Localitatea Cornet (judetul Bacau) Resedinta: Poduri.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Cornet, judetul Bacau

Varful Geamana Varful Geamana Muntii Tarcaului
Varful Geamana este un important nod orografic al Muntilor Tarcaului, aflat pe o culmea importanta a sa, Runcul Stanelor - racordata la culmea principala in Batca Rachitei, in directie opusa (sud) Culmii Gosmanu.
Stanca Cucului de la Bogata Stanca Cucului de la Bogata
Altceva! - Desi am incercat eventul (cele trei cutii noi din zona), inserarea a vrut cu totul altceva. Piatra cu piton? - Ascunzisul este aproape drive-in, in fata stancii fiind loc destul pentru parcare. Povestea pitonului - Ofer acest raspuns ca observatie generala, pentru ca ar putea fi de folos si altora.
Cetatea Rakoczi Cetatea Rakoczi Ghimes-Faget
Fotografii de nota 10 - Multumesc pentru apreciere, desi nu am prevazut ca ascunzisul sa se ascunda in halul in care am vazut in fotografie. Descriere confuza, cautare nereusita - Din cate am inteles eu, nu a fost chiar o cetate. Neglijenta impardonabila - Exista, intr-adevar, o confuzie in descriere.
Stanca Faraonul Stanca Faraonul Valea Supanului Comanesti
Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti - Zona e interesanta, mai ales vara. Nu am reusit sa vad faraonul, dar am vazut doua capete - Urmand sugestiile am rezolvat mai intai prima problema, gasirea ascunzisului. Faraonul, intre imagine si imaginatie - Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine.
Cetatea dacica Racatau Cetatea dacica Racatau
Cetatea se afla pe malul stang al lacului de acumulare Racaciuni, implicit, al Siretului, in afara satului Racataul de Jos, dar pe raza administrativa a acestuia.
Valea Boros Valea Boros Lunca de Jos
Inainte de spectacol, dupa gard - Pensiunea Valea Boros a fost ultimul obiectiv al zilei pentru noi.
Cazemata de pe Plaiul Magurii Casinului Cazemata de pe Plaiul Magurii Casinului
Lipsa creion - Rog pe primul geotrekkist care ajunge la acest ascunzis, sa completeze geocutia cu un creionas, nu mai lung de 8 cm.
Altarul Altarul Stogul de piatra
La Altar am gasit geo-ofranda - Geocutia a fost gasita de nepoata noastra mai mica - 10 ani - doar pe baza indicatiilor, era OK.
Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita Muntii Berzunti
Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita - Am abordat varful Tarnita dinspre nord, plecand de la lac. Dansand cu serpii - Constatam ca e al doilea scunzis publicat de noi, dupa cel de la Castrul Arutela din judetul Valcea, pazit de un sarpe.
Cascada Cernica Cascada Cernica
Cascada Cernica este o cadere de apa formata din mai multe trepte, care se afla pe parul Cernica, aproape de localitatea Poiana Sarata.
Biserica de lemn din Piatra Soimului Biserica de lemn din Piatra Soimului
Monument istoric, biserica este ridicatã in anul 1792, înlocuind o bisericuța ce aparținea unui vechi schit sarbesc-lipovenesc.
Biserica de lemn Luncani Biserica de lemn Luncani
Biserica de lemn Luncani - Cutia era un pic descoperita, dar in stare buna. Dar nu am gasit cutia - Buna, am ajuns la biserica, am cautat in scorburile a 2-3 nuci ce pareau a fi cel descris, dar nu am avut noroc.
Valea Intunecoasa Valea Intunecoasa
Valea Intunecoasa este un sat apartinand comunei Lunca de Jos.
Lacul Filigeni Lacul Filigeni Obcina Laposului
Formatul grade - rapid, precis, si fara greseli - Coordonatele gps sunt pastrate in baza de date ale site-urilor web in formatul grade (dd. Un lac activ - Lacul Filigeni nu a secat, si pentru un timp oarecare, va ramane lac. Multumesc pentru coordonate - Folosind Geoplaner am verificat pozitia ascunzisului (A), respectiv a lacului Filigeni (B), pe baza coordonatelor primite.
Manastirea Caraclau Manastirea Caraclau Barsanesti
Manastirea, de maici, este una recentã, din 2000, fiind rodul eforturilor locuitorilor satului Caraclau, comuna Barsanesti.
Cascadele Timide de pe valea Baltatei Cascadele Timide de pe valea Baltatei Culmea Pietricica
Paraiasul Baltata curge pe versantul estic al Culmii Pietricica, traverseaza satul Baltata (comuna Sarata) si se varsa in paraul Sarata, putin inainte ca si acesta sa dispara in raul Siret.
Piatra Ucigasul Piatra Ucigasul
Cutie roasa de soareci - Gasirea cutiei nu a reprezentat o dificultate, caci cunosteam locatia.
Drumul Crucii Dracoaia
Nici drumul nu mai e ce a fost - Am parcurs acest traseu si atunci cand am gasit geocutia de pe Dracoaia.
Lacul Andreoaie Lacul Andreoaie Boistea
Lacul Andreoaie - Boistea - Cu GPS cautarea e simpla. In plus despre Lacul Andreoaie si nu numai - In imprejurimile Lacului Andreoaie mai sunt alte cateva balti. Cutie noua la Lacul Andreoaie - În trecere pe la lac am constatat devalizarea ascunzisului si disparitia geocutiei.
Biserica veche din Dragusani Biserica veche din Dragusani
Dragusani este un sat al comunei Parava cu casele grupate sau insirate de-a lungul paraului Dragusani.
Conacul Apostoleanu Conacul Apostoleanu Izvoru Berheciului
Coordonate ascunzis - Coordonatele indicate sunt ale geobiectivului.
Piatra Floarei Piatra Floarei Muntele Stogu
Piatra Floarei reprezinta un vast perete de stanca, aproape vertical, aflat pe una dintre cele doua terminatii ale Muntelui Stogu din Muntii Berzunti.
Schitul Mastacan Schitul Mastacan
Infiintat in 1996 de trei maici de la M-rea Varatec, schitul se pustieste dupa 1999, chiar dupa ce i se construise o bisericuta de lemn.
Cascada Supanu Cascada Supanu
Am vazut cascada - Am tinut cont de recomandare si am coborat in albia Supanului in aval de cascada. La a doua tentativa - La a doua tentativa, am reusit. Cascada Supanu - Am ridicat manusa - Am raspuns provocarii.
Pe culme Pe culme Piatra Soimului Oituz
Culmea Pietrei Soimului are si o surpriza - Nu mai ajunsesem pe micul platou al Dealului Piatra Soimului de foarte multi ani.
Cascada si Pestera Ghimelcea Culmea Pietricica
Cascada si Pestera Ghimelcea - Berzunti
Lacul Poiana Uzului Lacul Poiana Uzului
Locatie spectaculoasa - Locatie neexploatata din punct de vedere a agrementului lacustru. Un ascunzis de exceptie - Fara a da mai multe amanunte despre locatia ascunzisului - dacat a facut-o cel care a ales-o - nu putem trece cu vederea frumusetea locului.
Piatra cu Palarie Piatra cu Palarie Piatra Soimului Oituz
Jos palaria pentru Piatra cu Palarie - Titlul comentariului se refera la ideea excelenta a administratorului acestui site de a amenaja un ascunzis la interesanta stanca numita de locuitorii Oituzului Piatra cu Palarie.
Capela Ghert Capela Ghert Luizi Calugara
Dealul Ghert delimiteaza spre nord teritoriul comunei Luizi Calugara, dominand unul dintre satele sale componente, Osebiti.
Capela Bozdos Capela Bozdos Valea Seaca Nicolae Balcescu
Pe Dealul Bozdos (Ungureanului) ce domina satul Valea Seaca dinspre vest se afla, ca pe toate dealurile din nord-vestul Culmii Pietricica, o capela a puternicei comunitatii catolice bacauane de sub aceasta culme.
Stanca cu brazi Stanca cu brazi Stogul de piatra
Printre sute de abriuri - Ajungerea la obiectiv necesita ceva efort, meritat insa cu prisosinta de frumusetea sa. Stanca cu brazi - Stogul de piatra - Dupa drumul din toamna la Piatra cu ceaun, am crezut ca voi realiza obiectivele din zona relativ usor. E alta cutie - Cutia gasita de dvs a fost pusa de noi, in ideea marturisita in comentariul anterior, ca cea initiala, a Trekkinklubului, ar fi disparut.
Biserica de lemn Valea Mare Biserica de lemn Valea Mare Faraoani
Biserica de lemn - inima de stejar - din satul Valea Mare, comuna Faraoani, este una dintre cele mai vechi dintre cele ale comunitatilor catolice din zona Bacaului.
Monumentul imparatesei Sisi Monumentul imparatesei Sisi
In prima serpentina a drumului national ce coboara de pe Dl.
Manastirea Tazlau Manastirea Tazlau Tazlau
Manastirea Tazlau este o manastire de calugari, ctitorie a lui Stefan cel Mare avand peste 500 de ani vechime.
Fantana Rece Fantana Rece Valea Boros
Geocutie noua la Fantana Rece - Ultima data am vizitat Fantana Rece si Muntele Tatalui in anul 2012, in luna mai. Multumiri calduroase pentru cutia de la Fantana Rece - Cred ca am mai trecut pe la Fantana Rece dupa ce am ascuns prima cutie - cea, intre timp, disparuta.
Trovantii de la Viisoara Trovantii de la Viisoara Muntii Berzunti
Trovantii de la Viisoara si mai mult decat atat! - Felicitari initiatorului care a consemnat pe site acest punct de interes. Trovantii de la Viisoara - Muntii Berzunti - Pe acoperisul lumii-asa te simti langa crucea de pe dealul Docmana. Trovanti langa poteca, geocutie pe varful dealului - Ascunzisul amenajat pe delalul Docmanei a fost ultimul obiectiv cautat in acea zi.
La Jgheaburi La Jgheaburi Dealul Cosna
Sub Dealul Chichilau - terminația nordica a Dealului Coșna, ce domina dinspre sud-est confluenta Slanic-Trotus, pe versantul sau estic, se afla un brau de gresie, ce iese la zi sub forma unor stanci de diferite forme.
Ochiul Huitoarei Ochiul Huitoarei
Pe fruntea Huitoarei - Un GPS bun te conduce cu exactitate la ascunzis. Ochiul Huitoarei - Mie mi-a reusit abia la a treia incercare.
Schitul Lipovenilor Schitul Lipovenilor
Numindu-l si Bahrin, vorbim, acum, despre un schit reinfiintat dupa 1990 de lipovenii din Piatra Neamt.
Capela Ciciola Capela Ciciola Culmea Pietricica
Unul dintre varfurile importante ale Culmii Pietricica, de fapt, al doilea ca inaltime - 717 m -, este Varful Carunta, accesibil din satul Valea Mare (Faraoani).
Varful Nemira Mica Varful Nemira Mica
Cutia de pe cel mai frumos varf al Nemirei - Indiciul e suficient pentru descoperirea cutiei. Varful Nemira Mica - Sunt al treilea an consecutiv pe varf si nu pot trece resemnat pe langa felul cum inteleg unii turisti sa-si marcheze trecerea.
Capela catolica Band Capela catolica Band Valea Rece Lunca de Jos
Ascunzis gol - Am ajuns la fata locului dupa inserare.
Varful Mosului Varful Mosului Sarata
Satul Sarata, accesibil din Bacau pe o sosea asfaltata, a fost si incearca se redevina o importanta statiune balneo-climaterica locala.
Poiana Gitioana Poiana Gitioana Muntii Tarcaului
Orice om pasionat de munte, de drumetie, in general, a lecturat mai in copilarie, mai incoace, spre maturitate, descrierile de calatorie prin muntii Neamtului ale lui Calistrat Hogas.
Piatra Uriasului de la Asau Piatra Uriasului de la Asau
Uriasul adormit - Piatra seamana cu spinarea unui urias.
Varful Grindusu Varful Grindusu Muntii Tarcaului
Grindusul, cu cei 1664 m ai sai, este cel mai inalt din Muntii Tarcaului, dar si din Muntii Trotusului, numindu-i astfel pe toti cei din care isi trage apele Trotusul.
Izvorul geografic al Trotusului Izvorul geografic al Trotusului
Cand fug fetele dupa tine, e bine sa te opresti - Azi a fost a doua oara, cand am incercat sa ajung (din nou) la izvoarele Trotusului. Iarna nu-i ca vara - Multumesc pentru consolidarea ascunzisului.
Biserica romano-catolica Biserica romano-catolica Hosasau. Nici locuitori, nici cutie - Am ajuns la Hosasau pe traseul unei drumetii. Geocutia este in ascunzis - La Hosasau sunt cativa locuitori, iar geocutia se afla in ascunzis deja de peste 11 ani.
Capela catolica Iavardi Capela catolica Iavardi Valea Rece Lunca de Jos. Ascunzis facil, cu acces mai greoi la capela - Dupa tura in circuit in jurul muntelui Iavardi.
Capela romano-catolica din Delnita Capela romano-catolica din Delnita. Geocutie dizlocata - Am gasit geocutia putin dizlocata din locul ei, pe partea cealalta a gardului.
Turn belvedere Turn belvedere Sumuleul Mare. Lost World GeoKret - Am scos din cutie cartita calatoare. Sumuleu Ciuc - Am gasit geocutia intr-o stare critica. Sumuleul asediat de lacramioare - Am facut un circuit pe Sumulee la o saptamana dupa pelerinajul de Rusaliile catolice.
Fantana Fontana Fantana Fontana Toplita Ciuc. In partea nordica a municipiului Miercurea Ciuc, in anii 80 au fost efectuate mai multe foraje, pentru a cauta noi surse locale de apa.
Resturile cazematelor de pe Dealul Beleu Resturile cazematelor de pe Dealul Beleu. Culmea de pe dealul Beleu are multe cazemate - Multumesc pentru identificarea acestor cazemate, respectiv pentru amplasarea unei geocutii in zona. Fortificatia Casinu Nou - Multumita comentariului anterior am reusit sa adunam cateva informatii despre fortificatia de pe Dealul Beleu.
Biserica fortificata Ghelinta Biserica fortificata Ghelinta. Monument UNESCO, biserica romano-catolica, cea fortificata, de la Ghelinta, dateaza din 1245.
Fosta carciuma Balogh Anna Fosta carciuma Balogh Anna Mihaileni. Fosta carciuma Balogh Anna, azi casa de locuit cu structura din lemn, se afla in satul Mihaileni la numarul 315.
Pestera Kolik Pestera Kolik Ojdula. Sub numele de Pestera de la Ojdula, cavitatea apare consemnata in Harta Regiunilor Carstice din Romania (Traian Orghidan si colab.
Baile Mikes Baile Mikes Paraul Jombor. Baia Vallato si o mofeta - Dupa ce am gasit geocutia ascunsa la Baia Hammas, mi-am continuat drumul.
Baile Adorjan Baile Adorjan Ciucsangeorgiu. Este povestea ridicarii si decaderii unei mici amenajari balneare a unor izvoare minerale de pe Valea Bisericii.
Lacul Tutovanului Lacul Tutovanului Dealul Motocu Mare. Lacul Tutovanului este un lac de alunecare, aflat pe Dealul Motocu Mare din Subcarpatii Vrancei.
Baile Arinul Rotund Baile Arinul Rotund. Baile Arinul Rotund, desi se gasesc la mica distanta de Miercurea Ciuc, sunt mai putin cunoscute si vizitate.
Fagul uimitor Fagul uimitor Dealul Poienii. Intre Iacobeni si Catrusa, la est de Piscul Mare, se afla Dealul Poienii.
Capela Sfantul Iosif Capela Sfantul Iosif Barzava. A doua cutie, da! - Capela este la doi pasi de cealalta biserica a Barzavei. Interesant, despre capela - Am aflat, ulterior descoperirii geocutiei, amanunte interesante legate de acest ascunzis. Traducerea binevoitorului :-) - In Barzava, in cimitirul vechi de langa capela din piatra, se afla monumentul funerar al locotenentului major Balogh Ignác (1822-1890) .
Ruinele castelului Xantusz Ruinele castelului Xantusz Fitod. Dupa nas, intuitie, si memorie - Am iesit azi cu bicicleta, si am luat-o pe valea paraului Fitod-Hosasau. Am identificat ascunzisul - Aveam de lucru azi, dar am zis sa ies putin la aer, si sa fac o plimbare in padure.
Izvorul de leac pentru ochi Izvorul de leac pentru ochi Izvoru Muresului. Toamna izvorul e mai greu de gasit - Planuiam demult gasirea acestui geoobiectiv, si chiar daca trec destul de des prin Izvoru Muresului, doar azi am reusit sa ajung si aici.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.