Localitatea Bradesti (judetul Alba) Resedinta: Ramet. Denumire maghiara: Fenyősremete. Alta denumire: Bredesty.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Bradesti, judetul Alba

Hornul Magura Dudasului Zlatna
La nord-est de orasul Zlatna, pe dealul Magura Dudasului, se afla o interesanta ramasita a industriei comuniste din Romania, cea mai inalta constructie din judetul Alba.
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Belvedere Cheile Fenesului Muntii Trascau
Punctul de belvedere situat deasupra Cheilor Fenesului se afla pe versantul estic al Dealului Dambau.
Cheile Valisoarei
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Stejarul lui Avram Iancu Blaj
Stejarul lui Avram Iancu, 600 ani - Blaj.
Gradina agrobotanica Iuliu Prodan
Gradina Agrobotanica Iuliu Prodan este situata pe teritoriul Universitãtii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara.
Statuia Sfantului Donath Parcul Etnografic Romulus Vuia
Statuia Sfantului Donath este amplasata in cadrul Parcului Etnografic Romulus Vuia, sectia in aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei.
Castelul Izvorul Ampoiului Botesti
Castelul Izvorul Ampoiului este un monument arhitectonic situat pe drumul national DN74, care leaga Alba Iulia de Brad.
Lumea pierduta din gradina botanica Lumea pierduta din gradina botanica
I am just curious - How did you found this cache? It is not published anywhere else, and you just registered here today.
Cheile Baciului Cheile Baciului
Cel mai frumos loc pentru clujeni - Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni. Noroc cu poza despre copac - Am gasit cutia, noroc cu poza despre copac. Cheile Baciului - Am gasit usor .
Manastirea franciscana Alverna Manastirea franciscana Alverna Cluj-Napoca
Manastirea franciscana Alverna se afla la marginea din sud-est a orasului Cluj-Napoca, pe dealul Becas, la inceputul strazii Fagului.
Traseul celor 3 Fortificatii Traseul celor 3 Fortificatii
Geocutie lipsa la Traseul celor 3 Fortificatii - Prima data am incercat sa caut acest ascunzis anul trecut, in iulie.
Izvorul Bilascu Izvorul Bilascu Padurea Faget
N-am reusit sa fiu primul nici macar astazi - Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Am gasit cutia impreuna cu dadfac - Are nevoie de mentenanta.
Cetatea Coltesti Cetatea Coltesti
O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct). La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.
Universitatea Babes-Bolyai Universitatea Babes-Bolyai
On the way back from trekking in Muntii Rodnei - We have visited Cluj for some sightseeing. Duminica dupa masa - Felicitari pentru ascunzis. Am gasit cutia - Dar a durat ceva pina am scos-o de la locul ei.
Pietrele Caprei Cheile Fenesului
Cheile Fenesului, cunoscuta dupa numele raului care o strabate, este numita impropriu Cheile Caprei, dupa numele celor doua turnuri de stanca de la intrarea in chei dinspre Fenes.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Calcarele de la Ampoita Calcarele de la Ampoita
Am gasit-o in stare buna - Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Gradina zoologica Turda
Gradina Zoologica Turda
Castelul Kemeny-Banffy Castelul Kemeny-Banffy Luncani
Castelul Kemeny-Banffy din Luncani se afla la aproximativ 200 m distanta de biserica reformata, spre nord-est, aproape de malul raului Aries.
Cheile Plaiului
Cheile Plaiului sunt o rezervatie geologica, reprezinta un peisaj pitoresc, deosebit de spectaculos, modelat in calcare.
Piramida mortuara Mauksch-Hintz Cluj-Napoca
Cripta piramidala a lui Mauksch-Hintz se afla in cimitirul Hajongard din Cluj, cimitirul central al orasului.
Cheile Tureni Cheile Tureni Traseu vizitare tip via ferrata
Luni, 24 septembrie 2018 a fost inaugurat traseul de vizitare tip via ferrata a Cheilor Turenilor.
Salasul Boarilor Muntii Trascau
In apropiere de varful Dambau gasim 3 avene, carora localnicii le spun sunatori sau cantatori.
Parcul Colina Parcul Colina Cluj
First geocache - Searched and founded. Continut umed - Am gasit cutia azi, intreg continutul era foarte umed, credem ca ar fi nevoie de un pic de mentenanta. Colina - Nu e un loc extraordinar de interesant, dar totusi multumim pentru cutie .
Taul Mare Taul Mare Rosia Montana
Rosia Montana - Taul Mare
Dealul Hoia
Padurea Hoia se afla pe un deal, in nordvestul orasului Cluj-Napoca.
Pestera Huda lui Papara Pestera Huda lui Papara
Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Salistioara Salistioara Brad. Mersi - Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane. Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie ascunsa.
Lacul Austel Ocna Sibiului. Lacul Austel de la Ocna Sibiului s-a format pe locul unei vechi saline neatestate documentar.
Biserica veche din satul Ponoare Biserica veche din satul Ponoare. Satul Ponoarele este acum centrul unui geoparc ce cuprinde, pe langa cunoscutele monumente naturale, podul natural, campul cu lapiezuri, lacurile Zatonul Mare si Mic, padurea de liliac, mai multe monumente istorice sau etnografice: biserica de lemn, Moara Cracucenilor, morile de pe Valea Morilor.
Cetatea Deva Cetatea Deva. Mare grija cu cosmeticele - In geocutia Stanca Soimilor din Tusnad Bai a pus cineva un tub cu crema pentru maini. Simplu de gasit - E foarte simplu de gasit, trebuie retinuta imaginea copacului. Cetatea Deva - Cine nu a vizitat macar o data cetatea Devei.
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus. Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Lavanda di Maria Tarnaveni. In 2023, Lavanda di Maria asteapta vizitatorii intre 23 iunie si 9 iulie, luni-vineri 16-20, sambata-duminica 9-21.
Ferma de lavanda si baie sarata Cojocna. In localitatea Cojocna, renumita pentru baile sarate, familia Valkai a infiintat o ferma de lavanda, doua bazine cu apa sarata, si o casa de oaspeti.
Balta cu namol Ocna Sibiului. Lacul Balta cu Namol de la Ocna Sibiului s-a format intr-o excavatie in acoperamantul sarii.
Lacul Negru Ocna Sibiului. Lacul Negru de la Ocna Sibiului are originea in trei lacuri mici carstosaline.
Biserica reformata Biserica reformata Cuci. Biserica reformata din Cuci, construita in secolul al XV-lea, renovata in secolul al XIX-lea, se remarca prin cele doua porti gotice.
Canyonul minune Canyonul Meduza. Canyonul minune - Canionul Meduza
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.