Localitatea Paltinata (judetul Bacau) Resedinta: Gura Vaii.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Paltinata, judetul Bacau

Piatra cu caldare mare Piatra cu caldare mare Piatra Soimului Oituz
Caldarea Mare din Piatra Soimului a fost cu plin - Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul.
Capela Sinislau Capela Sinislau Luizi-Calugara
Dealul Sinislau delimiteaza spre sud teritoriul comunei Luizi-Calugara.
Monumentul lui Gheorghe Donici Monumentul lui Gheorghe Donici Stefan cel Mare
Monumentul lui Gheorghe Donici - Pe atunci conducatorii erau in frunte. Nu era sa fie - Am vrut sa caut zece ascunzisuri in aceasta zi. Eroul Gheorghe Donici are un nou ascunzis - Cum ascunzisul initial nu a rezistat si nici sanse de a fi reabilitat nu am intrevazut, am hotarat schimbarea locatiei, adaugand si un plus de interes obiectivului.
Manastirea Poglet Manastirea Poglet
Poglet este un sat al comunei Corbasca, numit in vechime Sucmezeu.
La deget La deget Stogul de piatra
Acces spre obiectiv - Acces de la biserica din Bolatau (fost Taragan) = 4.
Manastirea Cucova Manastirea Cucova
Este vorba despre o manastire episcopala, ortodoxa de stil vechi.
Stanca Faraonul Stanca Faraonul Valea Supanului Comanesti
Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti - Zona e interesanta, mai ales vara. Nu am reusit sa vad faraonul, dar am vazut doua capete - Urmand sugestiile am rezolvat mai intai prima problema, gasirea ascunzisului. Faraonul, intre imagine si imaginatie - Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine.
Lacul Foroja Lacul Foroja Muntii Tarcaului
Lacul celor trei sutiene - Venind dinspre zona Ghimesului, am ajuns prima data pana in localitatea Preluci.
Baltile Nemirei Baltile Nemirei
Baltile Nemirei - Dupa un parcurs de 90 minute de la Varful Nemira Mare, pe la crucea metalica a lui Carpinis, pe Scari la vale, pe fostul drum forestier de exploatare in jos, apoi la stanga la intersectia cu drumul de la Balti spre Ciunget.
Biserica ortodoxa din Radeana Biserica ortodoxa din Radeana Stefan cel Mare
Biserica ortodoxa din Radeana - Stefan cel Mare - Omul sfinteste locul, e valabil in Radeana.
Varful Cosna Varful Cosna Plaiurile Nemirei
Fara priveliste, dar cu transee - De la monument am facut o mica plimbare spre varful care se afla la doar 500 m.
Bisericuta veche din cimitirul Bogdanei Bisericuta veche din cimitirul Bogdanei
Bisericuta veche din cimitirul Bogdanei - Urcusul de la asfalt pana la platou este unul accentuat.
Manastirea Caraclau Manastirea Caraclau Barsanesti
Manastirea, de maici, este una recentã, din 2000, fiind rodul eforturilor locuitorilor satului Caraclau, comuna Barsanesti.
Pestera Barlagul Ursului Pestera Barlagul Ursului Poiana Sarata
Este vorba despre una dintre putinele pesteri din tara, cantonate in gips.
Crucisatorul Crucisatorul Munceii Uture
Pe culmile Munceilor Uture sunt raspandite numeroase steiuri izolate, urme ale dezagregarilor din perioadele glaciare.
Podul lui Stefan cel Mare Podul lui Stefan cel Mare
Podul domnitorului - Am (re)gasit locatia, mereu in alte straie. Cutie noua la Podul lui Stefan cel Mare - Locatia stabilita tine cont de o hotarare recenta a Consiliului Comunal Stefan cel Mare de a considera monumentul istoric obiectiv turistic (sic). Doua obiective imbinate - Ascunzisul imbina cele 2 obiective, podul si monumentul.
Izvorul de sub drum Burca
In partea de vest a localitatii Burca, comuna Vidra, intre raul Putna si drumul national 2D, gasim un izvor sub drum.
Izvorul de la Botul Farcului Izvorul de la Botul Farcului
Izvorul din carare - Urmand indicatiile d-lui profesor, am ajuns aici intr-o zi de toamna autentica.
Casa Babei Vrancioaia Casa Babei Vrancioaia Barsesti
Conform legendei care circula in tinut, numele ar veni de la Tudora Vrancioaia, batrana care ar fi gazduit, ospatat si incurajat in casa ei pe domnitorul Moldovei, Stefan cel Mare.
Cascadele de la cariera Velnita Cascadele de la cariera Velnita
Ascunzisul de la cascade - Am constatat o nepotrivire intre coordonatele ascunzisului (pe care inca nu l-am gasit) si indiciu. Traseul cascadelor - Un fotoreportaj al unui traseu in circuit pe la cascadele descrise in acest post poate fi gasit pe Munte si Flori.
Groapa cu pini Coza Tulnici
Groapa cu pini este o arie protejata, care se afla in satul Coza, comuna Tulnici, si este inclusa in Parcul Natural Putna - Vrancea.
Varful Chircus Varful Chircus Muntii Berzunti
Varful este unul dintre cele cateva de peste 900 m ale Muntilor Berzunti, acesta de 903 m.
Canionul Dofteana Canionul Dofteana
Ascunzis cu nabadai - Nabadaile din titlu inseamna locul, in sine, al ascunzisului, a se miza pe GPS. Cutie noua la Canionul Dofteana - De astazi exista o cutie noua la canion. Canionul Dofteana - Dupa test, mi-am invatat lectia.
Cascada Cernica Cascada Cernica
Cascada Cernica este o cadere de apa formata din mai multe trepte, care se afla pe parul Cernica, aproape de localitatea Poiana Sarata.
Biserica de lemn Luncani Biserica de lemn Luncani
Biserica de lemn Luncani - Cutia era un pic descoperita, dar in stare buna. Dar nu am gasit cutia - Buna, am ajuns la biserica, am cautat in scorburile a 2-3 nuci ce pareau a fi cel descris, dar nu am avut noroc.
Cascada si Pestera Ghimelcea Culmea Pietricica
Cascada si Pestera Ghimelcea - Berzunti
Asezarea geto-dacica de la Poiana Asezarea geto-dacica de la Poiana
Asezarea geto-dacica de la Poiana este localizata pe un promontoriu al malului stang al Siretului ce domina de la o inaltime relativa de 200 m oglinda lacului de acumulare Calimanesti.
Varful Observatorul lui Averescu Varful Observatorul lui Averescu
Vorbim despre un mic varf al Subcarpatilor Vrancei (Platforma Zabrauti) de 699 m, unde, in timpul bataliilor purtate in zona in timpul Primului Razboi Mondial (1917), isi avea instalat un punct de observare a frontului, maresalul Alexandru Averescu.
Piatra Ucigasul Piatra Ucigasul
Cutie roasa de soareci - Gasirea cutiei nu a reprezentat o dificultate, caci cunosteam locatia.
Biserica Faghieni Biserica Faghieni Izvoru Berheciului
Este o bisericuta de lemn documentata din 1930, probabil mai veche.
Varful Mosului Varful Mosului Sarata
Satul Sarata, accesibil din Bacau pe o sosea asfaltata, a fost si incearca se redevina o importanta statiune balneo-climaterica locala.
Cascada Scaricica Cascada Scaricica Comanesti
Cascada Scaricica - Comanesti - Am nimerit locatia mergand prin padure. Modalitatea mai grea de a ajunge la cascada - Exista mai multe modalitati de a ajunge la cascada.
Crucea Ciobanului Crucea Ciobanului Poiana Sarata
Este vorba despre trei fragmente ce au format candva o cruce, piciorul, ramas inca implantat in locul initial, un soclu natural de gresie, si cele doua parti laterale, gasite alaturi de picior.
Cetatea Rakoczi Cetatea Rakoczi Pasul Oituz
Cetatea Rakoczi de la Oituz/Bretcu - Zidul in care s-a amenajat ascunzisul l-am gasit daramat partial. Pasul Oituz - Am gasit cutia cu capacul fisurat si apa in ea. Geocutie noua intr-un ascunzis nou - Trecand prin zona, si stiind ca geocutia este deteriorata, am oprit sa verificam cutia.
Varful Hegesca Varful Hegesca Culmea Pietricica
Dealul Hegesca este un mic interfluviu dintre obarsiile paraului Bahna ce curge, drenat printr-un canal de beton, prin comuna Luizi-Calugara.
Monumentul imparatesei Sisi Monumentul imparatesei Sisi
In prima serpentina a drumului national ce coboara de pe Dl.
Drumul Crucii Dracoaia
Nici drumul nu mai e ce a fost - Am parcurs acest traseu si atunci cand am gasit geocutia de pe Dracoaia.
Stanca Cucului de la Bogata Stanca Cucului de la Bogata
Altceva! - Desi am incercat eventul (cele trei cutii noi din zona), inserarea a vrut cu totul altceva. Piatra cu piton? - Ascunzisul este aproape drive-in, in fata stancii fiind loc destul pentru parcare. Povestea pitonului - Ofer acest raspuns ca observatie generala, pentru ca ar putea fi de folos si altora.
Manastirea Sihastru Manastirea Sihastru Ploscuteni
Ploscuteni este o localitate cu oarecare istorie, atestare secolul XVIII.
Cheile Tisitei Cheile Tisitei
Raspuns - POI este abrevierea de la Point of Interest, adica Punct de Interes. Ti-am urmat sfatul - Ti-am urmat sfatul si am ascus o cutie in Cheile Tisitei. Transformare POI - Indiferent de modul in care se anunta un nou ascunzis (prin completare formularului, printr-un comentariu, sau prin email), datele ajung la moderator.
Ciuperca de piatra Ciuperca de piatra Nemira Mica
Ciuperca Nemirei Mici isi are acum cutie proprie - Indiciul conduce la sigur, ciuperca fiind in cararea de acces pe varful Nemira Mica. Ciuperca de piatra - Nemira Mica - Desi nu deschide orizonturi, este un obiectiv la fel de fotografiat ca varfurile de munte.
Madona si Bestia Madona si Bestia Dealul Piatra Soimului Oituz
Pe deal sunt numeroase fenomene de acest gen, ce merita vazute.
Urma de picior a lui Hristos Urma de picior a lui Hristos Culmea Avas. Gocutie lipsa - Se poate ajunge la ascunzis, pe varful dealului, chiar si cu o masina cu garda nu prea joasa.
Varful Viscolul Varful Viscolul Muntii Ciucului. Umezeala mare pe Viscolul - Am reusit sa gasesc geocutia in pofida indicatiei putin derutanta.
Liceul pedagogic Bod Peter Liceul pedagogic Bod Peter Targu Secuiesc. Liceul pedagogic Bod Peter din Targu Secuiesc a fost construit in anul 1896.
Biserica romano-catolica Biserica romano-catolica Estelnic. Primul ascunzis chiar ca a fost temporar - In drum spre casa, mi-a ramas timp sa mai caut geocutiile ascunse la bisericile catolice din Estelnic si Poian.
Parcul Arpad Parcul Arpad Turia. Nu 8, ci 9! - Gasirea cutiei nu ridica nici un fel de probleme.
Valea paraului Periculos Valea paraului Periculos. Paraul Periculos curge intre Piscul Mare si Dealul Periculosului.
Biserica romano-catolica din Poian Biserica romano-catolica din Poian. Rapid ca fulgerul - Nu am crezut ca o sa fie chiar asa de usor si rapid.
Casa Wertan Casa Wertan Targu Secuiesc. Casa Wertan din Targu Secuiesc a fost construita in anul 1902.
Monumentul Victoriei Monumentul Victoriei Tisita. Probabil o alta - Am cautat dupa coordonate fara succes. Sigur alta, totusi gasita - Cutia este la locul ei si ne-am scris deja numele in ea, iar celelalte portdrapeluri sunt goale.
Buncarul cu stalactite Buncarul cu stalactite Dealul Beleu. Pe culmea dintre paraurile Casin si Beleu se afla segmentul din Casin din linia de aparare Arpad, cu un sir de cazemate aparate de soldatii vanatori de frontiera, secui.
Baile Fantana Sarata Baile Fantana Sarata. Baile Soskutfurdo - Probabil perioada de iarna a facut ca locatia sa arate neingrijit. A doua oara - Am trecut de mai multe ori in ultima vreme pe langa Baile Fantana Sarata, azi fiind a doua oara cand caut aceasta geocutie.
Strada Mamica Mica Strada Mamica Mica Targu Secuiesc. Curtea 43 se numeste si azi strada Mamica Mica, in limba maghiara Kicsimama.
Poarta Dracilor Poarta Dracilor Valea Milcovului. Poarta Dracilor face parte din Rezervatia geologica Reghiu-Scruntaru, aflandu-se la limita sudica a acesteia.
Ruinele Turnului Necunoscut Ruinele Turnului Necunoscut Varful Capatanii. Pe Varful Capatanii, punct somital al unei culmi secundare din extremitatea nord-estica a Muntilor Bodoc - cea care domina satele comunei Sanzieni, se afla ruinele unei cladiri rectangulare cu latura de cca 10 m.
Varful Biliboc Varful Biliboc Muntii Tarcaului Zona Ghimes. Varful Biliboc - Pe o vreme de toamna ca in basme, intr-un peisaj reconfortant, am ajuns la varful si monumentul Biliboc.
Locomotiva veche din Pasul Ghimes-Palanca Locomotiva veche din Pasul Ghimes-Palanca. Locomotiva cu aburi - Pacat ca nu e reconditionata. Acest al doilea ascunzis, mai rezistent - Macar ascunzisul a scapat vandalizarii (poate nu stiti, Trekkingklub amenajase mai inainte un ascunzis aici, dar acela n-a scapat. Coaja unui ou de ciocolata in locomotiva - Cand am sosit la fata locului, erau niste persoane in apropiere, asa ca am pornit sa caut mai intai ascunzisul de langa cetatea din valuri de pamant.
Pasul Musat Pasul Musat. Pasul Musat - 1157 m - este situat pe culmea Musat-Lepsa, la baza primului varf.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.