Muzeul cantarelor - Lisnau

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Muzeul cantarelor - Lisnau - dupa inregistrare.

Histria 23 Histria
Histria 23
Scara metalica Canionul Sapte Scari
Scara metalica
Patraula - poteca granicerilor cheile tesnei cerne
Patraula - poteca granicerilor
Pescari pe Dunare bac IC Bratianu
Pescari pe Dunare

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Muzeul cantarelor Lisnau!

Muzeul cantarelor - Lisnau.. Vizitati Muzeul cantarelor - Lisnau si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Lisnau, se afla la 0,71 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Lisnau: 8
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Muzeul cantarelor Lisnau?
(detalii dupa autentificare)
Biserica reformata - Lisnau la la 90 m.
Lisnau este situat intr-una din vaile Muntilor Intorsurii, la marginea estica a Depresiunii Trei Scaune, in valea Paraului Lisnau. Denumirea localitatii Lisnau vine din limba slava si inseamna padure. In drum spre Saciova, unde ma asteptau prietenii cu bunatati traditionale, am nimerit la Lisnau.
Dealul Lisnau la la 2,9 km.
Dealul Csere sau Lisnau (dupa localnici), cu altitudinea de 718 m, ofera o panorama extraordinara spre Muntii Pilisca (1222 M), Muntii Ciucas (1951 m), Muntii Piatra Mare (1848 m), Bucegi, Piatra Craiului.
Fortareata Torokvar la la 3,6 km. Panorama Saciova la la 5,4 km.
Biserica Saciova la la 5,8 km. Am gasit acest ascunzis in ziua ascunderii, pe baza coordonatelor primite de la cel care a ascuns geocutia.
Reci la la 5,8 km. Am gasit geocutia pe baza coordonatelor primite de la cel care a ascuns cutia cu o zi inainte. Fortareata Saciova la la 6,4 km.
Castrul roman Comolau Reci la la 7,6 km.
A fost construit pentru a asigura paza drumului de granita catre castrul roman Angustia. Castrul roman de la Comolau, azi asimilat satului Reci, a reprezentat un punct militar strategic.
Mestecanisul Reci la la 7,9 km. De atitea ori am trecut in fata ostasului sus amintit spre Covasna. Acest ascunzis nu este pe teritoriul mestecanisului de la Reci, ci pe cealalta parte a drumului, printre brazi, in padurea vizavi de statuie.
Varful Pilistea Munceii Intorsurii la 8 km.
Denumirea Pilistea, pe care am adoptat-o pentru cel mai inalt varf al Munceilor Intorsurii, este cea folosita de localnici. Unitatea montana numita Munceii Intorsurii cuprinde muntisorii aflati in interiorul curburii Carpatilor, prinsi intre arcul format de Muntii Siriu, Podu Calului, Penteleu si Depresiunea Brasov-Sfantu Gheorghe.
Varful Pilisca la la 8 km.
Cetatea Viezurei la la 8 km.
Cetatea Viezurei (Bursucului) se afla pe un varf de deal, la marginea satului Borosneu Mic.
Cetatea Fergettyu Aninoasa la la 8,1 km.
Am fost primul gasitor a geocutiei. Dupa ce am gasit geocutia de la Reci, ne-am dus spre Fergettyuvar. Cetatea de odinioara Fergettyu - Aninoasa.
Lacul Ilieni la la 8,3 km. Parca toata lumea e inghetata.
Biserica reformata fortificata Ilieni la la 8,9 km.
Este strabatuta de DJ 112, Sfantu Gheorghe - Brasov. O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti. Ilieni se afla situata pe valea paraului Ilieni, ce izvoraste din Muntii Baraolt, pe malul drept al raului Olt, la o altitudine de 530 m.
Lacul de la Gara Sfantu Gheorghe la la 11 km.
Padurea de pini Millennium Sfantu Gheorghe la la 11,4 km.
La Sfantu Gheorghe locul padurii memoriale a fost stabilit la nord de gara, in triunghiul care s-a format la ramificatia caii ferate Sfantu Gheorghe - Miercurea Ciuc, spre Targu Secuiesc. Geocutia amplasata intr-un pinet, actual e cel mai interesant ascunzis din Sfantu Gheorghe. Incepand cu anul 1896, au fost plantati arbori memoriali, de obicei paduri de pini, pentru comemorarea Millennium.
Dealul Pivnitele Mari Moacsa la la 11,6 km. Am inscris locatia de aici ca punct important al unui traseu si asa bogat in obiective. Cu ocazia zilelor orasului Sfantu Gheorghe, eram in zona.
Podul vechi de piatra Sancraiu la la 11,6 km. Am mai fost la Sancraiu, dar despre acest pod vechi de piatra nu am stiut.
Muzeul National Secuiesc Sfantu Gheorghe la la 11,9 km.
Muzeul National Secuiesc, a fost construit dupa proiectele lui Kós Károly, intre 1911-1912. Dupa verificarea tuturor locurilor posibile, potrivite pentru un ascunzis in jurul Muzeului National Secuiesc din Sfantu Gheorghe, am gasit in sfarsit ascunzisul. Am gasit cutia, chiar daca este amplasata intr-o zona cu foarte multi trecatori. Sambata si duminica, muzeul este deschis pana la ora 14. Statuia arhitectului se afla in fata cladirii si a devenit simbolul orasului.
Panorama Sfantu Gheorghe la la 12,3 km. Daca iesiti din orasul Sfantu Gheorghe spre localitatea Valcele, merita sa va opriti pentru a va potoli setea la izvorul din apropiere.
Biblioteca Judeteana Covasna la la 12,3 km.
La inceputul secoului XIX, in spatiul public al orasului Sfantu Gheorghe apare o oferta inedita de divertisment: in sediul Primariei se deschide un Cazinou, prin care autoritatile incearca sa raspunda nevoilor oamenilor de petrecere a timpului liber. Am reusit sa gasesc primul geocutia ascunsa la Biblioteca Judeteana Covasna.
Izvor pe malul Oltului Sfantu Gheorghe la la 12,8 km. Ajungand la fata locului, am constatat, ca de fapt izvorul este o captare de apa.
Dealul Cetatii Let la la 13 km.
Dealul Cetatii este situat la sud de satul Let, care apartine de comuna Borosneu Mare. Vechea cetate era ridicata pe movila, cu orientarea nord-sud, marginita de Paraul Negru.
Biserica reformata fortificata Sfantu Gheorghe la la 13 km.
Piata Kálvin, odinioara Ópiac, este un ansamblu monumental arhitectural. Am fost prima persoana care a gasit geocutia de la biserica reformata fortificata. Aici se ridica singurul monument ramas din evul mediu, biserica reformata cetate, construita la sfarsitul secolului al XV, respectiv la inceputul secolului al XVI in stil gotic.
Dealul Kolcza Sfantu Gheorghe la la 13,2 km. Am gasit aceasta geocutie impreuna cu meli.
Lacul Padureni la la 13,3 km.
Lacul Padureni este cel mai mare lac de acumulare din judetul Covasna. A fost creat in anii 1980 prin diguirea apelor paraielor din Muntii Bodoc. Cu gps nu e o problema gasirea geocutiei.
Buncarul de razboi la la 13,7 km. Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe m-am intalnit cu cel care a ascuns aceasta geocutie, respectiv cu primii gasitori.
Fantana cu paduchi la la 14,8 km. Dupa ce cu ocazia minivacantei de 1 mai, am avut mai multe intalniri cu vipere, caini, capuse.

Muzeul cantarelor Lisnau in limba maghiara - magyarul: Mérlegmúzeum Lisznyó

Obiective cultural-istorice - Judetul Covasna
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Muzeul cantarelor
  • Localizare pozitie pe harta Lisnau

• Cetatea Deva: Ai dreptate - Sorry, ai dreptate, nu m-am gindit.
  • Varful Nemira Mare: Varful Nemira Mare - Localizarea ascunzisului mi-a pus ceva probleme. Am avut de unde alege (in lipsa tehnicii).
  • Bucin: Un loc splendid - Am gasit, cu prietenul meu, si aceasta geocutie. Un loc splendid, linistit si cu aer curat.
  • Parcul natural rezervatia Cheile Tisitiei: In afara regulilor! - Geoascunzisul nu exista, cutia fiind pusa la vedere, pe un mic postament de piatra. Din acest motiv este accesibila oricui, ca face sau nu parte din jocul geotrekking.
  • Biserica unitariana - Craciunel: Am gasit-o - Am gasit si acesata geocutie cu o mica cautare in plus ca de obicei.
  • Sibiu: Gasit azi - Found it today.
  • Trei Pietre - Munceii Nascalatului: Cele 3 mari si tari! - Intr-o excursie de o zi, cu plecare din halta CFR Tarcau, pe valea Antaloc am ajuns la acest grup statuar de o frumusete aparte. Esti in culme, esti pe culmi, este minunat.
  • Pestera Stanciului - Muntii Piatra Craiului: Comoara din Pestera Stanciului - Coordonatele gps nu te mai ajuta la cautarea acestei geocutii. Intreaga parte de intrare trebuie periata pentru a gasi ascunzisul.
  • Piatra Colibei: Eskimos Friend The Birdie - Am scos azi din geocutie TB Eskimo's Friend The Birdie.
  • Varsag: Un nou ascunzis langa turnul de belvedere - Am gasit ascunzisul gol, pietrele care acoperau geocutia aruncate in jur, iar nu departe de copac am gasit si punga albastra. In apropiere de ascunzisul vechi am ascuns o noua geocutie, care sper sa aiba o durata de viata mai lunga.
  • Vila Franka Sighisoara: Am gasit cutia - Am gasit cutia.
  • Muntele Fratele: Tabara SCA - Varful Fratele este una din cele mai frumoase locuri din judetul Harghita.
  • Monumentul lui Gheorghe Donici - Stefan cel Mare: Eroul Gheorghe Donici are un nou ascunzis - Cum ascunzisul initial nu a rezistat si nici sanse de a fi reabilitat nu am intrevazut, am hotarat schimbarea locatiei, adaugand si un plus de interes obiectivului.
  • Baile Apor: Instructiunile au fost de nota 10 - Cutia are o margine crapata. Noroc ca logbook-ul a fost pus intr-o punga separata.
  • Padurile biciclistilor - Snagov: Nice - Nice.
  • : Un loc nesemnificativ, dar gasit - Am asteptat altceva nu serviciul de ambulanta. Dupa coordonate.
  • Camera Patrata - Pietrele Detunate - Masivul Ceahlau: De ziua Micii Unirii - Desi am cautat-o de ziua Marii Uniri, 1 decembrie 2016, ceata si aparatul au fost impotriva. Intreband si eu, ca un turist constient de limitele umane, un fotograf ce cobora muntele, am aflat locul de intrare in traseu.
  • Rusi: Gasita - Am gasit cutiuta.

Ai ajuns in Lisnau si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Muzeul cantarelor? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Covasna, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!