Localitatea Dangesti (judetul Valcea) Resedinta: Berislavesti.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Dangesti, judetul Valcea

Cetatea Poienari Cetatea Poienari
Rolul cetatii Poienari a fost de a asigura refugiu pentru domnitor si de a adaposti o mica garnizoana, compusa din 5-7 osteni - cetatea a fost construita in 2 etape.
Dealul Verde Porumbacu de Sus
Pensiunea Dealul Verde este o locatie unica, asezata in mijlocul padurii.
Schitul Ostrov Schitul Ostrov
Schitul Ostrov - Am gasit-o usor. Schitul Ostrovului - In drum spre Bucuresti, am oprit in acest minunat oras si am intrat pe insula in cautarea cutiei. Se pare ca nu am cautat unde trebuia - Dupa nereusitele de la manastirea Turnu, respectiv castrul Arutela.
Cheile Cheia Cheile Cheia
Cheile Cheia, situate in Parcul National Buila-Vanturarita, Muntii Capatinii, sunt unele dintre cele mai inguste si salbatice sectoare de chei din tara.
Povestea Calendarului Porumbacu de Sus
Un parc tematic care prezinta legendele celor 12 luni ale anului, intr-o forma spectaculoasa si inedita.
Biserica fortificata Biserica fortificata Bradu
Sticluta - Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid.
Schitul Pahomie Schitul Pahomie Buila-Vanturarita
Situat la poalele Masivului Buila-Vanturarita, schitul dateaza din anul 1520, desi este vehiculat, in acest sens, si anul 1509.
Lespezi Star Lespezi Star
Pe varful Lespezi de la Piscul Negru - Pentru a ajunge pe varful Lespezi am urcat pe piciorul Lespezilor. Oau felicitari - Cred ca sunteti primi. La steaua care a rasarit, e o cale atat de lunga - Am ajuns aici dupa o tura pe Acoperisul Romaniei, nimic planificat.
Troita de la confluenta Cheia-Comarnice Troita de la confluenta Cheia-Comarnice
La Schitul Pahomie, de sub culmea Builei-Vanturarita, se ajunge, urmand, spre final, drumul forestier de pe valea Cheia, dar parasindu-l la confluenta acesteia cu paraul Comarnice, de unde se continua pe un brat al drumului precizat.
Poarta de Piatra Poarta de Piatra
Poarta de Piatra este un imens portal deschis in stanca, situat pe muchia ingusta ce se desprinde spre vest din Varful Portii de Piatra.
Palatul Brukenthal Avrig
Concediu - In cadrul concediului, in drum spre Moieciu de Sus, impreuna cu prietenii nostri din Satu Mare (Corina si Puiu) ne-am oprit la Palat sa bem o cafea si sa ne racorim cu o socata la umbra pomilor seculari. Usor de gasit - Am gasit relativ repede cutia, mai ales ca aceasta se vedea de departe.
Cetatea Talmaciu Cetatea Talmaciu
Geocutie cu soareci - Am gasit cutia + 2 soareci. Dupa zgarieturi si urzicaturi - Am gasit cutia, dar dupa o cautare amanuntita si dupa cateva zgarieturi de spini si urzicaturi. La vanatoare fara pusca - Cand am ajuns sus la cetate am constatat ca ne lipseste gps-ul (uitat jos la masina).
Lacul Balea Lacul Balea
Panorama este de neuitat - Am gasit geocutia. Multumesc - Multumesc pt ascunzis.
Manastirea Turnu Manastirea Turnu
Manastirea Turnu - Am gasit locatia, dar nu si cutia. Geoascunzis gol de peste 3 ani - Cunosteam deja locatia.
Varful Turtudanul Varful Turtudanul
Varful Turtudanul, orasul Brezoi.
Castrul Arutela Castrul Arutela
Cutie Arutela - Aam gasit-o, e acolo. Hotel pentru boschetari - Dupa nereusita de la manastirea Turnu, speram sa gasesc geocutia ascunsa aici.
Culele de la Maldaresti Culele de la Maldaresti
In satul Maldaresti, la 4 km sud de orasul Horezu, se afla o filiala a Muzeului Judetean Valcea, Complexul Muzeal Culele de la Maldaresti, organizata pe seama culelor Greceanu si Duca si aflata in incinta casei memoriale IG Duca.
Ferma vedetelor Porumbacu de Sus
Ferma vedetelor 2018 - Porumbacu de Sus
Chirpar Chirpar. Gasita - Am gasit cutiuta.
Cindrel. Am gasit geocutia - Am luat o moneda de 10 coroane cehe si o bricheta. Bomboane si alte alimente - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Gasita - Am gasit cutia de pe virful Cindrel.
Biserica evanghelica Cisnadioara. Biserica Evanghelica din Cisnadioara, situata in centrul satului, a fost construita in stil baroc si a fost finalizata in 1764.
Casolt Casolt. Am gasit cutiuta - Am gasit cutiuta in geam.
Cetatea Scurta Orlat. Riesenberg, Dealul Cetatea Scurta sau Dealul Lidii se afla la vest de comuna Orlat.
Lac Tocile. Lacurile Tocile
Lacurile Vidal-Pencu Muntii Parang. Lacurile Vidal-Pencu se afla deasupra lacului Galcescu, in caldarea Galcescu, la peste 1987 m altitudine.
Gura Raului Gura Raului. Gasita - Am gasit cutiuta.
Pestera Stanciului Muntii Piatra Craiului. Am gasit cu usurinta comoara - Neavand la dispozitie un gps, doar am sunat acasa pe cineva sa ma ghideze cu info de pe net. Comoara din Pestera Stanciului - Coordonatele gps nu te mai ajuta la cautarea acestei geocutii.
Acul din Valea Urzicii Acul din Valea Urzicii Piatra Craiului. Acul din Valea Urzicii, Piatra Craiului.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.