Localitatea Vama Seaca (judetul Alba) Resedinta: Hoparta. Denumire maghiara: Szárazvámtanya.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Vama Seaca, judetul Alba

Ferma de lavanda si baie sarata Cojocna
In localitatea Cojocna, renumita pentru baile sarate, familia Valkai a infiintat o ferma de lavanda, doua bazine cu apa sarata, si o casa de oaspeti.
Stejarul lui Avram Iancu Blaj
Stejarul lui Avram Iancu, 600 ani - Blaj.
Taramul Lavandei Madaras
Taramul Lavandei de la Madaras este foarte popular in judetul Mures, incepand cu anul 2018 este organizat aici Festivalul Lavandei.
Izvorul Recea Izvorul Recea
Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta. Izvoare faine - Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Multumim - Am gasit geocutia, dar nu am semnat carnetelul, deoarece lipsea creionul.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Istan tau Istan tau
Istan tau (Taul Domnului).
Lacul Verde Lacul Verde Sancraiu de Mures
Lacul Verde se afla foarte aproape de Targu Mures, in spatele primariei din Sancraiu de Mures.
Cheile Runcului Cheile Runcului
Am ales impreuna ascunzisul - Cheile Runcului - Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Izvorul Bilascu Izvorul Bilascu Padurea Faget
N-am reusit sa fiu primul nici macar astazi - Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Am gasit cutia impreuna cu dadfac - Are nevoie de mentenanta.
Cetatea Coltesti Cetatea Coltesti
O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct). La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.
Castelul Degenfeld Castelul Degenfeld Cuci
Primul castel din Cuci a fost construit de catre contele Pekry Lorinc si sotia sa, baronesa Petroczi Kata Szidonia, in secolul al XVII-lea.
Pestera Huda lui Papara Pestera Huda lui Papara
Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Concretiuni de Feleac Concretiuni de Feleac
Plimbare - O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Multumesc - Am gasit cutia impreuna cu dadfac. Intr-o excursie cu bicicleta - Impreuna cu copiii mei am gasit comoara.
Lavanda di Maria Tarnaveni
In 2023, Lavanda di Maria asteapta vizitatorii intre 23 iunie si 9 iulie, luni-vineri 16-20, sambata-duminica 9-21.
Cheile Borzesti Cheile Borzesti
Gasita - Am gasit geocutia. Zona este rezervatie naturala - Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti. Cheile Borzesti - nu aveam GPS cand umblam pe acolo.
Gradina zoologica Turda
Gradina Zoologica Turda
Brateiu Brateiu
Gasita - Locul e cam sus.
La Pietri La Pietri Cetea
Locul numit La Pietri de langa localitatea Cetea cuprinde 3 formatiuni calcaroase invecinate, ce domina, incepand cu Baile Romane in aval, malul stang al vaii Cetea.
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Biserica reformata Biserica reformata Cuci
Biserica reformata din Cuci, construita in secolul al XV-lea, renovata in secolul al XIX-lea, se remarca prin cele doua porti gotice.
Casa de vanatoare Bissingen-Lazar Casa de vanatoare Bissingen-Lazar Mureseni
Casa de vanatoare este o cladire cu un singur nivel, care se afla in apropierea fostului castel din Mureseni, la intersectia strazilor Dezrobirii si Vladeasa.
Biserica evanghelica fortificata Biserica evanghelica fortificata Mosna
Biserica - Am cautat de mai multe ori (degeaba) cutiuta de aici.
Piatra Corbului Piatra Corbului
Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Cireasa de pe tort - Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv.
Capela catolica Capela catolica Nazna
Pe poarta mica - Am sosit la Nazna dinspre Sancraiu de Mures, unde am ascuns o geocutie la Pestisorul de Aur.
Rapa Datesului Rapa Datesului Dataseni
Zona este alcatuita din doua parti - pe partea vestica se afla o prapastie de dimensiuni mari, sub Dealul Ranta.
Traseul celor 3 Fortificatii Traseul celor 3 Fortificatii
Geocutie lipsa la Traseul celor 3 Fortificatii - Prima data am incercat sa caut acest ascunzis anul trecut, in iulie.
Casa conductei de apa Casa conductei de apa Targu Mures. Casa conductei de apa din Targu Mures apartinea de Uzinele de apa de odinioara.
Mina evreilor Agarbiciu. Mina de metale pretioase a evreilor - Agarbiciu
Copsa Mare Copsa Mare. Greseala - Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text).
Turnul cu Ceas din Targu Mures Turnul cu Ceas din Targu Mures. Urcus pe scari - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet.
Casa Paulinus Vlad Dracul Casa Paulinus Vlad Dracul Sighisoara. Casa Paulinus - Vlad Dracul, construita in anul 1501, se afla in Piata Muzeului 5, aproape de Turnul cu Ceas.
Cocosul de Aur Cocosul de Aur Targu Mures. Scormoneala de sambata - In drumul meu spre casa, am trecut pe langa Cocosul de Aur, si mi-am amintit de geocutia care se ascunde aici.
Turnul cu ceas Turnul cu ceas Sighisoara. Un ascunzis si un loc deosebit - A trecut deja de ora 8 seara, cand am trecut prin Sighisoara.
Salasul Boarilor Muntii Trascau. In apropiere de varful Dambau gasim 3 avene, carora localnicii le spun sunatori sau cantatori.
Casa Joseph Bacon Casa Joseph Bacon Sighisoara. Aici a locuit doctorul Joseph Bacon (1857-1941), medic si colectionar pasionat, intemeietorul Muzeului de Istorie din Turnul cu Ceas.
Cimitirul Eroilor Sovietici Cimitirul Eroilor Sovietici Targu Mures. Ascunzis bine ales - Eram prin zona, astfel am folosit oportunitatea pentru a gasi si geocutia ascunsa aici.
Danes Danes. Gasita - Gasita.
Casa Wonnerth Casa Wonnerth Sighisoara. Casa Wonnerth se afla pe strada Cositorarilor numarul 4, dateaza din secolul XVI-XVII, cu modificari in secolul al XIX-lea si 1938.
Calnic Calnic. Gasita - Am gasit cutia.
Turnul Zincarilor. De doua ori la Turnul Zincarilor - Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Castrul de pamant Podmoale Sighisoara. Castrul si asezarea civila de la Podmoale (Burgstadel) Sighisoara, se afla la aproximativ 3 km nordvest de oras, la nord de soseaua Sighisoara-Medias.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.