Localitatea Rusesti (judetul Alba) Resedinta: Albac. Denumire maghiara: Ruszesd.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Rusesti, judetul Alba

Piatra Secuilor Nord Piatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Gasita - Gasita azi de Acasenii. De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Am gasit-o - Am gasit-o azi.
Sub Piatra Corbului Sub Piatra Corbului Rosia Montana
Excursie la Rosia Montana - Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Hornul Magura Dudasului Zlatna
La nord-est de orasul Zlatna, pe dealul Magura Dudasului, se afla o interesanta ramasita a industriei comuniste din Romania, cea mai inalta constructie din judetul Alba.
Pietrele Caprei Cheile Fenesului
Cheile Fenesului, cunoscuta dupa numele raului care o strabate, este numita impropriu Cheile Caprei, dupa numele celor doua turnuri de stanca de la intrarea in chei dinspre Fenes.
Izvorul Recea Izvorul Recea
Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta. Izvoare faine - Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Multumim - Am gasit geocutia, dar nu am semnat carnetelul, deoarece lipsea creionul.
Crucea Granicerului Agarbiciu
Crucea Granicerului, 1944 - Agarbiciu
Pestera Huda lui Papara Pestera Huda lui Papara
Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Salasul Boarilor Muntii Trascau
In apropiere de varful Dambau gasim 3 avene, carora localnicii le spun sunatori sau cantatori.
Piatra Despicata Piatra Despicata
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Tacla Gavrii Tacla Gavrii Marisel
Tacla Gavrii este un punct de belvedere stancos, care se afla langa localitatea Marisel.
Cheile Valisoarei
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Parcul de sculpturi Arkhai Vlaha
Parcul de sculpturi Arkhai a fost creat de artistul plastic Bartha Ernõ, in curtea proprie, unde a expus sculpturi din fan, de dimensiuni monumentale, fiind astfel unic in lume.
Biserica de lemn Ghioncani
Biserica de lemn, monument istoric din Ghioncani, care apartine de comuna Intregalde, a fost construita in anul 1878.
Gurasada Fun Park. Gurasada Fun Park - Gothatea.
Crucea Sindului Crucea Sindului Cheile Turzii. Crucea Sindului se afla pe partea dreapta Cheilor Turzii, la marginea Culmei Sandulesti.
Case din piatra Ceru-Bacainti. Comuna Ceru Bacainti, din judeþul Alba, este singura localitate din tarã unde se mai gãsesc locuinte construite integral din piatra, de la fundatie pana la acoperis.
Plop negru Parcul Rozelor Cluj-Napoca. Plop negru cu circumferinta de 9,45 m, situat in parcul Rozelor, Cluj-Napoca.
Cheile Galzii Cheile Galzii Muntii Trascau. Drumul 107K dinspre Galda de Sus spre Poiana Galdei trece si prin Cheile Galzii.
Gradina zoologica Turda. Gradina Zoologica Turda
Piatra Corbului Piatra Corbului. Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Cireasa de pe tort - Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv.
Concretiuni de Feleac Concretiuni de Feleac. Plimbare - O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Multumesc - Am gasit cutia impreuna cu dadfac. Intr-o excursie cu bicicleta - Impreuna cu copiii mei am gasit comoara.
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic. Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Varful Mamut Varful Mamut. Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului. Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.