Localitatea Obreja (judetul Alba) Resedinta: Mihalt. Denumire maghiara: Obrázsa.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Obreja, judetul Alba

Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Santurile Cetatii Santurile Cetatii
Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Lacul Brancoveanu Ocna Sibiului
Lacul Brancoveanu de la Ocna Sibiului este situat pe locul unei saline ce se afla in exploatare pana in anul 1699, cand infiltratiile de apa au determinat parasirea ei, la adancimea de 140 m.
Case din piatra Ceru-Bacainti
Comuna Ceru Bacainti, din judeþul Alba, este singura localitate din tarã unde se mai gãsesc locuinte construite integral din piatra, de la fundatie pana la acoperis.
Hornul Magura Dudasului Zlatna
La nord-est de orasul Zlatna, pe dealul Magura Dudasului, se afla o interesanta ramasita a industriei comuniste din Romania, cea mai inalta constructie din judetul Alba.
Cheile Runcului Cheile Runcului
Am ales impreuna ascunzisul - Cheile Runcului - Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Pestera Huda lui Papara Pestera Huda lui Papara
Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Lavanda di Maria Tarnaveni
In 2023, Lavanda di Maria asteapta vizitatorii intre 23 iunie si 9 iulie, luni-vineri 16-20, sambata-duminica 9-21.
Muzeul de icoane pe sticla din Sibiel Muzeul de icoane pe sticla din Sibiel
Muzeul de icoane pe sticla Zosim Oancea se afla langa biserica din Sibiel, si cuprinde cea mai mare colectie de icoane pe sticla din Ardeal (secolul XVIII-XIX).
Biserica reformata Biserica reformata Bogata
Vechimea bisericii este semnalata si de faptul ca la constructia zidurilor au fost folosite caramizi, care poarta sigla legiunii a cincea din Macedonia.
Castelul Degenfeld Castelul Degenfeld Cuci
Primul castel din Cuci a fost construit de catre contele Pekry Lorinc si sotia sa, baronesa Petroczi Kata Szidonia, in secolul al XVII-lea.
Gradina zoologica Turda
Gradina Zoologica Turda
Piatra Secuilor Nord Piatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Gasita - Gasita azi de Acasenii. De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Am gasit-o - Am gasit-o azi.
Lavanda Garden Calarasi
In localitatea Calarasi din judetul Cluj, familia Kiraly cultiva pe o suprafata de 50 de ari lavanda, populara planta medicinala si ornamentala.
Lacul Inului Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Balta cu namol Ocna Sibiului
Lacul Balta cu Namol de la Ocna Sibiului s-a format intr-o excavatie in acoperamantul sarii.
Podul minciunilor Blaj
Numit de localnici Podul Minciunilor, pasajul rutier peste calea ferata linia 300 este situat in zona centrala a municipiului Blaj.
Pietrele Caprei Cheile Fenesului
Cheile Fenesului, cunoscuta dupa numele raului care o strabate, este numita impropriu Cheile Caprei, dupa numele celor doua turnuri de stanca de la intrarea in chei dinspre Fenes.
Cetatea Coltesti Cetatea Coltesti
O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct). La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.
Cheile Galzii Cheile Galzii Muntii Trascau
Drumul 107K dinspre Galda de Sus spre Poiana Galdei trece si prin Cheile Galzii.
Castelul Izvorul Ampoiului Botesti
Castelul Izvorul Ampoiului este un monument arhitectonic situat pe drumul national DN74, care leaga Alba Iulia de Brad.
Lacul Negru Ocna Sibiului
Lacul Negru de la Ocna Sibiului are originea in trei lacuri mici carstosaline.
Ruinele bisericii reformate Benic Ruinele bisericii reformate Benic
Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino.
Coloana Infinitului Coloana Infinitului Bogata
Pe strada principala a localitatii, care strabate Bogata in directia nord-sud, inainte de a trece pe sub autostrada, in curte casei cu numarul 429, atentia ne este atrasa de o opera de arta cunoscuta.
Lacul Vrajitoarelor Ocna Sibiului
Lacul Vrajitoarelor de la Ocna Sibiului este un lac mic, pe cale de inmlastinire cu apa dulce provenita din precipitatii, cu adancimea de 0,25 m.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Bogata
In mijlocul cimitirului reformat din Bogata exista cateva locuri de veci neingrijite si acoperite cu buruieni.
Biserica Sfanta Treime Biserica Sfanta Treime Sibiel
Crucea, fantana, si cantarul - Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Pestera Cainilor Bacaia
Pestera Cainilor se afla la nord de Bacaia, o localitate aflata aproape de iesirea din Cheile Cibului.
Varful Mamut Varful Mamut
Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Belvedere Cheile Fenesului Muntii Trascau
Punctul de belvedere situat deasupra Cheilor Fenesului se afla pe versantul estic al Dealului Dambau.
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului
Lacurile Horea, Closca, Crisan de la Ocna Sibiului s-au format prin inundarea a sase saline neatestate documentar.
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Izvorul Recea Izvorul Recea. Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta. Izvoare faine - Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Multumim - Am gasit geocutia, dar nu am semnat carnetelul, deoarece lipsea creionul.
Calcarele cretacice de la Cisnadioara Calcarele cretacice de la Cisnadioara. Gasita - Am gasit cutia ascunsa. Am gasit cutia - Am gasit cutia. Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB.
Biserica evanghelica Maldorf Biserica evanghelica Maldorf Viisoara. Localitatea Viisoara s-a format din satele Hundorf, respectiv Maldorf atestat documentar in 1420 sub numele Domald.
Parcul de sculpturi Arkhai Vlaha. Parcul de sculpturi Arkhai a fost creat de artistul plastic Bartha Ernõ, in curtea proprie, unde a expus sculpturi din fan, de dimensiuni monumentale, fiind astfel unic in lume.
Biserica reformata Biserica reformata Band. Biserica reformata Band
Cetatea Cisnadioara Cetatea Cisnadioara. Super locatia - Imi pare rau ca nu am citit cum trebuie comentariile postate anterior. Poze cu pietrele rotunde - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Geocutia - Geocutia este/era in partea dreapta, cum stam fata in fata cu poarta.
Turnul Olarilor Turnul Olarilor Sibiu. Gasita - Am gasit cutiuta. Gasita - I found the small box, right like in the description. Bine fixata - Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
Castelul Ugron Castelul Ugron Zau de Campie. Daca cineva calatoreste intre Ludus si Sarmas, trecand prin zona, va remarca imediat neglijata, dar frumoasa cladire de pe dealul de deasupra satului.
Fabrica de pensule. Fabrica de Pensule este un spatiu de creatie si promovare a artei contemporane, si functioneaza ca un centru cultural independent.
Bastionul Croitorilor Bastionul Croitorilor Cluj. Gasita - Am gasit cutiuta. Bastionul Croitorilor - Este un ascunzis foarte fain :)) Greu de ajuns daca nu esti inalt. Bastionul croitorilor - Este un privilegiu ca am mai prins acest turn in piciore dupa atata amar de vreme.
Turnul Falkenhayn Turnul Falkenhayn. Falkenhayn inainte de Artmania - Am ajuns in orasul Sibu, cu ocazia festivalului rock Artmania, la ora 18 seara.
Biserica catolica Sibiu. Biserica catolica Sibiu, la a doua incercare - Prima data am incercat gasirea acestei geocutii cu ocazia festivalului Artmania. Biserica Catolica - Sibiu - Aceasta este foarte bine ascunsa, trebuie sa fii foarte agil pentru a reusi in a extrage cutia.
Turnul cu pantofi Turnul cu pantofi. Turnul cu pantofi - Am gasit usor aceasta geocutie.
Criptele din cimitirul reformat Criptele din cimitirul reformat Tirimia. Pe varful dealului Chilie, la marginea de sudvest a cimitirului reformat din Tirimia, gasim doua cripte.
Statuia Sfantului Donath Parcul Etnografic Romulus Vuia. Statuia Sfantului Donath este amplasata in cadrul Parcului Etnografic Romulus Vuia, sectia in aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei.
Plop negru Parcul Rozelor Cluj-Napoca. Plop negru cu circumferinta de 9,45 m, situat in parcul Rozelor, Cluj-Napoca.
Vurpar Vurpar. Gasita - Am gasit triunghiul si cutiuta.
Cripta Beldi de Ozun Cluj-Napoca. Cripta familiei Beldi de Ozun este a doua cripta piramidala din cimitirul Hajongard.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.