Localitatea Craiesti (judetul Mures) Resedinta: Adamus. Denumire maghiara: Magyarkirályfalva.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Craiesti, judetul Mures

Biserica catolica Biserica catolica Band
Biserica catolica Band
Biserica reformata Biserica reformata Tirimia
Biserica reformata din Tirimia, comuna Gheorghe Doja, a fost construita in anul 1904.
Turnul Tabacarilor Sighisoara
Turnul Tabacarilor a fost construit in secolul XIII-XIV, pentru a proteja curtea Turnului cu Ceas.
Turnul Cizmarilor Turnul Cizmarilor Sighisoara
Turnul Cizmarilor din cetate, cu toate ca dateaza din timpuri mai vechi (a fost construit in 1521), si-a capatat forma de azi in anul 1681.
Casa Jakody Casa Jakody Sighisoara
Casa Jakody, datare 1772, aflata pe strada Zidul Cetatii 3, este o casa de locuit din perimetrul patrimoniului mondial Unesco al orasului.
Casa Richter Casa Richter Sighisoara
Casa Richter, construita in secolul al XVIII-lea, se afla pe strada Tamplarilor numarul 28.
Casa de vanatoare Bissingen-Lazar Casa de vanatoare Bissingen-Lazar Mureseni
Casa de vanatoare este o cladire cu un singur nivel, care se afla in apropierea fostului castel din Mureseni, la intersectia strazilor Dezrobirii si Vladeasa.
Castelul Kemeny-Banffy Castelul Kemeny-Banffy Luncani
Castelul Kemeny-Banffy din Luncani se afla la aproximativ 200 m distanta de biserica reformata, spre nord-est, aproape de malul raului Aries.
Casa Prieteniei Casa Prieteniei Zagar
Casa parohiala construita in 1794, precum si fostele locuinte ale profesorilor au fost partial reconstruite si renovate intre anii 2007-2008.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Mureseni
In cimitirul reformat din cartierul Mureseni al orasului Targu Mures se afla locul de veci a familiei Lazar, o importanta familie istorica din Transilvania.
Casa cu picioare Casa cu picioare Targu Mures
Ramasitele unei case, constructia interesanta se afla la coltul strazilor Liviu Rebreanu si Tudor Vladimirescu, langa paraul Poclos.
Lacul Austel Ocna Sibiului
Lacul Austel de la Ocna Sibiului s-a format pe locul unei vechi saline neatestate documentar.
Scara acoperita Scara acoperita Sighisoara
Scara scolarilor (Schulertreppe in limba germana) a fost construita in anul 1642.
Cocosul de Aur Cocosul de Aur Targu Mures
Scormoneala de sambata - In drumul meu spre casa, am trecut pe langa Cocosul de Aur, si mi-am amintit de geocutia care se ascunde aici.
Agnita Agnita
Biserica - Frumoasa biserica.
Lacul Matelor Ocna Sibiului
Lacul Matelor (Pisicilor) de la Ocna Sibiului.
Pictura murala Pictura murala Targu Mures
Una dintre cele mai lungi picturi murale neintrerupte din Romania, si cel mai mare mural din judetul Mures, se afla pe strada Cutezantei.
Biserica din Deal Biserica din Deal Sighisoara
Efectul-oglinda - Urmand exact instructiunea ajutatoare initial am cautat geocutia pe partea stanga a pilonului zidului.
Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut
Gasita - Gasita.
Primaria Sighisoara Primaria Sighisoara
Denumita in trecut Palatul comitatului Tarnava Mare, a fost construita pe locul chiliilor manastirii dominicane.
Parcul Indragostitilor Targu Mures
Am gasit-o - Am gasit geocutia, cu zozo si malna. Noaptea - Am gasit in urma unei plimbari, noaptea. Ale tineretii valuri, frumoase amintiri - Am gasit cutia, si am retrait momentele tineretii.
Vila Franka Sighisoara Vila Franka Sighisoara
Priveliste superba - Great view. Am gasit cutia - Am gasit cutia.
Izvorul Gorunul Izvorul Gorunul Targu Mures
Bulevardul Durilor - Am ajuns la fata locului, dupa-masa la ora 5.
Casa Joseph Bacon Casa Joseph Bacon Sighisoara
Aici a locuit doctorul Joseph Bacon (1857-1941), medic si colectionar pasionat, intemeietorul Muzeului de Istorie din Turnul cu Ceas.
Lavenderland Chendu
Plantatia de lavanda din Chendu a fost infiintata in 2015, are o suprafata de 1,2 hectare, din care 50 ari sunt acoperite cu lavanda.
Casa Turta Dulce Casa Turta Dulce Targu Mures
Casa Vamos se afla pe Piata Trandafirilor la numarul 18, la coltul strazii Bartok Bela.
Stadionul municipal vechi Stadionul municipal vechi Targu Mures
Stadionul municipal vechi - Faina catarare.
Izvorul Postaret Izvorul Postaret Targu Mures
Izvorul Postarét din Targu Mures se afla langa blocul D11 de pe strada Constantin Romanu-Vivu.
Turnul Croitorilor Turnul Croitorilor Sighisoara
Turnul Croitorilor, care se afla in partea de nord-vest a cetatii, a fost ridicat in secolul al XIV-lea.
Casa pian Casa pian Ceuasu de Campie
Intre Ceuasu de Campie si Voiniceni, aproximativ la jumatatea drumului, calatorul atent va putea vedea doua case interesante.
Casa Breslelor Sighisoara
Muzeul Casa Breslelor se afla pe strada Turnului numarul 1.
Criptele din cimitirul reformat Criptele din cimitirul reformat Tirimia
Pe varful dealului Chilie, la marginea de sudvest a cimitirului reformat din Tirimia, gasim doua cripte.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Sapte Plopi Sapte Plopi Targu Mures
Sapte Plopi era candva un loc de recreatie foarte indragit de targumureseni.
Ruinele primei biserici parohiale din Sighisoara Ruinele primei biserici parohiale din Sighisoara
Pe strada Cositorarilor se afla ruinele primei biserici parohiale a asezarii germane timpurii, care a fost construita in decursul secolului al XIV-lea.
Piramidele de langa Apold Piramidele de langa Apold. Interesant - Interesante piramide.
Cheile Galzii Cheile Galzii Muntii Trascau. Drumul 107K dinspre Galda de Sus spre Poiana Galdei trece si prin Cheile Galzii.
Marpod Marpod. Marpod (in germana Marpod, Marpolden, Maierpod, in maghiara Márpod) este un sat din judetul Sibiu.
Cheile Borzesti Cheile Borzesti. Gasita - Am gasit geocutia. Zona este rezervatie naturala - Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti. Cheile Borzesti - nu aveam GPS cand umblam pe acolo.
Nou Nou Neudorf. Gasita - Am gasit cutiuta.
Casolt Casolt. Am gasit cutiuta - Am gasit cutiuta in geam.
Cadere in gol Strada Valea Visei. Cei care sosesc in Visea pe strada Valea Visei, pot avea parte de o experienta similara cu caderea pe un roller coaster.
Izvorul Bilascu Izvorul Bilascu Padurea Faget. N-am reusit sa fiu primul nici macar astazi - Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Am gasit cutia impreuna cu dadfac - Are nevoie de mentenanta.
Cea mai veche poarta secuiasca Cea mai veche poarta secuiasca Calugareni. Poarta bisericii si manastirii franciscane din Calugareni, ridicata in 1673, a fost cea mai veche poarta secuiasca ramasa in picioare, pana in anul 1930.
Casa Pravaliei Gusterita Sibiu. Casa Pravaliei Gusterita este o casa veche din 1857, care inca pastreaza forma ei originala.
Cheile Ampoitei Cheile Ampoitei. Paraul Ampoitei izvoreste din Muntii Trascau, pe care ii strabate transversal pe directia nord-vest - sud-est pana mai jos de satul Lunca Ampoitei.
Turnul Olarilor Turnul Olarilor Sibiu. Gasita - Am gasit cutiuta. Gasita - I found the small box, right like in the description. Bine fixata - Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
Baraj Oltet. Baraj Oltet, Acumularea Vistea
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului. Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Piatra Ves Piatra Ves Muntele Becheci. Geocutie recomandata pentru familii cu copii - Am urcat pe muntele Becheci din Silea Nirajului.
Universitatea Babes-Bolyai Universitatea Babes-Bolyai. On the way back from trekking in Muntii Rodnei - We have visited Cluj for some sightseeing. Duminica dupa masa - Felicitari pentru ascunzis. Am gasit cutia - Dar a durat ceva pina am scos-o de la locul ei.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.