Localitatea Falca (judetul Cluj) Resedinta: Mociu. Denumire maghiara: Falka.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Falca, judetul Cluj

Capela catolica Capela catolica Nazna
Pe poarta mica - Am sosit la Nazna dinspre Sancraiu de Mures, unde am ascuns o geocutie la Pestisorul de Aur.
Izvorul Recea Izvorul Recea
Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta. Izvoare faine - Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Multumim - Am gasit geocutia, dar nu am semnat carnetelul, deoarece lipsea creionul.
Cheile Baciului Cheile Baciului
Cel mai frumos loc pentru clujeni - Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni. Noroc cu poza despre copac - Am gasit cutia, noroc cu poza despre copac. Cheile Baciului - Am gasit usor .
Baltile Uila
Din drumul care duce din Batos spre Uila, aproximativ la jumatatea distantei, se desprinde din sosea un drumulet, spre stanga, care duce spre o cladire.
Biserica reformata Biserica reformata Cuci
Biserica reformata din Cuci, construita in secolul al XV-lea, renovata in secolul al XIX-lea, se remarca prin cele doua porti gotice.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Bogata
In mijlocul cimitirului reformat din Bogata exista cateva locuri de veci neingrijite si acoperite cu buruieni.
Lavanda Muresan Saulia
Zilele Iubitorilor de Lavanda - In anul 2023, Lavanda Muresan asteapta vizitatorii intre 24 iunie si 16 iulie, zilnic intre orele 9-21.
Biserica catolica din Turda
Actuala biserica romano-catolica din Turda a fost construita intre anii 1475-1504, pe amplasamentul unei biserici mai vechi, atestata documentar deja în anul 1342.
Cetatea Fetei Cetatea Fetei Floresti
Cetatea Fetei - Floresti - Intr-o zi frumoasa de sambata, am gasit aceasta geocutie.
Stadionul municipal vechi Stadionul municipal vechi Targu Mures
Stadionul municipal vechi - Faina catarare.
Sapte Plopi Sapte Plopi Targu Mures
Sapte Plopi era candva un loc de recreatie foarte indragit de targumureseni.
Cheile Borzesti Cheile Borzesti
Gasita - Am gasit geocutia. Zona este rezervatie naturala - Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti. Cheile Borzesti - nu aveam GPS cand umblam pe acolo.
Piatra Secuilor Nord Piatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Gasita - Gasita azi de Acasenii. De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Am gasit-o - Am gasit-o azi.
Baile Turda
Baile Turda, Lacul Roman.
Gradina zoologica Turda
Gradina Zoologica Turda
Fabrica de pensule
Fabrica de Pensule este un spatiu de creatie si promovare a artei contemporane, si functioneaza ca un centru cultural independent.
Biserica reformata Biserica reformata Sic
Biserica reformata din Sic a fost construita dupa 1241.
Gradina agrobotanica Iuliu Prodan
Gradina Agrobotanica Iuliu Prodan este situata pe teritoriul Universitãtii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Mureseni
In cimitirul reformat din cartierul Mureseni al orasului Targu Mures se afla locul de veci a familiei Lazar, o importanta familie istorica din Transilvania.
Casa pian Casa pian Ceuasu de Campie
Intre Ceuasu de Campie si Voiniceni, aproximativ la jumatatea drumului, calatorul atent va putea vedea doua case interesante.
Statuia Sfantului Donath Parcul Etnografic Romulus Vuia
Statuia Sfantului Donath este amplasata in cadrul Parcului Etnografic Romulus Vuia, sectia in aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei.
Hipodrom Hipodrom
Hipodrom Targu Mures
Dealul Hoia
Padurea Hoia se afla pe un deal, in nordvestul orasului Cluj-Napoca.
Padurea de larice Posmus
Padurea de larice, de la marginea localitatii Posmus, este o arie naturala protejata, de tip botanic, care se intinde pe o suprafata de 2 hectare.
Cadere in gol Strada Valea Visei
Cei care sosesc in Visea pe strada Valea Visei, pot avea parte de o experienta similara cu caderea pe un roller coaster.
Izvorul Bilascu Izvorul Bilascu Padurea Faget
N-am reusit sa fiu primul nici macar astazi - Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Am gasit cutia impreuna cu dadfac - Are nevoie de mentenanta.
Coloana Infinitului Coloana Infinitului Bogata
Pe strada principala a localitatii, care strabate Bogata in directia nord-sud, inainte de a trece pe sub autostrada, in curte casei cu numarul 429, atentia ne este atrasa de o opera de arta cunoscuta.
Manastirea franciscana Alverna Manastirea franciscana Alverna Cluj-Napoca
Manastirea franciscana Alverna se afla la marginea din sud-est a orasului Cluj-Napoca, pe dealul Becas, la inceputul strazii Fagului.
Glimeele de la Craiesti Glimeele de la Craiesti
Glimeele sunt piramide de pamant care au luat nastere prin alunecari de teren.
Bastionul Croitorilor Bastionul Croitorilor Cluj
Gasita - Am gasit cutiuta. Bastionul Croitorilor - Este un ascunzis foarte fain :)) Greu de ajuns daca nu esti inalt. Bastionul croitorilor - Este un privilegiu ca am mai prins acest turn in piciore dupa atata amar de vreme.
Casa conductei de apa Casa conductei de apa Targu Mures
Casa conductei de apa din Targu Mures apartinea de Uzinele de apa de odinioara.
Turnul cu Ceas din Targu Mures Turnul cu Ceas din Targu Mures
Urcus pe scari - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet.
Biserica catolica Biserica catolica Band
Biserica catolica Band
Castelul Ugron Castelul Ugron Zau de Campie
Daca cineva calatoreste intre Ludus si Sarmas, trecand prin zona, va remarca imediat neglijata, dar frumoasa cladire de pe dealul de deasupra satului.
Cocosul de Aur Cocosul de Aur Targu Mures
Scormoneala de sambata - In drumul meu spre casa, am trecut pe langa Cocosul de Aur, si mi-am amintit de geocutia care se ascunde aici.
Parcul dendrologic Arcalia Parcul dendrologic Arcalia
Arcalia este un sat din judetul Bistrita-Nasaud, care apartine administrativ de comuna Sieu-Magherus.
Podul de pe linia ingusta Cristesti Podul de pe linia ingusta Cristesti
Geocutie neagra - Ascunzisul poate fi gasit chiar si fara gps, numai pe baza instructiunii ajutatoare.
Biserica Scroafei Dipsa
Localitatea Dipsa apartine de comuna Galatii Bistritei, si se afla la 22 km de Bistrita pe DN 15A.
Universitatea Babes-Bolyai Universitatea Babes-Bolyai
On the way back from trekking in Muntii Rodnei - We have visited Cluj for some sightseeing. Duminica dupa masa - Felicitari pentru ascunzis. Am gasit cutia - Dar a durat ceva pina am scos-o de la locul ei.
Turnul cu pantofi Turnul cu pantofi
Turnul cu pantofi - Am gasit usor aceasta geocutie.
Rapa Datesului Rapa Datesului Dataseni
Zona este alcatuita din doua parti - pe partea vestica se afla o prapastie de dimensiuni mari, sub Dealul Ranta.
Casa de vanatoare Bissingen-Lazar Casa de vanatoare Bissingen-Lazar Mureseni
Casa de vanatoare este o cladire cu un singur nivel, care se afla in apropierea fostului castel din Mureseni, la intersectia strazilor Dezrobirii si Vladeasa.
Castelul Huszar Castelul Huszar Apalina. Monument istoric, aflat intr-o stare foarte avansata de degradare, care se afla pe teritoriul localitatii componente a municipiului Reghin, Apalina.
Izvorul Gorunul Izvorul Gorunul Targu Mures. Bulevardul Durilor - Am ajuns la fata locului, dupa-masa la ora 5.
Baile Sarate Baile Sarate Sangeorgiu de Mures. Inainte de concert - Au trecut aproape 3 ani de cand am prezentat aceasta locatie ca punct de interes.
Pictura murala Pictura murala Targu Mures. Una dintre cele mai lungi picturi murale neintrerupte din Romania, si cel mai mare mural din judetul Mures, se afla pe strada Cutezantei.
Izvorul Cornisa Izvorul Cornisa Targu Mures. Izvorul Cornisa din Targu Mures se afla langa treptele de beton plasate pe versantul dintre cantina UMF si strada Constantin Romanu-Vivu.
Scena in aer liber Scena in aer liber Platoul Cornesti Targu Mures. In partea de vest a Platoului Cornesti, aproape de statia de sud a trenuletului pentru copii, gasim o scena amenajata in aer liber.
Cheile Runcului Cheile Runcului. Am ales impreuna ascunzisul - Cheile Runcului - Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Tacla Gavrii Tacla Gavrii Marisel. Tacla Gavrii este un punct de belvedere stancos, care se afla langa localitatea Marisel.
Poiana cu narcise Gurghiu. Poiana cu narcise de la Gurghiu
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.