Localitatea Anghelus (judetul Covasna) Resedinta: Ghidfalau. Denumire maghiara: Angyalos.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Anghelus, judetul Covasna

Stanca Soimilor Stanca Soimilor Baile Tusnad
Trekking GeoKret 1 - Am verificat astazi ascunzisul, geocutia este in stare buna. Panorama - Dupa ce am coborat de la Stancile Turnuri am urcat pe Stanca Soimilor. A doua vizita - Dupa un an de la prima.
Cetatea Haiducilor Cetatea Haiducilor Lemnia
Cetatea Haiducilor reprezinta urmele unui vechi fort de granita, dintre Austro-Ungaria si Moldova, de pe Drumul Sarii, ce trecea din valea Oituzului (Poiana Sarata), pe langa Varful Ghepar de pe culmea principala a Nemirei, in valea Raului Negru (Lemnia).
Gorun sub Murgul Mare Gorun sub Murgul Mare Ozunca-Bai
Pe partea de nord-est a muntelui Murgul Mare, la liziera padurii, putem vedea un gorun cu circumferinta de 4 m.
Cheile Vaii Stanei Cheile Vaii Stanei Muntii Ciucas
Valea Stanei este un afluent de obarsie al Telejenelului, tragandu-si apele de sub Muntele Gropsoarele.
Rezervatia Valea Iadului Rezervatia Valea Iadului Turia
Gradina Herko de pe Valea Iadului - Pe harta zonei Balvanyos editata de Dimap - Budapesta, zona de concentratie maxima a izvoarelor minerale de pe Valea Iadului este denumita Herko Kert (Gradina Herko - ultimul cuvant poate de origine antroponimica? Denumirea am mai intalnit-o doar in descrierea unui traseu in trecere pe aici, descris in revista de turism Gyopar/Floarea de Colti). Dupa ce aproape ca am uitat sa caut si aceasta geocutie - Geoascunzisurile zonei, Gradina Herko, Valea Iadului, Cetatea Turia, ne-au atras sa venim aici intr-o noua mica excursie.
Parcul Pompierilor Parcul Pompierilor Baile Tusnad
Plimbare - Intr-o plimbare alaturi de trekkingklub, am gasit-o. Masinaria infernala - Din tot weekendul la Tusnad, Parcul Pompierilor a fost ascunzisul preferat al fiului meu. Cu placere - Sper ca v-a placut Baile Tusnad, o statiune linistita, dar intr-un cadru natural deosebit, cu o densitate foarte mare de geoobiective.
Turn belvedere Turn belvedere Dealul Bene Ocland
Turnul de belvedere de langa Ocland, se afla la est de centrul comunei, pe dealul Bene.
Apa minerala Ercesi Mohas Apa minerala Ercesi Mohas Batanii Mici
Apa minerala Ercesi Mohas se afla in bazinul hidrografic al vaii paraului Bradul Mare, sub si in stanga potecii care duce catre pestera cu apa minerala Benedek Elek.
Cladirea primariei Cladirea primariei Targu Secuiesc
Cladirea primariei se numara printre cele mai impozante cladiri din centrul orasului Targu Secuiesc.
Varful Ascutit Cernatu de Sus
Varful Ascutit (Hegyes) este un promontoriu dintre doua vai inguste, care se afla la nord-vest de localitatea Cernatu de Sus.
Spitalul de neuropsihiatrie Spitalul de neuropsihiatrie Targu Secuiesc
Fostul Azil de Batrani, azi Spitalul de neuropsihiatrie din Targu Secuiesc, se afla pe strada Garii la numarul 35.
Cascada Tulghes Cascada Tulghes
Paraul Tulghes este un afluent relativ important - de stanga - din bazinul superior al Oituzului, avand gura cu cca 1 km in aval de satul Oituz, Bretcu, judetul Covasna.
Biserica romano-catolica Biserica romano-catolica Estelnic
Primul ascunzis chiar ca a fost temporar - In drum spre casa, mi-a ramas timp sa mai caut geocutiile ascunse la bisericile catolice din Estelnic si Poian.
Dealul Cetatii Let
Dealul Cetatii este situat la sud de satul Let, care apartine de comuna Borosneu Mare.
Parcul Arpad Parcul Arpad Turia
Nu 8, ci 9! - Gasirea cutiei nu ridica nici un fel de probleme.
Izvorul Andras Pista Izvorul Andras Pista Sancraieni
Fantana cu apa minerala András Pista - Borsáros, Sancraieni.
Casa Szocs Matyas Casa Szocs Matyas Targu Secuiesc
Casa Szocs Matyas cu poarta de zid a fost construita in anul 1836, azi este o cladire renovata.
Monumentul si cimitirul din Pasul Casin Monumentul si cimitirul din Pasul Casin Culmea Nyerges
Monumentul si cimitirul din Pasul Casin - Culmea Nyerges - Un loc deosebit, cu o istorie tragica si loc de pomenire a inaintasilor, in lupta lor de libertate. Ascunzis drive-in - Cu toate ca am trecut de mai multe ori zilele astea prin pasul Casin, nu am oprit pana acum, sa gasesc geocutia ascunsa aici.
Cetatea Comorii Cetatea Comorii Muntii Bodoc
In apropierea varfului Bodoc se afla un altul, cu un profil usor sesizabil - trapezoidal, datorita largii platforme somitale - numit Varful Comorii.
Cascada Fotoliul de piatra Cascada Fotoliul de piatra Paraul Minei
Paraul Minei se afla la sud-est de Santimbru Bai.
Biserica unitariana Biserica unitariana Craciunel
Am gasit-o - Am gasit si acesata geocutie cu o mica cautare in plus ca de obicei.
Biserica fortificata saseasca Biserica fortificata saseasca Harman
Geocutie probabil disparuta - Am sosit in Harman, la primele ore ale diminetii, sperand ca voi reusi sa caut, fara a fi deranjat.
Cetatea Kustaly Cetatea Kustaly Ocland
Cetatea Kustaly se afla in saua crestei principale ale Muntilor Persani.
Apa minerala Julis Apa minerala Julis Tusnadu Nou
Apa minerala Julis se afla in partea de est a satului Tusnadu Nou, langa strada care duce spre gara.
Poarta Schei Poarta Schei
Intr-o zi cu ploaie - Intr-o zi cu ploaie m-am plimbat prin Brasov, si am gasit si aceasta geocutie. A treia cutie gasita astazi - Nu am gasit-o din prima, dupa cautari destul de insistente am renuntat, ne-am retras pe o terasa in Piata Sfatului, pe urma am mers la Turnul Negru, unde am gasit geocutia si am hotarat sa cautam din nou la Poarta Schei. Bun venit in Scheii Brasovului - Trafic intens, taximetristi parcati in apropiere, si doi nebuni care sar parapetii sa caute o cutiuta.
Biserica fortificata Rotbav
Biserica-cetate din Rotbav isi afla inceputurile pe la 1250, cand locuitorii au inceput construirea unei basilici romanice.
Biserica reformata din Talisoara Biserica reformata din Talisoara
Cutie disparuta cu ocazia unor lucrari - Eram intr-o excursie in valea Cormosului.
Sura cu fereastra Holbav
Punctul de belvedere Fereastra Holbav se afla la vest - nord-vest de centrul comunei, pe creasta dealului Stimbav, deasupra vaii paraului Stimbav (Stimbach?
Fortificatiile din Padurea Rica Fortificatiile din Padurea Rica
Ascunzisul a fost defrisat - Intr-o drumetie in circuit, mai lunga, am ajuns, nesperat de usor, la Cetatea lui Attila (conform unei credinte locale).
Vulcanii Noroiosi Vulcanii Noroiosi Baile Homorod
Vulcanii noroiosi (izvoarele noroioase) se afla intre localitatea Homorod (Hameruden), dealurile Griedenreeg si Kohlenreeg.
GK Hotel Szent Kristof GK Hotel Szent Kristof
Bardocz 4 GeoKret - Am depus aici Bardocz 4 GK27A4 GeoKret si GEO FORTRESS First Austrian Mega Event Geocoin. Am gasit - Am gasit aceasta geocutie. Ultima zi din Tusvanyos - In cursul diminetii am vizitat hotelul.
Dealul Merilor Dealul Merilor Micfalau
Dealul Merilor se afla intre paraiasele Jimbor (Rosie) si Podu Mare, la o altitudine de peste 700 de m.
Pasul Ghimes Pasul Ghimes. Cutia din Pasul Ghimes inca mai exista - De la Trekkingclub am aflat ca in Pasul Ghimes inca exista ascunsa o cutie. Trasee de drumetie prin Pasul Ghimes - Iata doua trasee de drumetie in circuit, avand Pasul Ghimes ca punct de tranzit. Pasul Ghimes - In locul descris al ascunzisului, am gasit doar o piatra.
Varful Viscolul Varful Viscolul Muntii Ciucului. Umezeala mare pe Viscolul - Am reusit sa gasesc geocutia in pofida indicatiei putin derutanta.
Biserica din Garciu Biserica din Garciu. Cu multa asiduitate - Am cautat in zona indicata de fotografia ascunzisului, si raportandu-ne la indiciile oferite, dar in zadar. Din a doua incercare - De aceasta data am mers direct - conform indicatiilor si fotografiei - la ascunzis, gasind si cutiuta, aflata in buna stare.
Cazemata de pe Plaiul Magurii Casinului Cazemata de pe Plaiul Magurii Casinului. Lipsa creion - Rog pe primul geotrekkist care ajunge la acest ascunzis, sa completeze geocutia cu un creionas, nu mai lung de 8 cm.
Izvorul de la Botul Farcului Izvorul de la Botul Farcului. Izvorul din carare - Urmand indicatiile d-lui profesor, am ajuns aici intr-o zi de toamna autentica.
Varful Cosna Varful Cosna Plaiurile Nemirei. Fara priveliste, dar cu transee - De la monument am facut o mica plimbare spre varful care se afla la doar 500 m.
Jucatorii de hochei Jucatorii de hochei Miercurea Ciuc. Grupul statuar, reprezentand doi jucatori de hochei, se afla in fata patinoarului Vákár Lajos din Miercurea Ciuc.
Odaia de pe Piatra Odaia de pe Piatra Muntele Macesu. Pe plaiurile sudice terminale ale Muntilor Vrancei, acoperite de fanete sunt imprastiate așa-zise adai.
Izvorul din Poiana Inchisa Izvorul din Poiana Inchisa Muntii Piatra Craiului. Izvorul din Poiana Inchisa se afla pe panta nordica a acesteia, locul este aratat si de o momaie.
Stanca Franz Josef Stanca Franz Josef. Guten tag, Franz Josef! - Sambata am ajuns la Stanca Franz Josef, facand un mic popas langa Stana Regala din motive de ploaie si masa.
Piatra Tabulata Piatra Tabulata Siculeni. Popasul de la Piatra Tabulata - Am ajuns la Piatra Tabulata urcand din Siculeni si tintind Varful Madaras. Muzeu forestier la Stogul de Piatra - Am urcat azi pe varful Harghita Siculeni.
Izvorul Rece Izvorul Rece Sinaia. Lucrarea de la Izvorul Rece a fost executata de Nestor Urechia, inginer dirigent al caii nationale Campina-Predeal, in anul 1906, din indemnul ministrului lucrarilor publice Ion C Gradisteanu.
Muntele Mihai Muntele Mihai. Pe versantul nordic al muntelui Mihai se afla o partie de schi, de categorie grea, dotata cu teleschi.
Braul Rosu Braul Rosu Muntii Piatra Craiului. Partea Braului de Mijloc de sub creasta sudica, incepand de la Marele Grohotis, poarta denumirea de Braul Rosu sau Muchia Rosie.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.