Localitatea Leorint (judetul Alba) Resedinta: Radesti. Denumire maghiara: Lőrincréve. Denumire germana: Laurentz.
Autentificare/Inregistrare --> Atractii turistice - Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real pentru cei cu acces complet.

Locuri de vizitat si atractii turistice langa Leorint, judetul Alba

Varful Ugerului Varful Ugerului
Am gasit azi geocutia - Mihaela si Robert.
Case din piatra Ceru-Bacainti
Comuna Ceru Bacainti, din judeþul Alba, este singura localitate din tarã unde se mai gãsesc locuinte construite integral din piatra, de la fundatie pana la acoperis.
Stejarul lui Avram Iancu Blaj
Stejarul lui Avram Iancu, 600 ani - Blaj.
Calnic Calnic
Gasita - Am gasit cutia.
Biserica Reformata Ocna Sibiului
Biserica Reformata - Ocna Sibiului - Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale.
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului
Lacurile Horea, Closca, Crisan de la Ocna Sibiului s-au format prin inundarea a sase saline neatestate documentar.
Refugiul Saruni Muntii Trascau
Refugiul Saruni este un ansamblu de constructii situat in Masivul Dambau - Muntii Trascau, la altitudinea de 1250 m.
Cheile Galzii Cheile Galzii Muntii Trascau
Drumul 107K dinspre Galda de Sus spre Poiana Galdei trece si prin Cheile Galzii.
Cheile Runcului Cheile Runcului
Am ales impreuna ascunzisul - Cheile Runcului - Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Piatra Secuilor Nord Piatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Gasita - Gasita azi de Acasenii. De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Am gasit-o - Am gasit-o azi.
Lacul fara fund Ocna Sibiului
Lacul fara Fund, sau lacul Lemnelor de la Ocna Sibiului s-a format pe locul salinei Francisc Grube, parasita in 1775 datorita infiltratiilor de apa.
Cimitirul reformat Cimitirul reformat Bogata
In mijlocul cimitirului reformat din Bogata exista cateva locuri de veci neingrijite si acoperite cu buruieni.
Lacul Matelor Ocna Sibiului
Lacul Matelor (Pisicilor) de la Ocna Sibiului.
Piatra Craivei Piatra Craivei Muntii Trascaului
Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Geocutie noua in apropierea varfului - Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Cetatea Coltesti Cetatea Coltesti
O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct). La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.
Lacul Brancoveanu Ocna Sibiului
Lacul Brancoveanu de la Ocna Sibiului este situat pe locul unei saline ce se afla in exploatare pana in anul 1699, cand infiltratiile de apa au determinat parasirea ei, la adancimea de 140 m.
Lavanda di Maria Tarnaveni
In 2023, Lavanda di Maria asteapta vizitatorii intre 23 iunie si 9 iulie, luni-vineri 16-20, sambata-duminica 9-21.
Biserica reformata Biserica reformata Bogata
Vechimea bisericii este semnalata si de faptul ca la constructia zidurilor au fost folosite caramizi, care poarta sigla legiunii a cincea din Macedonia.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Piatra Despicata Piatra Despicata
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Varful Mamut Varful Mamut
Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Biserica de lemn Ghioncani
Biserica de lemn, monument istoric din Ghioncani, care apartine de comuna Intregalde, a fost construita in anul 1878.
Santurile Cetatii Santurile Cetatii
Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Lacul Ocnita Ocna Sibiului
Lacul Ocnita de la Ocna Sibiului s-a format pe seama salinei Fodina Minor (Kleine Grube), exploatata in sistem clopot pana la adancimea de 136 m, prin doua puturi, si abandonata in anul 1817, datorita infiltratiei apelor.
La Pietri La Pietri Cetea
Locul numit La Pietri de langa localitatea Cetea cuprinde 3 formatiuni calcaroase invecinate, ce domina, incepand cu Baile Romane in aval, malul stang al vaii Cetea.
Lacul Inului Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Podul minciunilor Blaj
Numit de localnici Podul Minciunilor, pasajul rutier peste calea ferata linia 300 este situat in zona centrala a municipiului Blaj.
Cheile Ampoitei Cheile Ampoitei
Paraul Ampoitei izvoreste din Muntii Trascau, pe care ii strabate transversal pe directia nord-vest - sud-est pana mai jos de satul Lunca Ampoitei.
Piatra Bulbuci Piatra Bulbuci
Piatra Bulbuci este o rezervatie geologica si geomorfologica, constituita dintr-un bloc masiv de calcar cu aspect de turn de cetate, inalt de 78 m.
Crucea Sindului Crucea Sindului Cheile Turzii
Crucea Sindului se afla pe partea dreapta Cheilor Turzii, la marginea Culmei Sandulesti.
Lavanda Garden Calarasi
In localitatea Calarasi din judetul Cluj, familia Kiraly cultiva pe o suprafata de 50 de ari lavanda, populara planta medicinala si ornamentala.
Pomi cu coroana cubica Sibiu. In strada Otelarilor, cartierul Lazaret din Sibiu, coroanele a 40 de pomi vor fi prinse in structuri din bambus pentru a primi forma cubica.
Podul de pe linia ingusta Cristesti Podul de pe linia ingusta Cristesti. Geocutie neagra - Ascunzisul poate fi gasit chiar si fara gps, numai pe baza instructiunii ajutatoare.
Lacul Somesul Cald. Lacul de acumulare Somesul Cald
Casolt Casolt. Am gasit cutiuta - Am gasit cutiuta in geam.
Plop negru Parcul Rozelor Cluj-Napoca. Plop negru cu circumferinta de 9,45 m, situat in parcul Rozelor, Cluj-Napoca.
Dealul Cetatii Dealul Cetatii Mera. Sambata - Cu ocazia unei excursie cu bicicleta, am gasit aceasta geocutie. Mera - Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.
Biserica reformata de pe strada Lupului. Biserica reformata de pe strada Lupului este monument istoric si de arhitectura religioasa in stil gotic tarziu.
Gura Raului Gura Raului. Gasita - Am gasit cutiuta.
Copacul Cerbul Minune Copacul Cerbul Minune Padurea Faget. Succes - Am gasit si aceasta geocutie.
Criptele din cimitirul reformat Criptele din cimitirul reformat Tirimia. Pe varful dealului Chilie, la marginea de sudvest a cimitirului reformat din Tirimia, gasim doua cripte.
Johanniskirche Johanniskirche Sibiu. Asteptand momentul potrivit - Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. Sibiu - In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Piramida mortuara Mauksch-Hintz Cluj-Napoca. Cripta piramidala a lui Mauksch-Hintz se afla in cimitirul Hajongard din Cluj, cimitirul central al orasului.
Biertan Biertan. Gasita - Am gasit cutia.
Lacul Verde Lacul Verde Sancraiu de Mures. Lacul Verde se afla foarte aproape de Targu Mures, in spatele primariei din Sancraiu de Mures.
Lumea pierduta din gradina botanica Lumea pierduta din gradina botanica. I am just curious - How did you found this cache? It is not published anywhere else, and you just registered here today.
Copyright © 2007-2024 Geotrekking.ro. Toate drepturile rezervate. Geodrumetie, ghid turistic geotrekking Romania, drumetii si excursii. Geoobiective, repere turistice.