Localitatea Beta (judetul Alba) Resedinta: Lopadea Noua. Denumire maghiara: Magyarbece. Denumire germana: Benzendorf.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Beta, judetul Alba

Cetatea Coltesti Cetatea Coltesti
O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct). La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.
Santurile Cetatii Santurile Cetatii
Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Rusi Rusi
Gasita - Am gasit cutiuta.
Salasul Boarilor Muntii Trascau
In apropiere de varful Dambau gasim 3 avene, carora localnicii le spun sunatori sau cantatori.
Piatra Cetii Piatra Cetii
Fluier rosu - Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Geokret - Am depus geokretul geokopacz03.
Lacul Brancoveanu Ocna Sibiului
Lacul Brancoveanu de la Ocna Sibiului este situat pe locul unei saline ce se afla in exploatare pana in anul 1699, cand infiltratiile de apa au determinat parasirea ei, la adancimea de 140 m.
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Fagul imparatului Muncelu
Fagul imparatului, Muncelu
Lavanda di Maria Tarnaveni
In 2023, Lavanda di Maria asteapta vizitatorii intre 23 iunie si 9 iulie, luni-vineri 16-20, sambata-duminica 9-21.
Biserica reformata Biserica reformata Bogata
Vechimea bisericii este semnalata si de faptul ca la constructia zidurilor au fost folosite caramizi, care poarta sigla legiunii a cincea din Macedonia.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Bogata
In mijlocul cimitirului reformat din Bogata exista cateva locuri de veci neingrijite si acoperite cu buruieni.
Piatra Corbului Piatra Corbului
Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Cireasa de pe tort - Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv.
Varful Mamut Varful Mamut
Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Biserica de lemn Ghioncani
Biserica de lemn, monument istoric din Ghioncani, care apartine de comuna Intregalde, a fost construita in anul 1878.
Biserica evanghelica fortificata Biserica evanghelica fortificata Mosna
Biserica - Am cautat de mai multe ori (degeaba) cutiuta de aici.
Lacul Matelor Ocna Sibiului
Lacul Matelor (Pisicilor) de la Ocna Sibiului.
Gradina zoologica Turda
Gradina Zoologica Turda
Pestera de la Poarta Zmeilor Pestera de la Poarta Zmeilor
Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Calcarele de la Ampoita Calcarele de la Ampoita
Am gasit-o in stare buna - Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Calnic Calnic
Gasita - Am gasit cutia.
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Castelul Kemeny-Banffy Castelul Kemeny-Banffy Luncani
Castelul Kemeny-Banffy din Luncani se afla la aproximativ 200 m distanta de biserica reformata, spre nord-est, aproape de malul raului Aries.
Lacul Negru Ocna Sibiului
Lacul Negru de la Ocna Sibiului are originea in trei lacuri mici carstosaline.
Brateiu Brateiu
Gasita - Locul e cam sus.
Cheile Runcului Cheile Runcului
Am ales impreuna ascunzisul - Cheile Runcului - Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Rapa Rosie Rapa Rosie
Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc. Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Refugiul Saruni Muntii Trascau
Refugiul Saruni este un ansamblu de constructii situat in Masivul Dambau - Muntii Trascau, la altitudinea de 1250 m.
Biserica reformata Biserica reformata Cuci
Biserica reformata din Cuci, construita in secolul al XV-lea, renovata in secolul al XIX-lea, se remarca prin cele doua porti gotice.
Stejarul lui Avram Iancu Blaj
Stejarul lui Avram Iancu, 600 ani - Blaj.
Turnul cu Ceas din Targu Mures Turnul cu Ceas din Targu Mures. Urcus pe scari - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet.
Cisnadie Cisnadie. Orasul Cisnadie este asezat intr-o pitoreasca depresiune la poalele dealului Magura.
Castelul Izvorul Ampoiului Botesti. Castelul Izvorul Ampoiului este un monument arhitectonic situat pe drumul national DN74, care leaga Alba Iulia de Brad.
Parcul Verde Substejeris Parcul Verde Substejeris Targu Mures. Green Park Substejeris este un parc amenajat pentru petrecerea timpului liber, care se afla in cartierul Tudor, pe o suprafata de 4 hectare.
Rosen Garten Rosen Garten. Necesita intretinere - Am gasit cutia.
Cladirea Furnica Cladirea Furnica Targu Mures. Din doua incercari - Prima data am incercat sa gasesc geocutia, dupa miezul noptii.
Turnul cu ceas Biserica Sfantul Mihail. Biserica Romano-Catolica Sfantul Mihail este unul dintre cele mai reprezentative monumente ale arhitecturii gotice din Transilvania.
Ceasul solar hiperbolic Ceasul solar hiperbolic. Geocutie inlocuita - Ultimul ascunzis al zilei de miercuri a fost cel de la Ceasul solar hiperbolic din strada Verii.
Izvorul Gorunul Izvorul Gorunul Targu Mures. Bulevardul Durilor - Am ajuns la fata locului, dupa-masa la ora 5.
Sapte Plopi Sapte Plopi Targu Mures. Sapte Plopi era candva un loc de recreatie foarte indragit de targumureseni.
Cibinburg Cibinburg. Comuna Orlat se afla la 15 km vest de orasul Sibiu.
Dealul Hoia. Padurea Hoia se afla pe un deal, in nordvestul orasului Cluj-Napoca.
Biserica evanghelica fortificata Biserica evanghelica fortificata Zagar. Biserica evanghelica-luterana din Zagar a fost construita intre anii 1723-24, pe turnul din nordvest apare data de 1653.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.