Localitatea Geomal (judetul Alba) Resedinta: Stremt. Denumire maghiara: Diómál. Denumire germana: Nußdorf.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Geomal, judetul Alba

Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Bogata
In mijlocul cimitirului reformat din Bogata exista cateva locuri de veci neingrijite si acoperite cu buruieni.
Refugiul Saruni Muntii Trascau
Refugiul Saruni este un ansamblu de constructii situat in Masivul Dambau - Muntii Trascau, la altitudinea de 1250 m.
Taul Mare Taul Mare Rosia Montana
Rosia Montana - Taul Mare
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Salasul Boarilor Muntii Trascau
In apropiere de varful Dambau gasim 3 avene, carora localnicii le spun sunatori sau cantatori.
Pestera Huda lui Papara Pestera Huda lui Papara
Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Biserica reformata Biserica reformata Cuci
Biserica reformata din Cuci, construita in secolul al XV-lea, renovata in secolul al XIX-lea, se remarca prin cele doua porti gotice.
Gradina zoologica Turda
Gradina Zoologica Turda
Castelul Degenfeld Castelul Degenfeld Cuci
Primul castel din Cuci a fost construit de catre contele Pekry Lorinc si sotia sa, baronesa Petroczi Kata Szidonia, in secolul al XVII-lea.
Calcarele de la Ampoita Calcarele de la Ampoita
Am gasit-o in stare buna - Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate.
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Cheile Ardeului Cheile Ardeului
Pe o lungime mai mica de 4 km paraul Ardeului, apartinand bazinului Geoagiului, formeaza chei epigenetice adancite in calcare jurasice pe care le strapunge transversal in raport cu directia de orientare a acestora de la vest la est.
Baile Turda
Baile Turda, Lacul Roman.
Cimitirul evreiesc Cimitirul evreiesc Bogata
Cimitirul evreiesc se afla in partea de nord-est a localitatii, langa drumul care duce spre Cipaieni, imediat pe dealul care se afla deasupra raului si a caii ferate.
Castelul Izvorul Ampoiului Botesti
Castelul Izvorul Ampoiului este un monument arhitectonic situat pe drumul national DN74, care leaga Alba Iulia de Brad.
Cheile Valisoarei
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Calnic Calnic
Gasita - Am gasit cutia.
Case din piatra Ceru-Bacainti
Comuna Ceru Bacainti, din judeþul Alba, este singura localitate din tarã unde se mai gãsesc locuinte construite integral din piatra, de la fundatie pana la acoperis.
Izvorul Recea Izvorul Recea
Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta. Izvoare faine - Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Multumim - Am gasit geocutia, dar nu am semnat carnetelul, deoarece lipsea creionul.
Hornul Magura Dudasului Zlatna
La nord-est de orasul Zlatna, pe dealul Magura Dudasului, se afla o interesanta ramasita a industriei comuniste din Romania, cea mai inalta constructie din judetul Alba.
Varful Mamut Varful Mamut
Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Biserica fortificata Axente Sever
Biserica fortificata din Axente Sever
Baile termale romane Germisara Baile termale romane Germisara Geoagiu Bai. Situl arheologic Germisara cuprindea in antichitate castrul militar cu asezarea civila si termele.
Castelul Ugron Castelul Ugron Zau de Campie. Daca cineva calatoreste intre Ludus si Sarmas, trecand prin zona, va remarca imediat neglijata, dar frumoasa cladire de pe dealul de deasupra satului.
Biserica evanghelica fortificata Biserica evanghelica fortificata Mosna. Biserica - Am cautat de mai multe ori (degeaba) cutiuta de aici.
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului. Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Crucea Granicerului Agarbiciu. Crucea Granicerului, 1944 - Agarbiciu
Cibinburg Cibinburg. Comuna Orlat se afla la 15 km vest de orasul Sibiu.
Turnul Zincarilor. De doua ori la Turnul Zincarilor - Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Baile Someseni Baile Someseni. Efectele terapeutice ale namolului din Someseni au fost identificate de cercetatori inca din anii 1880.
Balta cu namol Ocna Sibiului. Lacul Balta cu Namol de la Ocna Sibiului s-a format intr-o excavatie in acoperamantul sarii.
Parcul Colina Parcul Colina Cluj. First geocache - Searched and founded. Continut umed - Am gasit cutia azi, intreg continutul era foarte umed, credem ca ar fi nevoie de un pic de mentenanta. Colina - Nu e un loc extraordinar de interesant, dar totusi multumim pentru cutie .
Muzeul de icoane pe sticla din Sibiel Muzeul de icoane pe sticla din Sibiel. Muzeul de icoane pe sticla Zosim Oancea se afla langa biserica din Sibiel, si cuprinde cea mai mare colectie de icoane pe sticla din Ardeal (secolul XVIII-XIX).
Biserica evanghelica Turnisor Biserica evanghelica Turnisor Sibiu. Frumos - Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Rusi Rusi. Gasita - Am gasit cutiuta.
Biserica reformata Biserica reformata Vistea. Sambata - Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta. Pana la urma - Locul cutiei este oarecum expus.
Oul Arsitei Oul Arsitei. Oul Arsitei este o rezervatie geologica care se afla in partea de nord-est a Muntilor Sureanu, pe versantul estic al dealului Arsitei si se intinde pe o suprafata de 0,20 ha.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.