarea salinei Nepomuceni Johann Grube.
Cetatea Cisnadioara Cetatea Cisnadioara
Super locatia - Imi pare rau ca nu am citit cum trebuie comentariile postate anterior. Poze cu pietrele rotunde - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Geocutia - Geocutia este/era in partea dreapta, cum stam fata in fata cu poarta.
Stejarul lui Avram Iancu Blaj
Stejarul lui Avram Iancu, 600 ani - Blaj.
La Pietri La Pietri Cetea
Locul numit La Pietri de langa localitatea Cetea cuprinde 3 formatiuni calcaroase invecinate, ce domina, incepand cu Baile Romane in aval, malul stang al vaii Cetea.
Lacul Negru Ocna Sibiului
Lacul Negru de la Ocna Sibiului are originea in trei lacuri mici carstosaline.
Podul Minciunilor Podul Minciunilor
Am gassit cutiuta - Am gassit cutiuta de linga Podul Minciunilor. Podul Minciunilor, care spune adevarul - Felicitari si la cat mai multe cutii gasite. Sibiu - Participand la eventul GeoFest Sibiu-2014, locul de intalnire fiind Kleine Cafe, a trebuit sa trec peste Podul Minciunilor, asa ca m-am oprit sa caut si aceasta cutie, nuai ca norocul nu a fost de partea mea in a gasi cutia, insa am admirat capodopera Sibiului cu atatea povesti si legende.
Turnul Olarilor Turnul Olarilor Sibiu
Gasita - Am gasit cutiuta. Gasita - I found the small box, right like in the description. Bine fixata - Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
Lacul Vrajitoarelor Ocna Sibiului
Lacul Vrajitoarelor de la Ocna Sibiului este un lac mic, pe cale de inmlastinire cu apa dulce provenita din precipitatii, cu adancimea de 0,25 m.
Piramidele de langa Apold Piramidele de langa Apold. Interesant - Interesante piramide.
Forest Cinema Porumbacu de Sus. Forest Cinema, Porumbacu de Sus
Biserica Manastirii Biserica Manastirii Sighisoara. Biserica Manastirii a fost construita in secolul al XIII-lea, si transformata la sfarsitul secolului al XV-lea.
Poiana cu castani Poiana cu castani Viile Dealul Mic Targu Mures. Poiana cu castani - Viile Dealul Mic, Targu Mures.
Monumentul celor doi Bolyai Monumentul celor doi Bolyai. Multumiri pentru geocutie - Odata ajuns la fata locului, m-am oprit chiar langa ascunzis. Lipsa de ocupatie - Trecand prin zona, mi-am adus aminte ca am citit despre aceasta cutie.
Turnul Croitorilor Turnul Croitorilor Sighisoara. Turnul Croitorilor, care se afla in partea de nord-vest a cetatii, a fost ridicat in secolul al XIV-lea.
Oul Arsitei Oul Arsitei. Oul Arsitei este o rezervatie geologica care se afla in partea de nord-est a Muntilor Sureanu, pe versantul estic al dealului Arsitei si se intinde pe o suprafata de 0,20 ha.
Biserica catolica Biserica catolica Band. Biserica catolica Band
Liceul Joseph Haltrich Liceul Joseph Haltrich Sighisoara. Scoala din Deal a fost construita in anul 1792.
Lavanda Muresan Saulia. Zilele Iubitorilor de Lavanda - In anul 2023, Lavanda Muresan asteapta vizitatorii intre 24 iunie si 16 iulie, zilnic intre orele 9-21.
Statuia Ioan de Hunedoara Statuia Ioan de Hunedoara Cetatea Targu Mures. Ioan de Hunedoara a fost o personalitate dominanta a istoriei secolului al cincisprezecelea, fiind Guvernator al Regatului Ungariei timp de sase ani incepand din 1446.
Piata Ratustelor Piata Ratustelor Sighisoara. Piata Ratustelor se afla langa Turnul Tabacarilor si Turnul Cositorarilor, legate prin Galeria Puscasilor.
Salasul Boarilor Muntii Trascau. In apropiere de varful Dambau gasim 3 avene, carora localnicii le spun sunatori sau cantatori.
Biserica baptista neterminata Harul Biserica baptista neterminata Harul Targu Mures. Biserica crestina baptista Harul - Targu Mures.
Fagul imparatului Muncelu. Fagul imparatului, Muncelu
Castelul Bethlen Castelul Bethlen Cris. Castelului Bethlen Cris, odinioara un castel frumos, astazi cladirea este intr-o stare de degradare avansata.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.