Canionul de argila - Galbiori

Canionul de argila se afla la aproximativ 3 km vest de satul Galbiori, si la 600 m est de varful dealului Allah Bair. Intr-un mic parau cu multe meandre s-a format un canion interesant, cu pereti inalti de argila.

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Canionul de argila - Galbiori - dupa inregistrare.

Lac de decantare 3 Harghita Bai
Lac de decantare 3
Enisala 2 Enisala
Enisala 2
Poienile Porcului crovuri porcului medved mehedinti
Poienile Porcului
Crucea Manastirea Ceahlau
Crucea

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Canionul de argila Galbiori!

Fundul canionului este acoperit cu vegetatie deasa, astfel interiorul nu este accesibil. Se pot face poze frumoase, avand dealul Allah Blair in fundal. Acces din Galbiori, sau de la Manastirea Crucea ocoland dealul Allah Bair... Vizitati Canionul de argila - Galbiori si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Galbiori, se afla la 2,58 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Galbiori: 3
Reciful neojurasic Topalu
Pestera Babei Cheile DobrogeiPestera Babei Cheile Dobrogei
Pestera Babei se afla intr-un bloc de stanca, in capatul sud-vestic al Cheilor Dobrogei, la iesirea spre Constanta, pe partea stanga. Arheologii au gasit in aceasta pestera oase de animale preistorice, fosile, vetre de foc, si ceramica.
Cetatea Axiopolis
Axiopolis a fost un oras antic greco-roman, care se afla pe un deal de pe malul drept al Dunarii, la aproximativ 3 km sud de capul podului din Cernavoda. La sud de cetatea Axiopolis incepe valul antic de piatra, care se termina la Tomis.
Orasul de FlociOrasul de Floci
Cu existenta documentata din 1431 (an de domnie al lui Dan II, nepot de unchi al lui Mircea cel Batran), Orasul/Targul de Floci e mai degraba cunoscut ca loc al nasterii lui Mihai Viteazu. Trebuie sa recunosc ca nu am cautat cutia, insa plimbarea prin vechiul Targ de Floci a meritat. Pacat ca n-ati cautat cutia, pentru ca ati fi putut vedea, de aproape, un important monument artistic. N-as zice ca e pacat, e doar un motiv de a mai face o excursie in zona. Distrus in urma razboaielor ruso-turce (sec XVIII) a fost redescoperit de arheologi abia in 1991.
Minaretul retezat Mamaia
Casa Reginei Maria din Mamaia, proiectata de catre arhitectul Mario Stoppa, a fost construita in anii 1927-1928. Dupa 1948 casa a fost nationalizata, iar minaretul retezat in timpul regimului comunist.
Plaja Cherhana La Plage CorbuPlaja Cherhana La Plage Corbu
O plaja din Corbu, mai putin aglomerata, linistita. Facilitati din apropiere: Restaurantul Luna de Corbu, Cazare Rezident, Cherhana La Plage.
Mosul Casienilor CasianMosul Casienilor Casian
Mosul Casienilor se afla la est de Manastirea Pestera Sfantului Ioan Casian, la vest si in vecinatatea Banutilor Dobrogei. Este o stanca interesanta, care privita dintr-un anume unghi se aseamana cu un chip uman.
Rezervatia de liliac Fantana Mare
Cismeaua Mihai ViteazuCismeaua Mihai Viteazu
Mihai Viteazu (in trecut Sariyurt) este satul de resedinta al comunei cu acelasi nume. Cismeaua satului se afla la intersectia strazilor Caminului, Rasaritului, si Cismelei.
Atoli pe malul Vaii Vistorna TargusorAtoli pe malul Vaii Vistorna Targusor
Pe malul geografic stang al vaii Vistorna (Visterna pe unele harti), pe malul opus pesterii La Adam, gasim superbe colonii de atoli.
Trophaeum Traiani Adamclisi
Tropaeum Traiani este un monument roman, ridicat in cinstea imparatului roman Traian intre anii 106-109, pentru a comemora victoria romanilor asupra geto-dacilor in anul 106. Ansamblul este format din cetate, bazilica, necropola, ansamblu de apeducte, monument, altarul roman, tumul, terme, si locuinte extramurale. Am trecut din nou pe la monument. Am descoperit un monument restaurat intre 2011-2013, cu dotari si facilitati europene.
Valori naturale - Judetul Constanta

• Urmarire Canionul de argila
  • Localizare pozitie pe harta Galbiori

• Macin: Macin - Dupa o dupa-amiaza petrecuta la Iacobdeal a urmat o tura in Muntii Macin, mai exact Creasta Pricopanului. Am parcurs-o aproape in intregime, o ploicica fugarindu-ne pe drumul de biciclete inapoi la corturi.
  • Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita - Muntii Berzunti: Dansand cu serpii - Constatam ca e al doilea scunzis publicat de noi, dupa cel de la Castrul Arutela din judetul Valcea, pazit de un sarpe.
  • Biserica reformata fortificata - Ilieni: Ca in povesti - O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti. Biserica a fost intarita si reconstruita in anii 2000.
  • Salistioara - Brad: Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie ascunsa. O cutie imensa, plina cu cadouri, intr-o zona se pare foarte frumoasa.
  • Canionul Sapte Scari - Muntii Piatra Mare: Verificare cutie Sapte Scari - Am verificat geocutia, care este in stare buna. Am pus in cutie Trekking GeoKret 2.
  • Cetatea Talmaciu: La vanatoare fara pusca - Cand am ajuns sus la cetate am constatat ca ne lipseste gps-ul (uitat jos la masina). N-am disperat, desi nu mai stiam exact despre ce fel de zid era vorba in indicatia de cautare NV, NE, SE.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Odata sambata, dinspre Pestera Studentilor.
  • Stejeris: In drum spre Targu Mures - Usor de pus mana pe ea :-).
  • Turnu Rosu din Boita: Turnu Rosu din Boita - Stiu bine ce am gasit. Si cutia lui csipike si aceasta de pe geotrekking.
  • Gradina Zmeilor: La iarba verde - Am iesit la iarba verde la zmei si din intamplare in timp ce ne cataram din distractie pe stanci am dat din intamplare peste cutie. Am desfacut-o curiosi si am inceput sa citim si sa vedem lucrurile din cutie.

Ai ajuns in Galbiori si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Canionul de argila? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Constanta, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!

Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro, site-ul geotrekking in limba romana. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic Romania, drumetii, geoobiective si atractii turistice. Documentam atractiile turistice ale Romaniei de 17 ani, 1 luni si 15 zile!