Localitatea Sannicoara (judetul Cluj) Resedinta: Apahida. Denumire maghiara: Szamosszentmiklós.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Sannicoara, judetul Cluj

Cimitirul evreiesc Cimitirul evreiesc Bogata
Cimitirul evreiesc se afla in partea de nord-est a localitatii, langa drumul care duce spre Cipaieni, imediat pe dealul care se afla deasupra raului si a caii ferate.
Cheile Runcului Cheile Runcului
Am ales impreuna ascunzisul - Cheile Runcului - Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Biserica reformata Biserica reformata Vistea
Sambata - Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta. Pana la urma - Locul cutiei este oarecum expus.
Parcul Colina Parcul Colina Cluj
First geocache - Searched and founded. Continut umed - Am gasit cutia azi, intreg continutul era foarte umed, credem ca ar fi nevoie de un pic de mentenanta. Colina - Nu e un loc extraordinar de interesant, dar totusi multumim pentru cutie .
Biserica de lemn din Zimbor
Biserica de lemn din Zimbor este monument istoric, dateaza din mijlocul secolului al XVII-lea.
Izvorul Bilascu Izvorul Bilascu Padurea Faget
N-am reusit sa fiu primul nici macar astazi - Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Am gasit cutia impreuna cu dadfac - Are nevoie de mentenanta.
Baile Turda
Baile Turda, Lacul Roman.
Pestera de la Poarta Zmeilor Pestera de la Poarta Zmeilor
Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Castelul Banffy Castelul Banffy Rascruci
Castelul Banffy este cladire monument istoric, apare cu codul CJ-II-a-A-07742 pe lista monumentelor istorice din judetul Cluj.
Lavanda Muresan Saulia
Zilele Iubitorilor de Lavanda - In anul 2023, Lavanda Muresan asteapta vizitatorii intre 24 iunie si 16 iulie, zilnic intre orele 9-21.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Bogata
In mijlocul cimitirului reformat din Bogata exista cateva locuri de veci neingrijite si acoperite cu buruieni.
Piatra Secuilor Nord Piatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Gasita - Gasita azi de Acasenii. De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Am gasit-o - Am gasit-o azi.
Baile Sarate Baile Sarate Sic
Baile Sarate din Sic se afla la sud de sat, langa drumul judetean DJ109D, spre satul Coasta.
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Biserica reformata Biserica reformata Cuci
Biserica reformata din Cuci, construita in secolul al XV-lea, renovata in secolul al XIX-lea, se remarca prin cele doua porti gotice.
Istan tau Istan tau
Istan tau (Taul Domnului).
Biserica lui Stefan cel Mare Biserica lui Stefan cel Mare Feleac
In drum spre Oradea - Am oprit pentru scurt timp pe Feleac, autostrada ocolitoare a Clujului fost inchisa temporar, din cauza unui accident. Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie. Un loc minunat - Deplasandu-ma la Cluj am atacat si aceasta cutie si am descoperit-o.
Biserica reformata din Zimbor
Biserica reformata din Zimbor este un ansamblu de monumente istorice, format din cladirea bisericii reformate si un turn-clopotnita din lemn.
Castelul Degenfeld Castelul Degenfeld Cuci
Primul castel din Cuci a fost construit de catre contele Pekry Lorinc si sotia sa, baronesa Petroczi Kata Szidonia, in secolul al XVII-lea.
Universitatea Babes-Bolyai Universitatea Babes-Bolyai
On the way back from trekking in Muntii Rodnei - We have visited Cluj for some sightseeing. Duminica dupa masa - Felicitari pentru ascunzis. Am gasit cutia - Dar a durat ceva pina am scos-o de la locul ei.
Piramida mortuara Mauksch-Hintz Cluj-Napoca
Cripta piramidala a lui Mauksch-Hintz se afla in cimitirul Hajongard din Cluj, cimitirul central al orasului.
Lacul Somesul Cald
Lacul de acumulare Somesul Cald
Biserica reformata Biserica reformata Sic
Biserica reformata din Sic a fost construita dupa 1241.
Pestera Huda lui Papara Pestera Huda lui Papara
Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Crucea Granicerului Agarbiciu
Crucea Granicerului, 1944 - Agarbiciu
Bastionul Croitorilor Bastionul Croitorilor Cluj
Gasita - Am gasit cutiuta. Bastionul Croitorilor - Este un ascunzis foarte fain :)) Greu de ajuns daca nu esti inalt. Bastionul croitorilor - Este un privilegiu ca am mai prins acest turn in piciore dupa atata amar de vreme.
Concretiuni de Feleac Concretiuni de Feleac
Plimbare - O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Multumesc - Am gasit cutia impreuna cu dadfac. Intr-o excursie cu bicicleta - Impreuna cu copiii mei am gasit comoara.
Plop negru Parcul Rozelor Cluj-Napoca
Plop negru cu circumferinta de 9,45 m, situat in parcul Rozelor, Cluj-Napoca.
Gradina zoologica Turda
Gradina Zoologica Turda
Cetatea Fetei Cetatea Fetei Floresti
Cetatea Fetei - Floresti - Intr-o zi frumoasa de sambata, am gasit aceasta geocutie.
Fanatele Clujului Fanatele Clujului
O plimbare - Un ascunzis interesant.
Cheile Borzesti Cheile Borzesti
Gasita - Am gasit geocutia. Zona este rezervatie naturala - Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti. Cheile Borzesti - nu aveam GPS cand umblam pe acolo.
Fabrica de pensule
Fabrica de Pensule este un spatiu de creatie si promovare a artei contemporane, si functioneaza ca un centru cultural independent.
Rapa Datesului Rapa Datesului Dataseni
Zona este alcatuita din doua parti - pe partea vestica se afla o prapastie de dimensiuni mari, sub Dealul Ranta.
Podul minciunilor Blaj. Numit de localnici Podul Minciunilor, pasajul rutier peste calea ferata linia 300 este situat in zona centrala a municipiului Blaj.
Canalul Turbina Uzina Electrica Canalul Turbina Uzina Electrica Targu Mures. Intre anii 1914-1944, orasul Targu Mures a fost alimentat cu energie electrica de la Uzina Electrica (azi monument istoric) din Parcul Elisabeta (azi Parcul Municipal), aflata pe Canalul Turbina.
Biserica de sub lac Belis-Fantanele. Biserica de sub lac, Belis-Fantanele
Palatul Culturii Palatul Culturii Targu Mures. Expusa, dar totusi ascunsa - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet. Cu spatele la ascunzis - Mi-am verificat ascunzisul duminica trecuta, cu ocazia concertului Uriah Heep.
Lacul Lebedelor Lacul Lebedelor Faragau. Denumirea Lacul Lebedelor a fost data de catre noi, deoarece pe lacul de langa Faragau pot fi vazute lebede.
Casa conductei de apa Casa conductei de apa Targu Mures. Casa conductei de apa din Targu Mures apartinea de Uzinele de apa de odinioara.
Izvorul Postaret Izvorul Postaret Targu Mures. Izvorul Postarét din Targu Mures se afla langa blocul D11 de pe strada Constantin Romanu-Vivu.
Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut. Gasita - Gasita.
Biserica unitariana Biserica unitariana Piata David Ferencz Targu Mures. Parohia si biserica unitariana - Piata Dávid Ferencz - Targu Mures.
Podul de pe linia ingusta Cristesti Podul de pe linia ingusta Cristesti. Geocutie neagra - Ascunzisul poate fi gasit chiar si fara gps, numai pe baza instructiunii ajutatoare.
Biserica reformata Biserica reformata Band. Biserica reformata Band
Taramul Lavandei Madaras. Taramul Lavandei de la Madaras este foarte popular in judetul Mures, incepand cu anul 2018 este organizat aici Festivalul Lavandei.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului. Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.