Localitatea Brusturoasa (judetul Bacau) Resedinta: Brusturoasa. Denumire maghiara: Bruszturósza.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Brusturoasa, judetul Bacau

Manastirea Caraclau Manastirea Caraclau Barsanesti
Manastirea, de maici, este una recentã, din 2000, fiind rodul eforturilor locuitorilor satului Caraclau, comuna Barsanesti.
Cioboteni Cioboteni
Inauntru, inca nu! - Am cercetat minutios prezumtivul ascunzis (scara acoperita), dar in zadar.
Pasul Hanu Pasul Hanu Muntii Tarcaului
Putin sau deloc cunoscut, pasul Hanului face trecerea din valea Tarhausiului (bazinul Trotusului) in cea a Tarcutei (bazinul Bistritei).
Cascada Supanu Cascada Supanu
Am vazut cascada - Am tinut cont de recomandare si am coborat in albia Supanului in aval de cascada. La a doua tentativa - La a doua tentativa, am reusit. Cascada Supanu - Am ridicat manusa - Am raspuns provocarii.
Poduri din lemn Poduri din lemn Jigodin
In Jigodin, pana in 1930 sat, azi cartier al orasului Miercurea Ciuc, gasim doua poduri din lemn, care necesita renovare, unul peste raul Olt, iar celalalt peste paraul Fitod.
Biserica catolica Biserica catolica Jigodin
Biserica romano-catolica din Jigodin este declarata monument conform registrului monumentelor ale judetului Harghita din 1992.
Cotormani Cotormani
Cotormani, satul ascuns.
Baile Dugas Baile Dugas Danesti
O geocutie bine ascunsa - Prima data nu am vazut imediat geocutia, chiar daca am rascolit ascunzisul si am alungat si toate furnicile din zona. De dragul furnicilor, nu! - Nu ne-am indurat sa mai stricam inca odata (pentru noi ar fi fost prima oara) micul musuroi de furnici care era cladit in fata ascunzisului.
Cetatea Balvanyos Cetatea Balvanyos Baile Balvanyos
Felicitari organizatorilor - Am gasit acest ascunzis din intamplare. O cutie plina - O geocutie plina cu lucruri interesante (mai putin tigarile).
Baia Saracilor Baia Saracilor Baile Tusnad
Ruinele statiunii - Dupa Parcul Pompierilor am coborat spre ruinele de Baia Saracilor.
Tinovul Mohos Tinovul Mohos
Mohos si atat - Acum vreo trei ani am vazut tinovul dupa o noapte in campingul de la Sfanta Ana, nevizitati de urs. Muschi la pastrare - Cum iarna isi tine muschii la borcan, asa si Tinovul, motiv sa revenim.
Spre Piatra Mesei Carta
Spre Piatra Mesei, Carta
Biserica romano-catolica Biserica romano-catolica Hosasau
Nici locuitori, nici cutie - Am ajuns la Hosasau pe traseul unei drumetii. Geocutia este in ascunzis - La Hosasau sunt cativa locuitori, iar geocutia se afla in ascunzis deja de peste 11 ani.
Ochiul Huitoarei Ochiul Huitoarei
Pe fruntea Huitoarei - Un GPS bun te conduce cu exactitate la ascunzis. Ochiul Huitoarei - Mie mi-a reusit abia la a treia incercare.
Biserica din Garciu Biserica din Garciu
Cu multa asiduitate - Am cautat in zona indicata de fotografia ascunzisului, si raportandu-ne la indiciile oferite, dar in zadar. Din a doua incercare - De aceasta data am mers direct - conform indicatiilor si fotografiei - la ascunzis, gasind si cutiuta, aflata in buna stare.
Capela romano-catolica Potiond Capela romano-catolica Potiond Ciucsangeorgiu
Ambele geocutii sunt la locul lor - Reveneam din valea paraului Fenyovize, unde am identificat un fag interesant cu circumferinta de 3,2 m, azi geoobiectiv.
Via ferrata Pericolul Caprei Via ferrata Pericolul Caprei Harghita Madaras
Prima data pe un traseu de via ferrata - Am parcurs drumul ce leaga localitatea Izvoare (dinspre Zetea, respectiv Sub Cetate) de statiuna Harghita Madaras, pe un drum, care vara arata ca un rau secat, plin cu stanci.
Varful Harghita Madaras Varful Harghita Madaras
Apus de soare pe varf si o intalnire neasteptata - Excursia pe varful Harghita Madaras nu a fost una programata. Pe platou - O tura de platou pe varful Madaras ce nu implica un efort prea mare. Am gasit cutia veche - Cutia veche, cea ascunsa de Dianthus, exista in continuare.
Aleea Sfanta Ana Aleea Sfanta Ana Baile Tusnad
Ultima zi din Tusvanyos - Si in timpul pregatirilor de plecare, ma opresc si aici. Geocutie noua in ascunzis - Prima geocutie ascunsa in acest loc nu a supravietuit.
Muntele Mihai Muntele Mihai
Pe versantul nordic al muntelui Mihai se afla o partie de schi, de categorie grea, dotata cu teleschi.
Piatra Corbu Piatra Corbu Larga
Piatra Corbu reprezinta o inpresionanta faleza de gresie, aflata la extremitatea celui mai zdravan contrafort al Culmii Berzuntilor - Stogu -, la confluenta paraului Larga cu Trotusul.
Valea Intunecoasa Valea Intunecoasa
Valea Intunecoasa este un sat apartinand comunei Lunca de Jos.
Baile Miercurea Ciuc Baile Miercurea Ciuc
Baile Miercurea-Ciuc (Baile Katalin, Szeredai furdo, Baile Miercurea) au fost amenajate pe malul drept al raului Olt, folosind apa calduta a izvoarelor de aici.
Partia Csipike Partia Csipike Harghita-Bai
Izvoarele din apropierea partiei de schi Csipike - In apropierea partiei de schi Csipike se afla mai multe izvoare minerale. Partia Csipike - Harghita-Bai - Vin de 8 ani in zona, cunosteam izvoarele Vallato si Csipike, dar nu stiam de acesta, desi e foarte aproape de partia mica.
Piatra Crapata Piatra Crapata Munceii Uture
Piatra Crapata Runcu - Am urcat pe jos pana la Runcu si de acolo la obiectiv.
Varful Ciudomir Varful Ciudomir Muntii Tarcaului
Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului - Bine mascata de padure, aici se afla o piramida geodezica ce marcheaza varful.
Varful Maguricea Varful Maguricea Darmanesti
Maguricea este un deal cu doua cocoase proeminente, de 522 m si 512 m, aflat in capatul estic, extrem, al uneia dintre culmile secundare importante ale Muntilor Ciucului, interfluviul Uz-Ciobanus.
Poiana cu lac si foisor Poiana cu lac si foisor Muntii Tarcaului
La capatul unui sir de obiective naturale pitoresti si interesante - Statiunea balneara Negulesti, Schitul Sfantul Andrei, Cascada Duras, Lacul Iapa, se afla o veche amenajare cinegetica, avand drept principala componenta un foisor ridicat in marginea unei poieni ce are in mijloc un laculet.
Terenul de airsoft Terenul de airsoft Ciceu
Terenul de airsoft si paintball din Ciceu.
Piatra Uriasului de la Asau Piatra Uriasului de la Asau
Uriasul adormit - Piatra seamana cu spinarea unui urias.
Biserica armeano-catolica Biserica armeano-catolica Frumoasa
Biserica armeano-catolica din Frumoasa a fost construita incepand din anul 1762, din donatiile populatiei si asociatiilor Sfanta Treime si Patimile lui Isus.
Biserica catolica Biserica catolica Sandominic
Biserica baroca din Sandominic a fost construita intre anii 1787-1802, si are patronajul Sfantului Dominic.
Mofeta din Baile Tusnad Mofeta din Baile Tusnad
Inaintea ultimului concert - Sambata seara, inaintea ultimului concert din cadrul Tusvanyos, cand am facut inca o plimbare la mofeta. Fara manusi de sudura - Inca nu a inceput sezonul, zona campingului este goala.
Monumentul Pictura Sangeroasa Monumentul Pictura Sangeroasa Leliceni
Pictura Sangeroasa - schimbare la fata - Dupa cum se poate constata din fotografia atasata, Pictura Sangeroasa a fost reconditionata, nu doar la fata - acum, mult mai sangerie - ci si la corp, fiindu-i construit un nou piedestal.
Varful Ciomatu Mare Varful Ciomatu Mare Muntii Bodoc
Pe urmele ursilor - Avand atatea locuri frumoase de vizitat in tara, am cam neglijat locurile apropiate.
Biserica catolica fortificata Biserica catolica fortificata Bancu
O noua cutie in locul celei disparute - Administrativ vorbind, implicit si istoric, si asa cum apare ea in catalogul monumentelor istorice din judetul Harghita.
Fantana Cerbul Fantana Cerbul
Fantana Cerbul a fost ridicata de catre Exploatarea de Gospodarie Comunala si Locativa Gheorgheni.
La deget La deget Stogul de piatra
Acces spre obiectiv - Acces de la biserica din Bolatau (fost Taragan) = 4.
Turn belvedere Turn belvedere Dealul Chingii Ocland. Composesoratul Homorodul Mic din Ocland a ridicat doua turnuri de belvedere pe teritoriul comunei, unul pe muntele Bene, iar acesta pe Dealul Chingii.
Capela catolica Sfanta Fecioara Maria Capela catolica Sfanta Fecioara Maria Turia. Capela romano-catolica cu numele Sfantei Fecioare Maria a fost construita in anul 1831 de catre baronul Apor Lazar (1784-1868).
Sub Varful Lepsa Sub Varful Lepsa. Varful lepsa e sub el - bis - Rugam primul gasitor al acestei cutii sa adauge pe titlului de pe eticheta si de pe coperta jurnalului cuvantul SUB, iar daca suie si pe Varful Lepsa si gaseste cutia de acolo sa taie de pe eticheta aceleia acelasi cuvant . GeoStana de sub Varful Lepsa - Desi am trecut de vreo trei ori cu bicicleta pe drumul ce trece pe sub varf, deabia iarna acesta am reusit, in sfarsit, sa caut geocutia.
Varful Bodoc Varful Bodoc Muntii Bodoc. Pe cel mai spectaculos varf al Muntilor Bodoc - Am plecat de la coada Lacului Padureni.
Grota Ursilor Grota Ursilor Borsec. Grota Ursilor este o formatiune naturala cu stanci uriase si fisuri adanci.
Surducul Varghisului Surducul Varghisului. Gasita - Am gasit geocutia. Felicitari pentru ascunzis - Intr-un loc minunat am gasit geocutia. Pesteri, ursi si lilieci - Zona este o adevarata cutie plina de surprize.
Dealul Tortoma. Pe dealul Tortoma dintre Bradut si Biborteni se afla un complex de 9 tumuli continand mai multe morminte datate din neolitic, cultura Boian A.
Muzeul farmaceutic Muzeul farmaceutic Casa Finta Targu Secuiesc. Muzeul farmaceutic se afla la etajul casei de lemn Finta, in Curtea 12 la numarul 1.
Varful Carpinis Varful Carpinis Muntii Bodoc. Geocutia si ursul - Da, asa am inceput aici am inceput meseria de forestier, in Burdei, unde in trecut au fost sticlari italieni.
Varful Toaca Varful Toaca Masivul Ceahlau. Muntele Ceahlau este constituit dintr-un sistem de culmi radiare, cu altitudini de 1000-1300 m, ce converg in doua puncte de inaltime maxima, Ocolasul Mare 1907 m si varful Toaca 1904 m.
Podul lui Stefan cel Mare Podul lui Stefan cel Mare. Podul domnitorului - Am (re)gasit locatia, mereu in alte straie. Cutie noua la Podul lui Stefan cel Mare - Locatia stabilita tine cont de o hotarare recenta a Consiliului Comunal Stefan cel Mare de a considera monumentul istoric obiectiv turistic (sic). Doua obiective imbinate - Ascunzisul imbina cele 2 obiective, podul si monumentul.
Cetatea Rakoczi Cetatea Rakoczi Pasul Oituz. Cetatea Rakoczi de la Oituz/Bretcu - Zidul in care s-a amenajat ascunzisul l-am gasit daramat partial. Pasul Oituz - Am gasit cutia cu capacul fisurat si apa in ea. Geocutie noua intr-un ascunzis nou - Trecand prin zona, si stiind ca geocutia este deteriorata, am oprit sa verificam cutia.
Muntele lui Simon Muntele lui Simon Muntii Stanisoarei. Geocutia lui Dorin si a lui Radu - Foarte bine. Pestera Sfantul Chiriac - Pestera Sf Chiriac este un obiectiv superb intradevar dar fiind pe terenul manastirii ar trebui vorbit cu staretul inainte.
Zidul cu lacatele iubirii Zidul cu lacatele iubirii Targu Secuiesc. La intrarea in Curtea 44 din Targu Secuiesc se afla agatata o grila, denumita de catre initiatori Zidul cu lacatele dragostei.
Camera Patrata Camera Patrata Pietrele Detunate Masivul Ceahlau. Usor de gasit - La vedere, privelistea superba. De ziua Micii Unirii - Desi am cautat-o de ziua Marii Uniri, 1 decembrie 2016, ceata si aparatul au fost impotriva.
Castelul Lazar Castelul Lazar Lazarea. Geocutie suplimentara - Vizitarea castelului este suspendata pentru o perioada nedeterminata.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.