Localitatea Veza (judetul Alba) Resedinta: Blaj. Denumire maghiara: Véza.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Veza, judetul Alba

Santurile Cetatii Santurile Cetatii
Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Lacul Matelor Ocna Sibiului
Lacul Matelor (Pisicilor) de la Ocna Sibiului.
Vurpar Vurpar
Gasita - Am gasit triunghiul si cutiuta.
Podul minciunilor Blaj
Numit de localnici Podul Minciunilor, pasajul rutier peste calea ferata linia 300 este situat in zona centrala a municipiului Blaj.
La Pietri La Pietri Cetea
Locul numit La Pietri de langa localitatea Cetea cuprinde 3 formatiuni calcaroase invecinate, ce domina, incepand cu Baile Romane in aval, malul stang al vaii Cetea.
Baile Turda
Baile Turda, Lacul Roman.
Brateiu Brateiu
Gasita - Locul e cam sus.
Salina Turda
Salina Turda - In momentul vizitarii salinei, nu am stiut ca exista o cutie in acest loc, dar cele vazute m-au incantat si consider acest loc o realizare a statului roman, fiind unica in tara.
Lacul Inului Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Biserica evanghelica Turnisor Biserica evanghelica Turnisor Sibiu
Frumos - Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Lacul Gura Minei Ocna Sibiului
Lacul Gura Minei de la Ocna Sibiului s-a format prin prabusirea unui put din nordul salinei Ignatiu, deschisa in anul 1780.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Piatra Cetii Piatra Cetii
Fluier rosu - Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Geokret - Am depus geokretul geokopacz03.
Lacul Ocnita Ocna Sibiului
Lacul Ocnita de la Ocna Sibiului s-a format pe seama salinei Fodina Minor (Kleine Grube), exploatata in sistem clopot pana la adancimea de 136 m, prin doua puturi, si abandonata in anul 1817, datorita infiltratiei apelor.
Cetatea Salgo Cetatea Salgo Sibiel
Unii pe jos, altii motorizati - M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Copsa Mare Copsa Mare
Greseala - Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text).
Lacul fara fund Ocna Sibiului
Lacul fara Fund, sau lacul Lemnelor de la Ocna Sibiului s-a format pe locul salinei Francisc Grube, parasita in 1775 datorita infiltratiilor de apa.
Rapa Rosie Rapa Rosie
Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc. Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Moardas Moardas
Moardas este o localitate din judetul Sibiu, se afla la 20 km est de Seica Mare in directia Agnita, intr-o zona impadurita.
Cibinburg Cibinburg
Comuna Orlat se afla la 15 km vest de orasul Sibiu.
Cheile Valisoarei
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului
Lacurile Horea, Closca, Crisan de la Ocna Sibiului s-au format prin inundarea a sase saline neatestate documentar.
Gradina zoologica Turda
Gradina Zoologica Turda
Lacul Randunica
Lacul Randunica, sau lacul Sfantul Ioan de la Ocna Sibiului - la originea acestui lac sta abandonarea salinei Nepomuceni Johann Grube.
Biertan Biertan
Gasita - Am gasit cutia.
Turnul Zincarilor
De doua ori la Turnul Zincarilor - Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Lacul Austel Ocna Sibiului
Lacul Austel de la Ocna Sibiului s-a format pe locul unei vechi saline neatestate documentar.
Cetatea Coltesti Cetatea Coltesti
O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct). La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.
Rusi Rusi
Gasita - Am gasit cutiuta.
Cheile Ampoitei Cheile Ampoitei
Paraul Ampoitei izvoreste din Muntii Trascau, pe care ii strabate transversal pe directia nord-vest - sud-est pana mai jos de satul Lunca Ampoitei.
Ferma vedetelor Porumbacu de Sus. Ferma vedetelor 2018 - Porumbacu de Sus
Turnuletul La Chip Turnuletul La Chip Sighisoara. Turnuletul La Chip se afla pe vechiul drum care trecea dealul Podei, situat la intrarea in oras dinspre Targu Mures, respectiv Medias.
Harta palpabila Harta palpabila Cetatea Targu Mures. Macheta cetatii din bronz, realizata pentru nevazatori, se afla langa cladirea muzeului din cetatea Targu Mures.
Copacul Cerbul Minune Copacul Cerbul Minune Padurea Faget. Succes - Am gasit si aceasta geocutie.
Casa Haraszty Casa Haraszty Sighisoara. Fosta locuinta de mestesugari, aflata pe strada Scolii numarul 15, construita in secolul XVI-lea.
Cimitirul Eroilor Sovietici Cimitirul Eroilor Sovietici Targu Mures. Ascunzis bine ales - Eram prin zona, astfel am folosit oportunitatea pentru a gasi si geocutia ascunsa aici.
Turnul Cojocarilor Turnul Cojocarilor Sighisoara. Turnul Cojocarilor se afla in partea de sud-vest a cetatii.
Biserica reformata Biserica reformata Band. Biserica reformata Band
Refugiul Saruni Muntii Trascau. Refugiul Saruni este un ansamblu de constructii situat in Masivul Dambau - Muntii Trascau, la altitudinea de 1250 m.
Manastirea franciscana Alverna Manastirea franciscana Alverna Cluj-Napoca. Manastirea franciscana Alverna se afla la marginea din sud-est a orasului Cluj-Napoca, pe dealul Becas, la inceputul strazii Fagului.
Canalul Turbina Uzina Electrica Canalul Turbina Uzina Electrica Targu Mures. Intre anii 1914-1944, orasul Targu Mures a fost alimentat cu energie electrica de la Uzina Electrica (azi monument istoric) din Parcul Elisabeta (azi Parcul Municipal), aflata pe Canalul Turbina.
Parcul Verde Substejeris Parcul Verde Substejeris Targu Mures. Green Park Substejeris este un parc amenajat pentru petrecerea timpului liber, care se afla in cartierul Tudor, pe o suprafata de 4 hectare.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.